haha waar heb je dit vandaan JD? 'T lijkt nog wel echt. behalve dat er in Msga geen flats staanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Is dat onze condoom? Die heeft toch als teamnaam KFC Minnertsga of niet?
ah in leeuwarden gebeurde het, zal dit weekend wel eens even op me heen horen hoe dat zit...quote:AMSTERDAM - Een 22-jarige vrouw uit het Friese Minnertsga heeft donderdagochtend haar onderbuurman met een groot vleesmes gestoken toen hij haar kwam wekken. De vrouw had met de 18-jarige jongen afgesproken dat hij haar zou wekken, maar toen hij binnenkwam, stak de vrouw hem tweemaal. Dat zegt woordvoerder Kees Gunnik van de politie Friesland vrijdag.
De vrouw verbleef in een woning in de Ayttasteeg in Leeuwarden, boven die van het slachtoffer. Zij had die ochtend een afspraak. Omdat de vrouw zich regelmatig verslaapt, had ze met de jongen afgesproken dat hij haar zou wekken. Toen hij rond 11.00 uur in de ochtend bij haar aanbelde, opende de vrouw de deur en stak hem onmiddellijk twee keer met het mes.
sinds tijden weer weekje meer stijgers dan Jonksquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:34 schreef Jonks het volgende:
verdedigen +3
Had eigenlijk 2 meer verwacht, maar niet gek als je bedenkt dat ik deze week geen aankopen heb gedaan en met 7 langetermijn heb getraind.
Vorm was tof, mijn wonderbaarlijke spits eindelijk in redelijk vorm!
Één van m'n stijgers van vandaag, komt vanavond op de transferlijst voor 1M..quote:Mikel Zeldenrust (55594595) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
mdd omdat ik 37 spelers hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef DionysuZ het volgende:
misschien een ongelukkige vormcurve bij de meerderheid van je spelers. Of je traint conditie. Of je stelt een boel spelers niet op, wat ook niet positief voor hun vorm is.
Hoe moet ik het later dan gaan redden met 50 spelers...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:56 schreef truSteh het volgende:
Ik heb nog geeneens 22 spelers en ik heb nog nooit vormdalingen gehad, dus misschien ligt het aan je aantal spelers ja
Dit verklaart wel veel bij mijquote:17-06-2005 Trainingbug afgeschoten
De afgelopen paar weken hebben we achter een trainingbug aangezeten. Trainingbugs zijn berucht moeilijk te vinden - als een soort poema op de Veluwe. Nodig is om eerst te verzinnen wat er nu eigenlijk fout gegaan kan zijn, dan allerlei volgsystemen te installeren en vervolgens het hele zaakje een paar weken aan te kijken. Uiteindelijk bleek dat in sommige clusters van wedstrijden (bijvoorbeeld alle bekerwedstrijden in een bepaald land) de spelers die in die cluster op het veld hadden gestaan niet als zodanig werden geregistreerd. Daardoor kreeg geen van hen training (en liep ook wekenlang de vorm terug). Een week geleden hebben we een reparatie uitgevoerd en deze week bleek geen enkele cluster meer aangetast. Voor het eerst in vele weken lijkt de training van vandaag dan ook goed verlopen. Onze excuses aan iedereen die last heeft gehad van deze bug. Tevens dank aan alle rapporteurs van details over de werking van de bug, wat erg hielp om het mysterie te ontsluieren.
kan ook liggen aan je trainingsintensiteit en/of het aantal assistent trainers dat je hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mdd omdat ik 37 spelers heb
maarjah, de vorm van mijn A-en B team spelers stijgen niet...
die blijven maar de dieperik ingaan
ik ga ervanuit dat het idd te maken heeft met het niet spelen van spelers, maar ook een vormcrisis waar ik niks aan kan doen
100%quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:08 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kan ook liggen aan je trainingsintensiteit en/of het aantal assistent trainers dat je hebt
ik heb met 9 assistent-trainers + 1 keepertrainer en 100% trainingsintensiteit amper last van vormcrises als ik niet conditie train of beker speel (waardoor een klein deel van mijn spelers niet opgesteld worden).quote:Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, houden we met het volgende rekening:
* Hoe hard je traint (trainingsintensiteit);
* Hoe goed je coach is;
* Hoeveel assistent-trainers je hebt (en keeperstrainers);
* Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!;
* Een willekeurige factor.
Datquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:13 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb het even voor je opgezocht:
Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, houden we met het volgende rekening:
* Hoe hard je traint (trainingsintensiteit);
* Hoe goed je coach is;
* Hoeveel assistent-trainers je hebt (en keeperstrainers);
* Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!;
* Een willekeurige factor.
ik heb met 9 assistent-trainers + 1 keepertrainer en 100% trainingsintensiteit amper last van vormcrises als ik niet conditie train of beker speel (waardoor een klein deel van mijn spelers niet opgesteld worden).
misschien kan je em naar redelijk trainenquote:Jonas Stensson (48395497)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
kijk, dat zijn de betere spelers voor op t middenveldquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
Eventjes een nieuwe speler gekocht... die komt ooit wel weer in vorm
laat maar, die sirda is toch zo sloom, heb het nu maar gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:14 schreef The_Hives het volgende:
sir_dalord zal je er binnenkort bijzetten. ik heb dit weekend geen tijd
![]()
alweer een bagger yp, wordt toch wel weer eens tijd dat ik iets fatsoenlijks krijg..... en niet weer een 19 jarige met een tsi van 80quote:Speler met ID 68410616 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
dat is in vergelijking met die van mij nog een goedequote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef komrad het volgende:
check mijn mega pull
Pablo Bult
TSI = 270, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
iemand interesse?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |