ok, dan krijg je hem nietquote:Op maandag 13 juni 2005 22:05 schreef MrMoon het volgende:
zo ingevuld en geen dank
zwak hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, dan krijg je hem niet![]()
ook ingevuld. altijd lastig, die meerkeuzenvragen. Heb van de zenuwen een heel pakje opgerookt
zal wel de fok cup zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Mokkaboon het volgende:
ja maar ik ben nog redelijk nieuw hier heh....
zo nieuw is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigd
tis opzich wel een goed advies, alleen niet van toepassing op jou...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef Mokkaboon het volgende:
hehe maakt niksmaar hoe kom je erop om dat als advies te geven naar een newbie?
Ik heb deze te koop staan een transfercompare geeft maar 60k, terwijl toen ik zelf zocht ik op prijzen tot 400k kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
vragenlijst Lortnoc: check
btw, nog iemand een redelijke vraagpijs voor mn yp?
TSI = 550 , 17 years, passable form
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: passable
volgens de transfer compare zon 200k, zou er graag meer voor krijgen, is dat mogelijk (middenveld-trainers!) ?
lastig, vind ze namelijk best op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef Chen het volgende:
Welke zal ik nemen?
[afbeelding] of [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |