dat is in vergelijking met die van mij nog een goedequote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef komrad het volgende:
check mijn mega pull
Pablo Bult
TSI = 270, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
iemand interesse?![]()
Lees de openingspostquote:Op zondag 19 juni 2005 12:13 schreef Grimm het volgende:
hej hoe zit dat met de training.
want mijn spelers worden niet beter...moet ik elke dag de training veranderen?
kortom hoe de neuk maak ik mijn spelers beter door de traning, welke intensiteit enzo?
en heb je er wat van geleerd tussen het slowchat doorquote:Op zondag 19 juni 2005 14:14 schreef MyImmortal het volgende:
hoihoihoi, ik volg het topic al een tijdje en ik heb ook een hattrick account
welkomquote:als jullie mij er ook bij zetten wanneer je tijd hebt
Mangekyo (147389)
speel 8e divisieen train op play making
ja weet ik maar uit de ervaring putten van anderen is mij toch wat beter bevallen hehe.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef DionysuZ het volgende:
en de hattrick regels doorlezen leer je ook veel van
dank u.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:40 schreef maniack28 het volgende:
http://users.pandora.be/addy.taillieu1/trainen.html
mazzelaarquote:Op zondag 19 juni 2005 14:49 schreef maniack28 het volgende:
tsja... ik mag ook niet klagen, dit is de 3e in 3 weken die verkoopbaar is (5k voor deze ofzo)
Een echte huisgetrainde speler met formidabel positiespel. M'n beste ooit. Maar nu wel te koop. Voor een miezerige 325000 eurootjes is ie van jullie.quote:Vincent Maillot (45386314)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 570
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Behoorlijk vervelend ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
dat is vervelend oldbie
quote:Lorentz De Beule (65605548)
18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 767 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Competitiewedstrijden speel ik 4-5-1(om mijn middenveld een beetje acceptabel te maken), met een aanvallende middenvelder. Ik laat mijn opstelling maken door HT Ratings en dan komt hij eruit als beste keus. Vandaarquote:Op zondag 19 juni 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
Zou je je die niet liever op de vleugel zetten? zwak passen en dan aanvallend laten spelen?
Wat kan het leven toch oneerlijk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:56 schreef komrad het volgende:
baboon ik sta 4e en haal bijna 40*
ik gun het je wel hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat kan het leven toch oneerlijk zijn..
Nou ja, ik had ook al geluk dat ik vorig seizoen een redelijk makkelijke VIII had want anders promoveer je daar niet mee, maar ik denk dat het niveau tussen X en VIII niet zo veel scheelt omdat teams na een trainerwissel toch overnieuw beginnen en in de VIII en IX en X veel teams zitten die managerloos zijn of geweest zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Baboon in VII met 26-27 sterren? Mijn ploeg had vandaag 24,5* en ik speel in X en sta nu tweede (op doelsaldo)
Welke bedoel je?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:58 schreef Oldbie het volgende:
Baboon in VII met 26-27 sterren? Mijn ploeg had vandaag 24,5* en ik speel in X en sta nu tweede (op doelsaldo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |