quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Jawel, zatquote:Op maandag 13 juni 2005 12:31 schreef One_conundrum het volgende:
geen trainees die +500k waard zijn btw?
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jawel, zat
Maar die wil ik niet kwijt.
Check mijn trainees
Genoeg ruimte om te verkopen, maar dat is mijn toekomst. Ik vervang liever mn winger
Nee, trainen heeft altijd nut. Als je geen 100% gebruik maakt van je training, spoel je geld door de wc.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dr zitten niet een paar mindere bij waarvan je denkt dat het trainen niet super veel nut heeft?
Eej, er zijn altijd nieuwe dingen die je kunt leren!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
moet ie ook niet vragen naar die info
Hoe hoog speel je? En heb je al nieuwe trainees gekocht?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:23 schreef Lortnoc het volgende:
Zo, met 4,2 miljoen in kas is het tijd mijn team te versterken. Dit seizoen heeft tot nu toe maar één puntje opgeleverd en dat moet duidelijk gaan veranderen.
Luilakquote:
def-trainers hebben t maar lastig in hattrick... ik weet er alles van, uit eigen ervaring helaasquote:Op maandag 13 juni 2005 12:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik haal max 37.5 sterren.
Maar ik verlies de slag op het middenveld. Zeker als je 5-3-2 speelt. Dus ik ga mn winger verkopen.
(Uitmuntend winger met goed passen) en daar koop ik een fijne middenvelder voor terug..
Moet dan wel lukken om mn midfield ratings iets omhoog te schoppen
Zullen we er 50 van maken?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:46 schreef komrad het volgende:
49 als ik het goed heb
dus het berichtje in je gastenboek heeft geholpenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:16 schreef diedlaughing het volgende:
Net maar ff 5 spelers te koop gezet, 30 spelers was een beetje veel.
Sta momenteel 3e en ben dus nog een de race voor promotie.
ok, dan krijg je hem nietquote:Op maandag 13 juni 2005 22:05 schreef MrMoon het volgende:
zo ingevuld en geen dank
zwak hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, dan krijg je hem niet![]()
ook ingevuld. altijd lastig, die meerkeuzenvragen. Heb van de zenuwen een heel pakje opgerookt
zal wel de fok cup zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:22 schreef Mokkaboon het volgende:
we hebben meerder actieve HT topics hier lopen???
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:59 schreef Mokkaboon het volgende:
ja maar ik ben nog redelijk nieuw hier heh....
zo nieuw is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je kunt beter elke week tegen buitenlanders oefenen. Levert meer ervaring op. En geld als je een beetje goeie teams uitnodigd
tis opzich wel een goed advies, alleen niet van toepassing op jou...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:03 schreef Mokkaboon het volgende:
hehe maakt niksmaar hoe kom je erop om dat als advies te geven naar een newbie?
Ik heb deze te koop staan een transfercompare geeft maar 60k, terwijl toen ik zelf zocht ik op prijzen tot 400k kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
vragenlijst Lortnoc: check
btw, nog iemand een redelijke vraagpijs voor mn yp?
TSI = 550 , 17 years, passable form
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: passable
volgens de transfer compare zon 200k, zou er graag meer voor krijgen, is dat mogelijk (middenveld-trainers!) ?
lastig, vind ze namelijk best op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef Chen het volgende:
Welke zal ik nemen?
[afbeelding] of [afbeelding]
die transfer compare is net zo betrouwbaar als een opinie peiling van maurice de hondt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb deze te koop staan een transfercompare geeft maar 60k, terwijl toen ik zelf zocht ik op prijzen tot 400k kwam![]()
Taco Lammertink (67771160)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 602 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Wat denk jij dat ik ervoor krijg? Ik denk zelf ongeveer 150k ofzow, ik verwacht iig niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
die transfer compare is net zo betrouwbaar als een opinie peiling van maurice de hondt.
Gewoon zelf opzoeken
150k/200k lijkt me wel redelijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik ervoor krijg? Ik denk zelf ongeveer 150k ofzow, ik verwacht iig niet meer.
Lees m'n antwoord in het andere topic dan eens, ik zei dat je die "Don't hotlink large images" moest nemenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:22 schreef Chen het volgende:
Welke zal ik nemen?
[afbeelding] of [afbeelding]
Scoren rijst idd de pan uit! ik kan niets meer krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
150k/200k lijkt me wel redelijk...
ik weet dat als het scoren was geweest je nu in je bermuda op de Antillen had gelegen met een inheems grietje op je schiet die in niets meer is gekleed dan een rokje bestaande uit wat zeewier...
ofzo...
Tjek deze dan, Hoog Matigquote:Valerian Muntean
TSI = 1 760, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Net verkocht voor 310kquote:Noel Cabrero (66547124)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: truStopia Ballers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef komrad het volgende:
hoe komt dat je speelt toch veel hoger dan ik?
dat hattrickers die VI of hoger spelen vaak wel redelijk wat geld te besteden hebbenquote:
mja ik had even, maar dan ook echt heel even de hoop om em te kunnen halen. Bij de transfervergelijking kijkende kon het ook met mijn budget, maar al heel gauw zat ie daar boven. Scoren goed is echt niet te betalen momenteel. Die prijzen zijn echt ongelooflijk.quote:
Ik snap de redenatie van Jonks ook niet helemaalquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht dat Jonks ooit gezegd had dat je min. 3 koppers moet hebben wil het effectief zijn. Hoe kan je dit dan verklaren (ik heb maar 2 koppers opgesteld)
Met klinische precisie kwam de crosspass van buitenspeler Henri Sominetti op het hoofd van Yvo Rautenberg terecht en een daverende kopbal zette Kristiansund op 0 - 3.
Yvo Rautenberg sprong torenhoog boven de anderen uit toen hij in de 50e minuut een hoekschop netjes binnenknikte: 1 - 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |