quote:
zoiets is wel handig ja, ben ze nu ook kwijtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal ik daar voortaan een pagina van maken en deze online zetten?
Ik doel ff op de links in de OP trouwens
je zou eilk als ze er eenmaal staan , ze ff naar wordpad moeten kopieren en opslaan, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal ik daar voortaan een pagina van maken en deze online zetten?
Ik doel ff op de links in de OP trouwens
Yeah, maar you know how it goesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je zou eilk als ze er eenmaal staan , ze ff naar wordpad moeten kopieren en opslaan, doe ik ook altijd
nog niet , het is een beetje lastig om mn mening over 10 albums in een avondje te vellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef Mar10Segovia het volgende:
En PaRo, al in staat je mening te delen over die albums?
doe eens ff plakken voor mij danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je zou eilk als ze er eenmaal staan , ze ff naar wordpad moeten kopieren en opslaan, doe ik ook altijd
ach so, dan moet een modje het maar doen want dan ik volgens mij die post niet meer editten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als ik thuis ben , zit nu op mn werk nl.
Nipeeeeng!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach so, dan moet een modje het maar doen want dan ik volgens mij die post niet meer editten.
damn, wou dat ik zo vroeg vrij hadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
volgensmij kan je rond 14:00 nog wel editten hoor
zou je echt eens moeten doen. ik vind ze een van de, zoniet DE dopeste hip hop groep ooitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef Steve-O het volgende:
Heb dat album uit de OP niet
nooit in verdiept eigenlijk organized konfusion.
en 1e helft van dit album is idd beter ja, hoewel ik Who stole my last piece of chicken ook wel dope vind. Ik vond eerst Stress ook beter dan dit album maar Prisoners of War en Releasing hypnotical gasses vind ik de dopeste Organized Konfusion nummers. en Fudge Pudge is ook te gruwelijkquote:hrough traffic monitoring of our websites we have identified your IP address accessing allmusic.com at a rate and speed inconsistent with the noncommercial and personal use permitted by our site's Terms of Service. As a result, further access to allmusic.com has been denied. Because IP addresses can be shared by numerous users, your access may be being denied based on the aggregate use of your IP address rather than your own individual use.
moet nog een maandquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef S-Two het volgende:
Ik heb zomervakantie
Veel tijd dus om nieuwe (oude) albums te beluisteren
Examens hequote:
Ik moet nog een weekje. En een paar weekjes later afstuderen/verdedigen.quote:
Ik ben al vanaf augustus 1998 afgestuurd (bedrijfscommunicatie op de KUNijmegen) en werk in de ICT vanaf december 1998 (eerst nog lang op vakantie geweest naar Indonesië), met 25 vakantiedagen per jaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik moet nog een weekje. En een paar weekjes later afstuderen/verdedigen.
Dan hoef ik nooit meer naar school
Nu jij weer
had echt wat beter op moeten letten op schoolquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
uhmm misschien wel handig om het cijfer de titel in L te veranderen jj![]()
{ en dat betekent dus ook dat we al op het 50ste topic zitten}
ik ga na mijn huidige opleiding film & televisiewetenschappen studeren aan de Uva, dan maak ik een film waarmee ik miljonair wordt en dan stop ik met werken voor de rest van mijn levenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:44 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf augustus 1998 afgestuurd (bedrijfscommunicatie op de KUNijmegen) en werk in de ICT vanaf december 1998 (eerst nog lang op vakantie geweest naar Indonesië), met 25 vakantiedagen per jaar.![]()
Nu jullie weer.
tevens verkapte tvp
Laters!!
AA
zeker weten, hoe heet die muzieksoort waar nu-mark veel van sampled eigenlijk? swing beat of iets dergelijks toch? moet ik me ook maar eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Haha, oke Mel jij wint.
Wat blijft Quality Control toch een leuke plaat trouwens!
Denk niet dat jij dat gaat diggen JJ. Heb er zelf altijd in ieder geval een grondige hekel aan gehad. Van die veels te snelle beats, te blij gezang (altijd over liefde en dat soort shit) en te overgeproduceerd. Alleen 'Poison' van Bell Biv Devoe kan nog wel iets van sentiment bij me oproepen, maar voor de rest heb ik er nooit iets mee gehad met dat zogenaamde 'swingbeat'.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten, hoe heet die muzieksoort waar nu-mark veel van sampled eigenlijk? swing beat of iets dergelijks toch? moet ik me ook maar eens in verdiepen.
wat Parodiuzz zegt, niet zo briljant als low end theory en midnight marauders maar gewoon heel erg goed. en er zitten een aantal hele dope nummers bij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:14 schreef Summoner het volgende:
Zijn "Beats, Rhymes and Life" en "The Love Movement" van A Tribe Called Quest de moeite waard?
Beats, Rhymes and Life is wat mij betreft gewoon een dope album.... maar ja, ik vind eigenlijk alles van Tribe wel dopequote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:14 schreef Summoner het volgende:
Zijn "Beats, Rhymes and Life" en "The Love Movement" van A Tribe Called Quest de moeite waard?
ok. geen swingbeat dusquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef Zanderrr het volgende:
Benny Goodman is toch geen swingbeat..Da's ouderwetsche bigband swing, dat is echt iets heel anders. Klopt wel dat J5 veel van dat soort platen samplen, zoals bijv. op die laatste track op 'Power in Numbers'
"Beats Rhymes and Life" heb ik laatst voor 't eerst in jaren weer eens gehoord, eigenlijk best een goede plaat, al haalt 'ie het idd niet bij de vorige albums. "The Love Movement' krijgt van mij wel een [afbeelding], evenals de soloplaat van Q-tip.
dat album van Luniz (operation stackola) is idd leuk , alhoewel ik "put tha lead on ya" nog een stukje beter vind dan dat hitje wat je noemtquote:
Ik heb hem nog niet eerder gezien, thanx AA!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef AboruAsli het volgende:
Yo dudes,
Check deze link eens, vette oldschool clips: http://hellserv.serveftp.(...)hoolvideoes/culture/
Weet niet of 'ie al eens gepost is, maar goed, beter een keer teveel dan te weinig toch?
Enjoy!
Laters!!
AA
zal eens kijken als er iets leuks bijzitquote:Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef AboruAsli het volgende:
Yo dudes,
Check deze link eens, vette oldschool clips: http://hellserv.serveftp.(...)hoolvideoes/culture/
Weet niet of 'ie al eens gepost is, maar goed, beter een keer teveel dan te weinig toch?
Enjoy!
Laters!!
AA
Heb je een van je 25 vakantiedagen opgenomen ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef AboruAsli het volgende:
Yo dudes,
Enjoy!
Laters!!
AA
Stttttt! Laat mijn baas het maar niet horen!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heb je een van je 25 vakantiedagen opgenomen ofzo?
Nee cool hoor Mel. Erg leuk
In de tijd wilde wel iedereen opeens Fila's hebben... ik heb 't paar nog die ik in pak 'm beet 88, 89 kocht.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Staan trouwens erg veel zeldzame clips op die site. Check vooral die van Schoolly D, die is bijna aandoenlijk amateuristisch. Van uit de tijd dat strakke spijkerbroeken nog helemaal 'def' waren!
Nee, op Quality Control (Swing Set).quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef Zanderrr het volgende:
Klopt wel dat J5 veel van dat soort platen samplen, zoals bijv. op die laatste track op 'Power in Numbers'
Je hebt gelijk, ik haalde ze door elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:48 schreef keeper het volgende:
Nee, op Quality Control (Swing Set).
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef S-Two het volgende:
Vrijdag 24 juni te Oosterpoort Groningen: KRS-One![]()
![]()
![]()
![]()
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:38 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vanochtend onderweg naar Primitive Plus geluisterd... erg coole plaat inderdaad zeg!! Heeft Edan nog meer platen behalve deze en Beauty...?
Ach, lijkt me een gezondere manier om hun frustaties af te reageren, dan dat ze dat gaan doen op de burgerbevolking aldaar. Voor de rest is er ook geen reet te beleven voor die gasten, dus kan ik me goed voorstellen dat ze zich op de muziek storten daar. Ik vind het iig wel positief.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Iraq Soldiers Form Rap Group
A group of American soldiers based in Iraq have formed a rap group called 4th25. They will soon release their debut album 'Live In Iraq'.
According to one band member, the creative outlet has been a valuable way to let out their feelings and frustrations in the war torn country. First Cavalry Sergeant Neal Saunders told Newsweek "You can't call home and tell your mom your door got blown off by an IED. No one talks about what we're going through. Sure, there are generals on the TV, but they're not speaking for us. We're venting for everybody."
The GI rappers say they are giving America an uncensored glimpse of life in Iraq with lyrics like "Soldiers are dying every day, that's why we ain't smiling. I'm the one you see on TV / Army infantry, one arm holding my sleeve from a previous injury / Bloody desert combat fatigues, dusty and ammoless M-16 with a shredded sling / ... Hit in the head and shoulder but still taking deep breaths /'Cause I'm in Kevlar and sappy plates in my flak vest."
Bron:http://www.undercover.com.au/news/2005/jun05/20050606_iraq.html
![]()
Hè? Wel benieuwd naar. Heb je 'm al binnen (> gmailquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebben![]()
ja heb 'm al binnen, 't is van Edan the dee-jay ik neem aan dat dat dezelfde persoon is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hè? Wel benieuwd naar. Heb je 'm al binnen (> gmail) ?
Ik heb ooit eens een mix gemaakt met plaatjes die die "ooh haa" break uit Lynn Collins gesampeld hebben (Rob Base & EZ ROck, Shante, Debonair, Kaos etc etc).
Heb daar ook nog wat andere mixen van bedenk ik me net.. zal 's kijken of die ook interessant zijn. Paas ik ze ook wel ff naar je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heb 'm al binnen, 't is van Edan the dee-jay ik neem aan dat dat dezelfde persoon is.
Op enkele nummers na (11 t/m 13, 16 en 17) wel jaquote:blow your headphones heb je al toch?
Pass ook ff naar mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:38 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker danzal die nummers wel opnieuw sturen vanavond of morgen dan.
Ik ga er heen, wie nog meer?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef S-Two het volgende:
Vrijdag 24 juni te Oosterpoort Groningen: KRS-One![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga als het goed is ook. Ben benieuwd wat voor tracks hij zal laten horen. Tracks van zn nieuwe (quote:
gefeliciteerd met je mod-schapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
iig vind ik een van die clips(in dat media gedeelte) wel vet ogen btw
Blauw!! Moderatorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
ik zal niet gaan bitchen , ik vind alleen wel dat die mail requests ook over mail moeten gaan.(genoeg opties om te mailen/msnnen als ik het zo aan de profiles zie).quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:09 schreef keeper het volgende:
Eindelijk een hiphopmod. Goede shit.
Zolang je hier maar niet gaat bitchen over al het uitwisselgebeuren.
Begin dan maar met dat koppelteken tussen hip-hop weg te halenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef kokos het volgende:
Ben zwaar bezig met echte hip-hop te ontdekken
Represent! Congrats bro met je moddereter-status.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kas
Nou ben ik nog nieuwsgierig naar dat album ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
by the way die rappende soldaten hebben een website http://www.4th25.com/
klinkt interessant. ken niet echt hip hop/lounge albums maar een hip hop album dat in ieder geval heel erg chill is: Digable Planets - Reachin'quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef VeX- het volgende:
Net het album Connected ontdekt van Foreign Exchange. Lekkere combinatie van lounge en hiphop. Kent er iemand nog meer van zulke albums?
Onwijs lekkere plaat inderdaad. Perfect voor de zomer die voor de deur staatquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef VeX- het volgende:
Net het album Connected ontdekt van Foreign Exchange. Lekkere combinatie van lounge en hiphop. Kent er iemand nog meer van zulke albums?
Ik heb 'm nu ook ff gedownload, best geinig.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik was een mix van hem aan het binnenhalen met allemaal nummers die van Funky Drummer gesampled hebben![]()
hij staat in de luisterpaalquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:50 schreef sugarJay het volgende:
zag net op the box iets leuks voorbijkomen....
k-os - crabbuckit
nog nooit van gehoord, maar ik vind die track DOPE!![]()
o.a. die video kun je hier checken....![]()
Klinkt goed. Lekker funkyquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klinkt interessant. ken niet echt hip hop/lounge albums maar een hip hop album dat in ieder geval heel erg chill is: Digable Planets - Reachin'
![]()
EDIT: samples zijn hier te vinden: http://www.amazon.com/exe(...)376-1972909?v=glance
die vorige van hem is nog leukerquote:
Op diezelfde luisterpaal staat ook een erg fijn album van Kraak en Smaak, een Nederfunk (wtf?) band. Klinkt wel goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij staat in de luisterpaal
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+22327321
O, ik zie 't al. Ik heb slechts 12 nummers.. terwijl 't er wel veul meer zijn > Ziet!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:35 schreef cosmick het volgende:
JJ, die "funky drummer" mix is wel cool man. Fijne oldschool tracks.
Jammer dat ie zo abrupt eindigd.. (met Juan Love..... daar is die funky drummer nét zo lekker ge-edit).
huh, ik heb het compleet gemaild iig. iets niet goed gegaan misschien?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik zie 't al. Ik heb slechts 12 nummers.. terwijl 't er wel veul meer zijn > Ziet!
Zie je gmailquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh, ik heb het compleet gemaild iig. iets niet goed gegaan misschien?
EDIT: komt toch weer vol te staan met uitwissel postsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@jimjim, zou jij mij die mix ook effe kunnen mailen
ja he, is samen met Blockhead's music by cavelight mijn favoriete trip hop album.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, die "Blow Your Headphones" is en blijft super. Wat een beats man.
Echt great.
zal ik doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
EDIT: komt toch weer vol te staan met uitwissel postssorry Paro.
Uzumaki, mail me ff op mn username @ gmail.com want ik ben je email adres weer vergeten. en als iemand weer geinteresseerd is in iets mail me @gmail.com
O, daar zal ik dan ook eens naar zoeken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja he, is samen met Blockhead's music by cavelight mijn favoriete trip hop album.
dat album van Blockhead is volledig instrumentaal met af en toe een sampletje van een zingend vrouwtje. maar zeker een aanraderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, daar zal ik dan ook eens naar zoeken.
Die instrumentale stukken zijn ook erg goed. De cuts, de beats, allemaal waanzinnig gaaf.
hey Paro, jij download nauwelijks toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
cos je sub , heb je die compilaties gehoord![]()
ik heb de eerste 2 delen van BMG (de eerste 2 delen respectievelijk geselecteerd door Skitz en Roots Manuva)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hey Paro, jij download nauwelijks toch?
anders stuur ik je ff een mailtje
What do ya mean?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
cos je sub , heb je die compilaties gehoord![]()
vandaar die mail dus ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en nee ik hoef geen mail heb ik niet al eerder gezegd dat ik het niet trek als er hier uitgewisseld word,
quote:
hee vet, wat voor compilaties zijn dat? ben groot fan van PB Wolfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
deze compilaties bedoel ik
Oh, okay. Niet allemaal.. maar de losse tracks heb ik grotendeels wel. Heb je die nieuwe al (Scratch Perverts zie ik)?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
deze compilaties bedoel ik
Ziet: http://www.badmeaningood.com/quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee vet, wat voor compilaties zijn dat? ben groot fan van PB Wolf![]()
nou nieuw , is al 2 jaar oud hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, okay. Niet allemaal.. maar de losse tracks heb ik grotendeels wel. Heb je die nieuwe al (Scratch Perverts zie ik)?
O, ik ging ff op de site af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nou nieuw , is al 2 jaar oud hoor, maar ik heb alleen die van skitz en roots manuva
die hiphop klassieker heb ik persoonlijk weinig problemen mee ,het gaat mij om mail requests en offers (aangezien die ten eerste off topic zijn , en ten tweede ook makkelijk over mail , msn(groupchat) of IRC kunnen)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
BTW; mag ik "mijn" hiphopklassieker ook niet meer melden nu of heb je zoiets van mwah.. ?
Ik bedoel, die plaatjes zijn al zooo oud en vaak vinden de makers het alleen maar tof als ze nog respect krijgen voor hun muziek (getuige de mail van Cracker J van Kings Of Pressure die ik ooit kreeg).
Eens. En ik denk voorts dat we nu allemaal wel elkaars pm-adres hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die hiphop klassieker heb ik persoonlijk weinig problemen mee ,het gaat mij om mail requests en offers (aangezien die ten eerste off topic zijn , en ten tweede ook makkelijk over mail , msn(groupchat) of IRC kunnen)
nee die moet ik eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
Heb je die "funky drummer" ode van Edan wel eigenlijk? Staan een paar beste knallers op (Kevie Kev bijvoorbeeld)>
2 is vaudeville villain toch? moet je idd vaker luisteren voordat je hem helemaal waardeert, ik in ieder geval wel. maar dat heb ik bij de meeste Doom albums.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee die moet ik eens gaan zoeken
ik ben nu die viktor vaughn 2 aan het luistern , an ik moet wel zeggen dat hij wel beter word als je wat meer luisterd
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee 2 is venomous villain , 1 is vaudeville villain
tsja misschien wel ,aan de andere kant hebben jullie no wel contactenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
jeetje nipeng was zelf minder streng
okquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor ,maar ik houd dit topic meer in de gaten dan nipeng , alleen al omdat ik veel hiphop luister, en ik vind dat het over hiphop moet gaan ipv over het mailen van mp3 albums Uzumaki.
Pardon , heb ik ooit een mail request gedaan dan ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat een beetje macht bij mensen kan doen![]()
Ik heb laatst MM Food eindelijk eens goed gechecked. Die is toch ook wel heel erg goed zeg!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben nu die viktor vaughn 2 aan het luistern , an ik moet wel zeggen dat hij wel beter word als je wat meer luisterd
ken ik niet,zijn die wat goed?quote:* Nu-Mark & Pomo - Blend Crafters
* Stetsasonic - In Full Gear (!!!)
Tevens gesampled in de intro van Blueprint's 1988. Stet troop! 88! (en daar dan de '88!' van).quote:
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
In Full Gear is een leuk album idd, hoewel ik 'm niet super vind. talkin' all that jazz vind ik wel het dopeste.
En MM Food vind ik een van de beste MF Doom albums (viktor vaughn e.d. niet meegerekend) samen met operation doomsday. heeft iemand die allernieuwste (Live from planet X) al gehoord?
quote:
ik vind van niet. maar het origineel van phone tap is wel heel erg vetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb net The Firm van Nas/Foxy Brown/AZ en Nature besteld gebaseerd op het nummer Phone Tap, das het enige nummer dat ik er van heb gehoord en die heb ik echt non stop aan op mn iPod
is het verder wat?
Nummer is van The Trammps. Sampeltje en titel had ik al eerder eens gepost in dat geweldig topic van -Angelina-. Zal ff zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:57 schreef IsaacD het volgende:
Weten jullie toevallig ook welk plaatje Dre uit de kast heeft getrokken voor Hate it or love it? Die kast met ouwe soul raakt maar niet leeg zo te horen
Als.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer is gebaseerd op "rubber band" van The Trammps.
Sample: hier.
Leuk topic verder.
De mensen die dit topic bezoeken, bezoeken waarschijnlijk niet ML, denk ik zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Dex_ML75 het volgende:
Momenteel is de website nog opzoek naar deelnemers. Elke artiest kan zich voor de selectie van dit project aanmelden. Meer informatie is te vinden op www.ml75.nl.
Dus als je denkt te kunnen rapper/producen/dj'en schrijf je nu in!![]()
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...quote:
Je moet toegeven dat dat toch ook een ongelooflijke kut-term is, niet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...
Hmmm, ik vindt het wel een toepasselijke term voor de samensmelting van hip-hop en R&B. Er komen tegenwoordig steeds meer artiesten, waar je niet echt meer van kunt zeggen dat is hip-hop of R&B. Als voorbeeld Akon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef keeper het volgende:
Je moet toegeven dat dat toch ook een ongelooflijke kut-term is, niet dan?
en dat het vooral bij jouw smaak past, dat forum, helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
en dat het vooral bij jouw smaak past, dat forum, helpt ook niet echt
Dat klopt, ja. Ik kwam er zojuist nog achter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
dat die site bijna alleen maar over commerciele en populaire 'urban' gaat
Alhoewel ik met veel van die artiesten totaal niets heb , vind ik het een leuk initiatief.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Dex_ML75 het volgende:
Omdat de redactie dit bericht niet goed genoeg vond voor in het nieuws post ik het wel in het forum.![]()
Urban-Lifestyle website ML75 maakt langste hiphop track ooit!
Record poging langste hiphop track.
Momenteel is hiphop in Nederland steeds groter aan het worden. Er zijn steeds meer opkomende artiesten in de scene, die veelbelovend zijn voor de toekomst. Om dit te laten merken heeft Urban-Lifestyle website ML75.nl een uniek concept bedacht; het maken van het langste hiphopnummer ter wereld. Het doel van dit project is in het Guiness-Book of Records te komen. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ’s op het nummer verschijnen.
Om dit mogelijk te maken heeft de website hulp nodig van veel artiesten. Onder de reeds toegezegde artiesten bevinden zich o.a. Brainpower, Tim, Spacekees, Robian, DJ TLM, DAZE & DNS, Cristyle, Thirza en Masta Lee. Het nummer wordt geproduceerd door Man!e, bekend van Brainpower’s nummer 1 hit Dansplaat.
Momenteel is de website nog opzoek naar deelnemers. Elke artiest kan zich voor de selectie van dit project aanmelden. Meer informatie is te vinden op www.ml75.nl.
Dus als je denkt te kunnen rapper/producen/dj'en schrijf je nu in!![]()
haha en wat voor eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat was niet serieus bedoeld
er stat ook weer eens een (neder rap) album in de luisterpaal *klik*
Hey je bent modquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik met veel van die artiesten totaal niets heb , vind ik het een leuk initiatief.![]()
ik volg ML btw wel , post er alleen niet veel.
inderdaad tof interviewquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef keeper het volgende:
Al mensen bekend met een ander nieuwe Nederlands online hiphopinitiatief (van Kees de Koning), state? Als je door Amsterdam fietst ben je de stickers vast wel eens tegengekomen.
Anyway, m'n zusje werkt ook mee aan die site (check interview Madlib, haar foto's), dus dan mag er wel even gespamt worden http://www2.statemagazine.nl/
heb je de video voor Bullyshit al gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
Leuk interview inderdaad met Madlib.
Overigens is dat nieuwe Quasimoto album echt tof!
daar staat ie 3x ,wat ist verschil?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
Online is ie bij NL Store wel goedkoop (zo'n 16 euro). Goedkoper zul je m niet vniden denk ik.
thanx,geniale cdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Niets, alleen de leverancier.
Gewoon de goedkoopste kiezen, of die met de kortste levertijd
Omdat hier over het algemeen meer hiphopkennis zitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waarom vraag je 't hier?
mischien staat ie op soulseekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:30 schreef cosmick het volgende:
Zeker na het horen van "partners in crime' in die "sounsd of the funky drummer" mix van Edan, zoek nu zeker dit album!
[afbeelding]
Anybody?!!!
Hmm, yeah, zou ik eens op kunnen zoeken. Had dit album ooit wel, maar kan me alleen nog "partners in crime" herinneren... en het dj-werk van DJ Homicide was ook al okay.quote:
idd. een paar goede nummers en een paar erg slechte nummers. vind vooral die nummer 2 (of 3?) erg goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:30 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind die Zion I een beetje wisselvallig, moet ik zeggen. Staan wel vette dingen op, maar ook wat cheese (zoals die tweede track waarin Alan Parsons Project gesampled wordt). Evengoed in totaal best een aardig album.
Duitse Rap vinyl sitequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, yeah, zou ik eens op kunnen zoeken. Had dit album ooit wel, maar kan me alleen nog "partners in crime" herinneren... en het dj-werk van DJ Homicide was ook al okay.
Z
Thanks Uzumaki. Zag deze idd, probeer 'm nog op een NL site te vinden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Duitse Rap vinyl site
Hostyle-Partners In Crime
11,95 op LP
*klik*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanks Uzumaki. Zag deze idd, probeer 'm nog op een NL site te vinden...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
*klik*
deze site heeft hem 2 keer ,waaronder 2 verkopers in nederland
Niet dat ik weet! Ik had deze ooit 's van iemand op cassette gezet, lang gelee, vanaf vinyl, maar die tape ben ik al lang kwijt. Helaas.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
had effe niks te doen![]()
is die plaat dan nooit op cd verschenen?
dat is jammer,heb je hem al besteld?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Ik had deze ooit 's van iemand op cassette gezet, lang gelee, vanaf vinyl, maar die tape ben ik al lang kwijt. Helaas.
Not yetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat is jammer,heb je hem al besteld?
zal eens luisterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef cosmick het volgende:
Vorige week was ik bij het concert van Ben Folds in Keulen. Deed ie ook een cover van Dr. Dre's "bitches ain't shit". En, hahaha. Dat klonk wel erg komisch: luister.
ik luister meer dan hiphopquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel gitaarmuziek hè. Geen kotsmilies dus straks![]()
kan het nu niet luisteren maar het doet mij denken aan die versie van Gin & Juice maar dan gespeeld door dezelfde gasten als de soundtrack van O Brother where art thou. hillbilly stijl dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is wel gitaarmuziek hè. Geen kotsmilies dus straks![]()
Ben Folds maakte er een soort serieus gezongen nummer. Enfin, met driehonder keer fuck, suck, motherfucker en bitch per zin werd het wel een lachwekkende coverquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan het nu niet luisteren maar het doet mij denken aan die versie van Gin & Juice maar dan gespeeld door dezelfde gasten als de soundtrack van O Brother where art thou. hillbilly stijl dus![]()
Niets kan de "The Big Lebowski" overtreffen. This isn't nam there are rules.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:13 schreef cosmick het volgende:
Briljante film overigens, Brother Where Art Thou hahaha!
die is idd erg leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Niets kan de "The Big Lebowski" overtreffen. This isn't nam there are rules.
Ben je verdwaald?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Niets kan de "The Big Lebowski" overtreffen. This isn't nam there are rules.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*wijst de weg*
Mainstream Hiphop II : The Massacre
Prachtige film. Vooral "You said it man. Nobody fucks with the Jesus."quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
die is idd erg leuk.
als Jeff Bridges dat as van Steve Buscemi gaat uitstrooien![]()
[offtopic]Ben folds! In Keulen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef cosmick het volgende:
Vorige week was ik bij het concert van Ben Folds in Keulen. Deed ie ook een cover van Dr. Dre's "bitches ain't shit". En, hahaha. Dat klonk wel erg komisch: luister.
[ot]quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
[offtopic]Ben folds! In Keulen!Damn, ik ben jaloers. Coole cover van hen ook weer.[/offtopic]
ken die gast niet dus kan er ook niet naar uitkijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
naar welke albums kijken jullie uit?
ik kijk erg uit naar de nieuwe Pigeon John(die sinds kort op Quannum zit) die in november/begin volgend jaar uitkomt
http://www.hiphop-elements.com/article/read/6/6458/1/
Jaah, het was echt goed, die cover was ook zeer grappigquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:01 schreef cosmick het volgende:
niet gehoord, hoef 'm ook niet te horen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef -Angel- het volgende:
Wat vinden jullie als de "bewust" rap liefhebbers eigenlijk van de "Diamonds" Remix?
Over Sierra Leone en de diamonds -> 'Diamonds Are Forever'.
Kortom Kanye 'conscious' en commercieel, of ...
mischien een eigen beat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand van welk nummer de beat is die te horen op 2min40 van het laatste nummer van Nationale Overname van Kimo & Nina (nu op de luisterpaal)?
nope, 't is op een freestyle namelijk. iets met soulsearchers ,wel van nederlandse komaf volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
mischien een eigen beat?
staat ook weer een nieuwe hiphop plaat op de luisterpaal
Shadow Huntaz-Valley Of The Shadows
In een eerdere versie stond er zelfs iets van "Van Schooly D tot 50 cent, het maakt niet uit, etc.". Nu is dit kennelijk het "underground" topic en is er een "mainstream" topic naast. Dit wordt zelfs gesteund door een moderatorm, die vrolijk het mainstream topic opent en daarbij benadrukt dat dit alleen voor "underground" is.quote:En of je nou helemaal down bent met Old School of dat je uit je dak gaat op nieuwe platen, zolang het over hiphop gaat is dit the place to be.
ben ik erg blij mee, anders krijg je -Angel- hier veel en die wekt alleen maar irritatie opquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:53 schreef keeper het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er nu kennelijk twee hiphoptopics zijn, terwijl dit toch in de OP staat:
[..]
In een eerdere versie stond er zelfs iets van "Van Schooly D tot 50 cent, het maakt niet uit, etc.". Nu is dit kennelijk het "underground" topic en is er een "mainstream" topic naast. Dit wordt zelfs gesteund door een moderatorm, die vrolijk het mainstream topic opent en daarbij benadrukt dat dit alleen voor "underground" is.
Vreemde gang van zaken. Alles in één topic is toch het best? De gebruikers hier en eventueel de mod kunnen dan wel zelf zorgen dat de balans in het topic blijft.
kijk keeper ik vind het best dat er één hiphop topic is , maar dan moet er ook niet getrolled en gebitched gaan worden zodra andere users gaan vertellen dat ze graag naar 50 cent ofzo luisteren , want dat gebeurt nu eilk meteen zodra iemand het zegt, en dat werkt niet mee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:53 schreef keeper het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat er nu kennelijk twee hiphoptopics zijn, terwijl dit toch in de OP staat:
[..]
In een eerdere versie stond er zelfs iets van "Van Schooly D tot 50 cent, het maakt niet uit, etc.". Nu is dit kennelijk het "underground" topic en is er een "mainstream" topic naast. Dit wordt zelfs gesteund door een moderatorm, die vrolijk het mainstream topic opent en daarbij benadrukt dat dit alleen voor "underground" is.
Vreemde gang van zaken. Alles in één topic is toch het best? De gebruikers hier en eventueel de mod kunnen dan wel zelf zorgen dat de balans in het topic blijft.
bron - statequote:LANGE FRANS & BAAS B OP DE VUIST MET KIMO EN CONSORTEN
De beef tussen Lange Frans & Baas B en nieuwkomer Kimo is dinsdagavond 14 juni gierend uit de klauwen gelopen. De entourage van beide kampen ging op de vuist op het Marie Heinekenplein in de Amsterdamse wijk De Pijp.
Het mobiele reportageteam van de locale tv-zender AT5, dat altijd goed naar de politieradio luistert, heeft ter plekke gefilmd. Geen van de partijen is vooralsnog beschikbaar voor commentaar, wat er wellicht mee te maken heeft dat zes personen in bewaring zijn gesteld door de politie van het korps Amsterdam-Amstelland.
Tot die personen behoort niet Lange Frans die gewoon de telefoon opnam en alleen bevestigde dat er iets gebeurt was dat "niet de normale gang van zaken" betrof. Baas B zit wel vast. Zijn advocaat, Gerald Roethof, zegt "heel veel indicaties te hebben" dat de rapper/zanger uit Diemen niettemin als slachtoffer moet worden gezien. "Hij ziet er minder goed dan je zou mogen verwachten. Geestelijk gaat het goed met hem, maar hij heeft flinke klappen gekregen. Zijn neus lijkt iets minder recht te staan en zijn tanden zijn door zijn lip geslagen." Roethof acht het "echt heel onwaarschijnlijk" dat Baas B niet voor het weekend wordt vrijgelaten. AT5 meldt dat ook Kimo vastzit.
Volgens de politie, die in dit stadium nooit namen van verdachten bekend maakt, is het begonnen met een caféruzie die op het plein is voortgezet. Met een honkbalknuppel zou een autoruit zijn ingeslagen. De ingerekende personen is openlijke geweldpleging ten laste gelegd.
Anderhalve week geleden berichtte State over de cd De Nationale Overname van Nina & Kimo, en de controverse rond het nummer De Waarheid, waarin Kimo op nogal botte wijze verhaalt over seksuele avonturen met de vriendin van Lange Frans en het zusje van Baas B. "Ik heb die track vooral gemaakt zodat mensen niet meer aan mijn kop blijven zeuren over dit onderwerp. Kan ik eindelijk verder gaan werken aan mijn album," aldus Kimo indertijd.
State Magazine heeft de laatste mixtape van Nina & Kimo gesponsord maar distantieert zich nadrukkelijk van deze waanzin. Tot slot ter overdenking een paar regels uit Zinloos, de nummer-éénhit van Lange Frans & Baas B uit 2004.
Verkeerde tijd en een verkeerde plek
Is dat de juiste situatie voor de juiste gek?
Nou check jezelf en verdedig je grenzen
Want aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen
Meer in het tv-programma Netwerk, vanavond om half negen op Nederland 1.
Persoonlijk ben ik ook voor één hip-hop topic. Alleen het is jammer dat het doel van sommige mensen hier niet de hip-hop is, maar één of ander kliekje in standt te houden. Een kliekje die voorheen hier hun mp3 verzoeken plaatste.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben ook voor een topic , maar zolang hier users rondlopen die elke post over een bekende artiest lopen af te zeiken (wat dus niet helpt als je mensen ervoor wil interesseren) laat ik dat mainstream topic lekker open.
Een discussie kan alleen goed gaan, wanneer er goede argumenten worden gebruikt, en dat wordt nog wel eens vergeten. Of er wordt simpelweg gewoon niet op gereageerd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook voor één hip-hop topic. Alleen het is jammer dat het doel van sommige mensen hier niet de hip-hop is, maar één of ander kliekje in standt te houden. Een kliekje die voorheen hier hun mp3 verzoeken plaatste.
En het verhaal van 2 groepen tegen elkaar is ook bullshit. Ik voel me ten eerste al tot één groep behoren, en ten tweede wil je alleen maar mensen in dit topic die het met je eens zijn? Het nut van een forum is immers toch discussie.
over smaak valt niet te twisten, dan krijg je weer van die eindeloze discussies.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:09 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het nut van een forum is immers toch discussie.
Heeft je iemand ooit tegen gehouden om dit te doen?quote:Aan de andere kant moet ik hier ook gewoon kunnen schrijven dat ik 50 Cent of The Game niet zo geweldig vind,zonder dat ik een ander verder afbrand vanwege zijn smaak.
dit is geen old skool hiphop topicquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef kokos het volgende:
Old School en New School hiphop is toch heel anders. Twee topic's is perfect
Maar iets anders vindt je niet dat hier soms nogal "vreemd" gereageerd wordt op bepaalde dingen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef jimjim1983 het volgende:
over smaak valt niet te twisten, dan krijg je weer van die eindeloze discussies.
ik denk dat als je beide 'groepen' in 1 topic hebt het meer zal gaan over underground VS mainstream e.d. dan over de muziek zelf en nieuwe releases enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heeft je iemand ooit tegen gehouden om dit te doen?
niet echt eigenlijk. of heb je voorbeelden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maar iets anders vindt je niet dat hier soms nogal "vreemd" gereageerd wordt op bepaalde dingen?
Denk je niet dat sommige mensen hier lichtelijk aan het overdrijven zijn in hun aversie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
het is wel duidelijk dat veel mensen hier een aversie heeft tegen mainstream hip hop, of bedoel je dat?
misschien wel maar denk jij ook niet dat sommige mensen hier overdrijven in hun adoratie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Denk je niet dat sommige mensen hier lichtelijk aan het overdrijven zijn in hun aversie?
jj , ik heb misschien dan wel een hekel aan de meeste mainstream hiphop , maar dat betekend nog niet dat anderen dat ook hoeven te hebben.Daarbij denk ik ook dat de eerste hiphop platen/cds die jij luisterde zeker niet underground acts bevatte.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
het is wel duidelijk dat veel mensen hier een aversie hebben tegen mainstream hip hop, of bedoel je dat?
nee dat zeker niet, dat was als ik me niet vergis namelijk Ross & Iba met Wassenaarquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jj , ik heb misschien dan wel een hekel aan de meeste mainstream hiphop , maar dat betekend nog niet dat anderen dat ook hoeven te hebben.Daarbij denk ik ook dat de eerste hiphop platen/cds die jij luisterde zeker niet underground acts bevatte.
Wie? Wat? Waar? Wijs hem aan voor me jimjim!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:25 schreef jimjim1983 het volgende:
misschien wel maar denk jij ook niet dat sommige mensen hier overdrijven in hun adoratie?![]()
Ik denk niet dat jij het probleem zal zijn.quote:ik zal mezelf in houden.
dat is z'n fout nummerquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee dat zeker niet, dat was als ik me niet vergis namelijk Ross & Iba met Wassenaar![]()
maar ok 1 topic dus, ik denk dat er daardoor alleen maar getroll komt maar ik zal mezelf in houden.
als jij vast begint met het goede voorbeeld te geven, dus bijv. wel in gaan op argumenten en niet met loze feiten komen dan zal het niet zo'n probeel zijn denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wijs hem aan voor me jimjim!![]()
Nee, serieus dat hoor jij mij niet ontkennen. Maar je moet maar zo denken wat is beter adoratie of aversie?
[..]
Ik denk niet dat jij het probleem zal zijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand van welk nummer de beat is die te horen op 2min40 van het laatste nummer van Nationale Overname van Kimo & Nina (nu op de luisterpaal)?
EDIT: Link: http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+22727297
quote:
ja volgens mij ook maar weet het niet meer zeker. volgens mij zat ik toen nog op de basisschool.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:45 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens mij was 'Wassenaar' wel eerder, toch?
Haha, cool man! Weetje, ik heb, toen ik 16 was (erm.. in 1987) nog voor de klas gescratched en een bevriende "rapper" (MC Wanna B) gerapt. Had toen een beat geprogrammeerd op een geleend Boss drumcomputertje. Man, die klasgenoten hadden nog nooooit zoiets gezien!quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja volgens mij ook maar weet het niet meer zeker. volgens mij zat ik toen nog op de basisschool.
Wat nou? heb ik nog in de 1e klas opgevoerd met een klasgenootje voor een werkstuk (ik ging beatboxen en hij ging rappen)
Waar is de Vanilla Ice van Nederland eigenlijk gebleven?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
was het ook niet in die periode , dat extince zon mini playbackshow clip had met oa skate the great , yukkie b. en brainpower
ja, zoete inval was dat. in het begin hoor je nog een heel kort stukje (vlak voor "nummerrr 1" volgens mij) dat showbiz ook gebruikt voor.............volgens mij I Like my pockets fat, not flat. vind ik wel een leuk nummerquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
was het ook niet in die periode , dat extince zon mini playbackshow clip had met oa skate the great , yukkie b. en brainpower
bedoel je skate the great ?, die presenteert tegenwoordig een gameshow op TMF , met zn PU vriendjes ,en heeft ook nog een nummer gemaakt waarn nu een deel uit gebruikt word als reclame voor een yoghurtdrank.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waar is de Vanilla Ice van Nederland eigenlijk gebleven?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef keeper het volgende:
Die tekst blijft sterk.
Ik ben berucht als een schurk
trek de aandacht als een Turk
eet je op als een augurk.
Extince? Die heeft niet lang geleden nog een albumpje gedropt, 2e Jeugd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:04 schreef -Angel- het volgende:
Waar is de Vanilla Ice van Nederland eigenlijk gebleven?
Na het luisteren van Ghostbusters denk ik het tegenovergestelde -> Brainpower - "Ghosterbusters".quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Exstince is in iedergeval beter dan brainpower
is wel een erg goeie diss ja, maar bij brainpower mis ik altijd iets. hij heeft een goede flow maar zijn stem is niet echt vet en zijn beats meestal ook niet. en charisma heeft ie ook niet echt, 't is zeg maar de Jan Peter van de nederlandse hip hopquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Na het luisteren van Ghostbusters denk ik het tegenovergestelde -> Brainpower - "Ghosterbusters".
Heb die toen op de Luisterpaal gehoord, maar 'k was er niet echt van onder de indruk. Het leek wel alsof Extince eerst de hele dag in de coffeeshop had zitten stomen voordat 'ie de studio inging, die gast klonk echt duf. "Jeweettoch.."quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:08 schreef keeper het volgende:
Extince? Die heeft niet lang geleden nog een albumpje gedropt, 2e Jeugd.
ghehe idd, vond dat album echt tegenvallen. alleen zure overval vond ik wel dope.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heb die toen op de Luisterpaal gehoord, maar 'k was er niet echt van onder de indruk. Het leek wel alsof Extince eerst de hele dag in de coffeeshop had zitten stomen voordat 'ie de studio inging, die gast klonk echt duf.
dacht ik al. ik vind eigenlijk al het nieuwe werk van de boot camp clik slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Binnenlandse Funk is daarentegen wel erg vet.
En als er nog mensen geïnteresseerd waren in Monkey Barz van Sean Price (Ruck van Heltah Skeltah).... laat maar liggen die plaat. Vrij vlakke en matige beats, op enkele nummers na, en qua rap is het zeker niet noemenswaardig.
[[url=http://cover6.cduniverse.com/MuzeAudioArt/540/547614.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje om te luisteren
Ja precies, ik had er dan ook geen hoge verwachtingen van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dacht ik al. ik vind eigenlijk al het nieuwe werk van de boot camp clik slecht.
zeker weten, Dah Shinin' vind ik zelfs het beste BCC album.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja precies, ik had er dan ook geen hoge verwachtingen van.
Echt jammer want ze hebben zo onwijs vette muziek gemaakt! Dah Shinin' is nog altijd een van m'n favorieten.
ik vind Lance "Ryder" Wilson verdomd veel op Eazy E lijken,of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef Hellrazor het volgende:
goede muziek in die game!
hehe, ja is op hem gebaseerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik vind Lance "Ryder" Wilson verdomd veel op Eazy E lijken,of zie ik dat verkeerd?
daar ben ik nog niet,maar ik heb gelezen dat dat een wanabe gangsta isquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe, ja is op hem gebaseerd![]()
weet niet of je al bij OG LOC bent, die is geinspireerd op Ja Rule![]()
Ik heb CJ echt helemaal loc'ed out gemaakt, 0% bodyfat, maximaal spieren en volledig onder de tattoos, met een cornrow kapsel. Echt cool! Zit nu nij die missie 'Robbing Uncle Sam', die is moeilijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet,maar ik heb gelezen dat dat een wanabe gangsta is
heb eerst wat relaxt de stad verkent,lekkerr ge BMX'ed,en daar na ben ik gister begonnen met de missies,ben nu bij 't graffiti taggen (gister tenminste,zit nu op school)
Ik ken Mc Eith niet,maar wist wel dat hij de stem deed van ryderquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:29 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik heb CJ echt helemaal loc'ed out gemaakt, 0% bodyfat, maximaal spieren en volledig onder de tattoos, met een cornrow kapsel. Echt cool! Zit nu nij die missie 'Robbing Uncle Sam', die is moeilijk!
Maar goed, ander topic.
Ff ontopic: MC Eiht doet de stem van Ryder, was dat iemand al opgevallen?
Laters!!
AA
MC Eiht was in het verleden de MC van Compton's Most Wanted, is echter na een paar jaar solo gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Ik ken Mc Eith niet,maar wist wel dat hij de stem deed van ryder
had ik namelijk gelezen op http://www.gta-sanandreas.com/characters/index.php
waar wat info over de characters staat inclusief wie de voice actors zijn
zeker op radio los santos,daar heb ik eigenlijk nog niet echt naar geluisterd,heb alleen nog maar K-Jah en Radio X geluisterdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
MC Eiht was in het verleden de MC van Compton's Most Wanted, is echter na een paar jaar solo gegaan.
In de tracklist van GTA SA zie je wel wat nummers terug van CMW, erg coole westcoast shit!
Laters!!
AA
Echt wel! Vooral "it's a compton thang".quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
In de tracklist van GTA SA zie je wel wat nummers terug van CMW, erg coole westcoast shit!
Ik heb 'Music to Driveby' en 'We come strapped' van CMW. Supervette cd's. Dzzzyeah!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt wel! Vooral "it's a compton thang".
Ik heb laatst nog mijn twee cd's van ze gedigitaliseerd![]()
Yo Aboru! Nee, dat latere werk van Eiht dig ik ook niet zo. De eerste twee albums van CMW vind ik het tofst!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik heb 'Music to Driveby' en 'We come strapped' van CMW. Supervette cd's. Dzzzyeah!Het debuut van CMW vond ik ook erg cool, alleen heb ik die niet meer in mijn bezit. Volgens mij is de Maxell waar die opstond een keer opgevreten door mijn bandrecorder. Heb dat laatste album van MC Eiht ook (uit 2004, ben de titel ff kwijt), maar die kan me niet zo bekoren als het oudere werk. Vooral 'Music to Driveby' is cool met die oude funksamples.
Laters!!
AA
Ik heb Basic Training van de BCC, een greatest hits, die's wel vet natuurlijk. Maar daarnaast heb ik alleen maar Magnum Force van Heltah Skeltah. Is er eigenlijk iets van Smif-n-Wessun dat de moeite is om eens te checken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten, Dah Shinin' vind ik zelfs het beste BCC album.
Da Storm van OGC, dat eerste album van Heltah Skeltah en het eerste album van Black Moon zijn ook allemaal fantastisch. maar de kwaliteit van hun muziek is de laatste jaren echt drastisch gedaald helaas.
wat zijn jullie favoriete BCC albums? misschien zit er wat bij dat ik gemist heb.
iemand al een ideetje voor een nieuwe titel?
Dah Shinin' dus. echt een meesterlijk album, beste BCC album vind ik. daarna hebben ze onder de naam Cocoa Brovaz (naam mocht niet meer van Smith & Wesson dacht ik) nog een album uitgebracht maar die is echt pure bagger. ze zouden dacht ik weer een nieuw album uitbrengen onder de naam Smiff n Wessun (mag dus blijkbaar weer) maar zoals al eerder gezegd al het nieuwe BCC materiaal is klote.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:57 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik heb Basic Training van de BCC, een greatest hits, die's wel vet natuurlijk. Maar daarnaast heb ik alleen maar Magnum Force van Heltah Skeltah. Is er eigenlijk iets van Smif-n-Wessun dat de moeite is om eens te checken?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef Quannum het volgende:
Ah, ik wist niet dat dat album van hen was. I'll check it out.
Heltah Skeltah komt dit jaar ook naar het Dourfestival, wie weet neemt ie enkele guests mee.![]()
ik vind dat album van Black Moon anders ook nog wel aardigquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Dah Shinin' dus. echt een meesterlijk album, beste BCC album vind ik. daarna hebben ze onder de naam Cocoa Brovaz (naam mocht niet meer van Smith & Wesson dacht ik) nog een album uitgebracht maar die is echt pure bagger. ze zouden dacht ik weer een nieuw album uitbrengen onder de naam Smiff n Wessun (mag dus blijkbaar weer) maar zoals al eerder gezegd al het nieuwe BCC materiaal is klote.
maar Dah Shinin' moet je dus zeker checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |