tis maar goed dat je dan een a en een b-team hebt, dan is het nog wat op te vangenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:16 schreef maniack28 het volgende:
En geblesseerde numero 4 en 5 zijn een feit, mn reserverkeep 4 weken en die trainee een pleister. Verder 3 middenvelders (2 a-team, 1 b-team) ook al geblesseerd waarvan 1 voor 4 weken nogGaat lekker zo
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tis maar goed dat je dan een a en een b-team hebt, dan is het nog wat op te vangen
hehe dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtMet zn idee om zonder b-team te spelen
![]()
Ik heb ook geen B-team, slechts enkele wissels...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekum dat Grumpey ook een keer 3 geblesseerde mids krijgtMet zn idee om zonder b-team te spelen
![]()
nee, één om te verkopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:56 schreef komrad het volgende:
ja assp ik was gisterne ook aan het zoeken maar kon niets vinden. Sommige dagen gaat de prijzen gewoon skyhigh
Pak ze SD!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef sir_dalord het volgende:
die gore klootzakken van hattrick doen er ook weinig aan om het spel voor mij leuker te maken dan wow...
is al de 2e x deze week dat ik zo'n belachelijk score verloop heb... Als ik weer verlies, dan... ARGH
Jij hebt vandaag al 900k verdiend...quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
15-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 203 670 ¤ ontvangen
Mijn YP van zondag die geen spits was, en ook geen vleuigelspeler
En die ga ik nu weer uitgevenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag al 900k verdiend...
kut yp'squote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
15-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 203 670 ¤ ontvangen
Mijn YP van zondag die geen spits was, en ook geen vleuigelspeler
quote:Taco Lammertink (67771160)
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
en ben je genaaid?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef maniack28 het volgende:
Nog 1 minuut, staat pas op 88k, dus sla je slag. TC is kut in mijn geval, geeft maar 80k aan, maar ik zie dezelfde spelers er voor +200k uitgaan, dus als ik minder vang ben ik genaaid
er wordt nog gebodenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:11 schreef komrad het volgende:
heb jij hem gekocht hives?
quote:Hives:zo, van je speler ben je iig af![]()
Ik: Bied eens wat meer dan![]()
Hives: neuh, ik sta weer eens rood![]()
quote:
anders had ik heus wel 10k geboden hoorquote:Economie
Kapitaal: -183 098 ¤ (116 683) ¤
Sponsors: in de wolken
Fanclub: 1213 leden
Supporters: kalm
haha ja die ongelooflijk die biedt echt de hele tijd al. Hij overbiedt zichzelf nog net niet, maar veel scheelt het nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Ja, wie dan? Deze zeker: Milan-Milanówek
Bieden maar hoorOp naar de 300k
als je toch geld over hebt, dan heb ik nog wel een spelertje op de lijst staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef maniack28 het volgende:
En verkocht:
Hoogste bod:
202 000 ¤ door Milan-Milanówek
Het bieden is geëindigd!![]()
![]()
En dan te bedenken dat ik het geld NIET nodig heb. Heb genoeg goeie trainees, heb een goed elftal. Ik heb gewoon voor het eerst in mn hattrickcarriere geld over
Ga jij nou maar meteen langs de supermarkt voor 2 jampotglazen!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Huh? Zie ik het goed?
maniack is een keer niet aan het klagen?
Morgen even langs specsavers...
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:31 schreef komrad het volgende:
maniack, ik heb inmiddels 11 trainees (10 en 1 klaverjassers) en ik heb nog een miljoen over. Dat is pas eng he
quote:Je hebt een speler verkocht en 496 860 ¤ ontvangen
Ik denk dat je toch meer rond de 800-900k moet verwachten. Zo duur zijn spitsen nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef maniack28 het volgende:
4x formi met matig passen van 19= 4 x +/- 1 miljoen
Hangt een beetje af van de hoogte van de tsi. tsi < 2000 = 800k, 2000 < tsi < 3000 = 900k en 3000 < tsi = 1 miljoenquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:36 schreef _Dexter_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch meer rond de 800-900k moet verwachten. Zo duur zijn spitsen nou ook weer niet
eentje van mij kopenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je hebt een speler verkocht en 1 249 221 ¤ ontvangen
Je hebt een speler verkocht en 248 430 ¤ ontvangen
Ff een uitmuntend positiespel scoren
Gefeliciteerd. Ik zit hier ook al aan de taart.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef truSteh het volgende:
[..]
Geslaagd
als je dat bedoelde tenminste
nouja, het zusje dan, maar uistekend stukje taartquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef komrad het volgende:
jij ook gefeliciteerd dan condoom
ben je nou tevredenquote:Een vier maanden oude baby in Korea is overleden omdat haar ouders urenlang het spel World of Warcraft, een online role-playing game, hebben gespeeld. De ouders lieten hun dochter alleen thuis achter en vertrokken naar een internet-café om daar het spel te gaan spelen. Ze hebben vanaf vier uur 's middags tot negen uur 's avonds het spel gespeeld en toen ze thuis kwamen was hun dochter overleden door verstikking.
Het echtpaar vertelde de politie dat ze van plan waren om maar een uurtje of twee het spel te spelen en daarna weer naar huis te gaan. Maar de game duurde langer die dag, waardoor ze vijf uur weg bleven van huis. De politie zegt dat deze tragedie niet had hoeven gebeuren omdat de oma van het kind één verdieping hoger woonde en makkelijk had kunnen oppassen. Het echtpaar is gearresteerd omdat ze verantwoordelijk worden gehouden voor de dood van hun dochter.
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14'
The log file for database 'hattrick' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space.
D:\HATTRICK\WEBB\COMMON\../common/includes/Database2.asp, line 301
Is dat onze condoom? Die heeft toch als teamnaam KFC Minnertsga of niet?quote:Een 22-jarige vrouw uit het Friese Minnertsga heeft donderdagochtend haar onderbuurman met een groot vleesmes gestoken toen hij haar kwam wekken. De vrouw had met de 18-jarige jongen afgesproken dat hij haar zou wekken, maar toen hij binnenkwam, stak de vrouw hem tweemaal. Dat zegt woordvoerder Kees Gunnik van de politie Friesland vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |