Tevens gesampled in de intro van Blueprint's 1988. Stet troop! 88! (en daar dan de '88!' van).quote:
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
In Full Gear is een leuk album idd, hoewel ik 'm niet super vind. talkin' all that jazz vind ik wel het dopeste.
En MM Food vind ik een van de beste MF Doom albums (viktor vaughn e.d. niet meegerekend) samen met operation doomsday. heeft iemand die allernieuwste (Live from planet X) al gehoord?
quote:
ik vind van niet. maar het origineel van phone tap is wel heel erg vetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:25 schreef Mip1988 het volgende:
ik heb net The Firm van Nas/Foxy Brown/AZ en Nature besteld gebaseerd op het nummer Phone Tap, das het enige nummer dat ik er van heb gehoord en die heb ik echt non stop aan op mn iPod
is het verder wat?
Nummer is van The Trammps. Sampeltje en titel had ik al eerder eens gepost in dat geweldig topic van -Angelina-. Zal ff zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:57 schreef IsaacD het volgende:
Weten jullie toevallig ook welk plaatje Dre uit de kast heeft getrokken voor Hate it or love it? Die kast met ouwe soul raakt maar niet leeg zo te horen
Als.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nummer is gebaseerd op "rubber band" van The Trammps.
Sample: hier.
Leuk topic verder.
De mensen die dit topic bezoeken, bezoeken waarschijnlijk niet ML, denk ik zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Dex_ML75 het volgende:
Momenteel is de website nog opzoek naar deelnemers. Elke artiest kan zich voor de selectie van dit project aanmelden. Meer informatie is te vinden op www.ml75.nl.
Dus als je denkt te kunnen rapper/producen/dj'en schrijf je nu in!![]()
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...quote:
Je moet toegeven dat dat toch ook een ongelooflijke kut-term is, niet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...
Hmmm, ik vindt het wel een toepasselijke term voor de samensmelting van hip-hop en R&B. Er komen tegenwoordig steeds meer artiesten, waar je niet echt meer van kunt zeggen dat is hip-hop of R&B. Als voorbeeld Akon.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:37 schreef keeper het volgende:
Je moet toegeven dat dat toch ook een ongelooflijke kut-term is, niet dan?
en dat het vooral bij jouw smaak past, dat forum, helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even vergeten waarom ze ML niet bezoeken. Wel ze hebben een hekel aan alles was urban is, ...
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
en dat het vooral bij jouw smaak past, dat forum, helpt ook niet echt
Dat klopt, ja. Ik kwam er zojuist nog achter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
dat die site bijna alleen maar over commerciele en populaire 'urban' gaat
Alhoewel ik met veel van die artiesten totaal niets heb , vind ik het een leuk initiatief.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:17 schreef Dex_ML75 het volgende:
Omdat de redactie dit bericht niet goed genoeg vond voor in het nieuws post ik het wel in het forum.![]()
Urban-Lifestyle website ML75 maakt langste hiphop track ooit!
Record poging langste hiphop track.
Momenteel is hiphop in Nederland steeds groter aan het worden. Er zijn steeds meer opkomende artiesten in de scene, die veelbelovend zijn voor de toekomst. Om dit te laten merken heeft Urban-Lifestyle website ML75.nl een uniek concept bedacht; het maken van het langste hiphopnummer ter wereld. Het doel van dit project is in het Guiness-Book of Records te komen. Hierbij zullen maar liefst vijfenzeventig verschillende rappers, vocalisten, en DJ’s op het nummer verschijnen.
Om dit mogelijk te maken heeft de website hulp nodig van veel artiesten. Onder de reeds toegezegde artiesten bevinden zich o.a. Brainpower, Tim, Spacekees, Robian, DJ TLM, DAZE & DNS, Cristyle, Thirza en Masta Lee. Het nummer wordt geproduceerd door Man!e, bekend van Brainpower’s nummer 1 hit Dansplaat.
Momenteel is de website nog opzoek naar deelnemers. Elke artiest kan zich voor de selectie van dit project aanmelden. Meer informatie is te vinden op www.ml75.nl.
Dus als je denkt te kunnen rapper/producen/dj'en schrijf je nu in!![]()
haha en wat voor eenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat was niet serieus bedoeld
er stat ook weer eens een (neder rap) album in de luisterpaal *klik*
Hey je bent modquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik met veel van die artiesten totaal niets heb , vind ik het een leuk initiatief.![]()
ik volg ML btw wel , post er alleen niet veel.
inderdaad tof interviewquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef keeper het volgende:
Al mensen bekend met een ander nieuwe Nederlands online hiphopinitiatief (van Kees de Koning), state? Als je door Amsterdam fietst ben je de stickers vast wel eens tegengekomen.
Anyway, m'n zusje werkt ook mee aan die site (check interview Madlib, haar foto's), dus dan mag er wel even gespamt worden http://www2.statemagazine.nl/
heb je de video voor Bullyshit al gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
Leuk interview inderdaad met Madlib.
Overigens is dat nieuwe Quasimoto album echt tof!
daar staat ie 3x ,wat ist verschil?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
Online is ie bij NL Store wel goedkoop (zo'n 16 euro). Goedkoper zul je m niet vniden denk ik.
thanx,geniale cdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Niets, alleen de leverancier.
Gewoon de goedkoopste kiezen, of die met de kortste levertijd
Omdat hier over het algemeen meer hiphopkennis zitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waarom vraag je 't hier?
mischien staat ie op soulseekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:30 schreef cosmick het volgende:
Zeker na het horen van "partners in crime' in die "sounsd of the funky drummer" mix van Edan, zoek nu zeker dit album!
[afbeelding]
Anybody?!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |