Heb die toen op de Luisterpaal gehoord, maar 'k was er niet echt van onder de indruk. Het leek wel alsof Extince eerst de hele dag in de coffeeshop had zitten stomen voordat 'ie de studio inging, die gast klonk echt duf. "Jeweettoch.."quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:08 schreef keeper het volgende:
Extince? Die heeft niet lang geleden nog een albumpje gedropt, 2e Jeugd.
ghehe idd, vond dat album echt tegenvallen. alleen zure overval vond ik wel dope.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Heb die toen op de Luisterpaal gehoord, maar 'k was er niet echt van onder de indruk. Het leek wel alsof Extince eerst de hele dag in de coffeeshop had zitten stomen voordat 'ie de studio inging, die gast klonk echt duf.
dacht ik al. ik vind eigenlijk al het nieuwe werk van de boot camp clik slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
Binnenlandse Funk is daarentegen wel erg vet.
En als er nog mensen geïnteresseerd waren in Monkey Barz van Sean Price (Ruck van Heltah Skeltah).... laat maar liggen die plaat. Vrij vlakke en matige beats, op enkele nummers na, en qua rap is het zeker niet noemenswaardig.
[[url=http://cover6.cduniverse.com/MuzeAudioArt/540/547614.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje om te luisteren
Ja precies, ik had er dan ook geen hoge verwachtingen van.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dacht ik al. ik vind eigenlijk al het nieuwe werk van de boot camp clik slecht.
zeker weten, Dah Shinin' vind ik zelfs het beste BCC album.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ja precies, ik had er dan ook geen hoge verwachtingen van.
Echt jammer want ze hebben zo onwijs vette muziek gemaakt! Dah Shinin' is nog altijd een van m'n favorieten.
ik vind Lance "Ryder" Wilson verdomd veel op Eazy E lijken,of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef Hellrazor het volgende:
goede muziek in die game!
hehe, ja is op hem gebaseerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik vind Lance "Ryder" Wilson verdomd veel op Eazy E lijken,of zie ik dat verkeerd?
daar ben ik nog niet,maar ik heb gelezen dat dat een wanabe gangsta isquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hehe, ja is op hem gebaseerd![]()
weet niet of je al bij OG LOC bent, die is geinspireerd op Ja Rule![]()
Ik heb CJ echt helemaal loc'ed out gemaakt, 0% bodyfat, maximaal spieren en volledig onder de tattoos, met een cornrow kapsel. Echt cool! Zit nu nij die missie 'Robbing Uncle Sam', die is moeilijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet,maar ik heb gelezen dat dat een wanabe gangsta is
heb eerst wat relaxt de stad verkent,lekkerr ge BMX'ed,en daar na ben ik gister begonnen met de missies,ben nu bij 't graffiti taggen (gister tenminste,zit nu op school)
Ik ken Mc Eith niet,maar wist wel dat hij de stem deed van ryderquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:29 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik heb CJ echt helemaal loc'ed out gemaakt, 0% bodyfat, maximaal spieren en volledig onder de tattoos, met een cornrow kapsel. Echt cool! Zit nu nij die missie 'Robbing Uncle Sam', die is moeilijk!
Maar goed, ander topic.
Ff ontopic: MC Eiht doet de stem van Ryder, was dat iemand al opgevallen?
Laters!!
AA
MC Eiht was in het verleden de MC van Compton's Most Wanted, is echter na een paar jaar solo gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Ik ken Mc Eith niet,maar wist wel dat hij de stem deed van ryder
had ik namelijk gelezen op http://www.gta-sanandreas.com/characters/index.php
waar wat info over de characters staat inclusief wie de voice actors zijn
zeker op radio los santos,daar heb ik eigenlijk nog niet echt naar geluisterd,heb alleen nog maar K-Jah en Radio X geluisterdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
MC Eiht was in het verleden de MC van Compton's Most Wanted, is echter na een paar jaar solo gegaan.
In de tracklist van GTA SA zie je wel wat nummers terug van CMW, erg coole westcoast shit!
Laters!!
AA
Echt wel! Vooral "it's a compton thang".quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
In de tracklist van GTA SA zie je wel wat nummers terug van CMW, erg coole westcoast shit!
Ik heb 'Music to Driveby' en 'We come strapped' van CMW. Supervette cd's. Dzzzyeah!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt wel! Vooral "it's a compton thang".
Ik heb laatst nog mijn twee cd's van ze gedigitaliseerd![]()
Yo Aboru! Nee, dat latere werk van Eiht dig ik ook niet zo. De eerste twee albums van CMW vind ik het tofst!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:12 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik heb 'Music to Driveby' en 'We come strapped' van CMW. Supervette cd's. Dzzzyeah!Het debuut van CMW vond ik ook erg cool, alleen heb ik die niet meer in mijn bezit. Volgens mij is de Maxell waar die opstond een keer opgevreten door mijn bandrecorder. Heb dat laatste album van MC Eiht ook (uit 2004, ben de titel ff kwijt), maar die kan me niet zo bekoren als het oudere werk. Vooral 'Music to Driveby' is cool met die oude funksamples.
Laters!!
AA
Ik heb Basic Training van de BCC, een greatest hits, die's wel vet natuurlijk. Maar daarnaast heb ik alleen maar Magnum Force van Heltah Skeltah. Is er eigenlijk iets van Smif-n-Wessun dat de moeite is om eens te checken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker weten, Dah Shinin' vind ik zelfs het beste BCC album.
Da Storm van OGC, dat eerste album van Heltah Skeltah en het eerste album van Black Moon zijn ook allemaal fantastisch. maar de kwaliteit van hun muziek is de laatste jaren echt drastisch gedaald helaas.
wat zijn jullie favoriete BCC albums? misschien zit er wat bij dat ik gemist heb.
iemand al een ideetje voor een nieuwe titel?
Dah Shinin' dus. echt een meesterlijk album, beste BCC album vind ik. daarna hebben ze onder de naam Cocoa Brovaz (naam mocht niet meer van Smith & Wesson dacht ik) nog een album uitgebracht maar die is echt pure bagger. ze zouden dacht ik weer een nieuw album uitbrengen onder de naam Smiff n Wessun (mag dus blijkbaar weer) maar zoals al eerder gezegd al het nieuwe BCC materiaal is klote.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:57 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik heb Basic Training van de BCC, een greatest hits, die's wel vet natuurlijk. Maar daarnaast heb ik alleen maar Magnum Force van Heltah Skeltah. Is er eigenlijk iets van Smif-n-Wessun dat de moeite is om eens te checken?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:29 schreef Quannum het volgende:
Ah, ik wist niet dat dat album van hen was. I'll check it out.
Heltah Skeltah komt dit jaar ook naar het Dourfestival, wie weet neemt ie enkele guests mee.![]()
ik vind dat album van Black Moon anders ook nog wel aardigquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Dah Shinin' dus. echt een meesterlijk album, beste BCC album vind ik. daarna hebben ze onder de naam Cocoa Brovaz (naam mocht niet meer van Smith & Wesson dacht ik) nog een album uitgebracht maar die is echt pure bagger. ze zouden dacht ik weer een nieuw album uitbrengen onder de naam Smiff n Wessun (mag dus blijkbaar weer) maar zoals al eerder gezegd al het nieuwe BCC materiaal is klote.
maar Dah Shinin' moet je dus zeker checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |