hee vet, wat voor compilaties zijn dat? ben groot fan van PB Wolfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
deze compilaties bedoel ik

Oh, okay. Niet allemaal.. maar de losse tracks heb ik grotendeels wel. Heb je die nieuwe al (Scratch Perverts zie ik)?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
deze compilaties bedoel ik

Ziet: http://www.badmeaningood.com/quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hee vet, wat voor compilaties zijn dat? ben groot fan van PB Wolf![]()

nou nieuw , is al 2 jaar oud hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, okay. Niet allemaal.. maar de losse tracks heb ik grotendeels wel. Heb je die nieuwe al (Scratch Perverts zie ik)?

O, ik ging ff op de site af.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nou nieuw , is al 2 jaar oud hoor, maar ik heb alleen die van skitz en roots manuva

die hiphop klassieker heb ik persoonlijk weinig problemen mee ,het gaat mij om mail requests en offers (aangezien die ten eerste off topic zijn , en ten tweede ook makkelijk over mail , msn(groupchat) of IRC kunnen)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
BTW; mag ik "mijn" hiphopklassieker ook niet meer melden nu of heb je zoiets van mwah.. ?
Ik bedoel, die plaatjes zijn al zooo oud en vaak vinden de makers het alleen maar tof als ze nog respect krijgen voor hun muziek (getuige de mail van Cracker J van Kings Of Pressure die ik ooit kreeg).

Eens. En ik denk voorts dat we nu allemaal wel elkaars pm-adres hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die hiphop klassieker heb ik persoonlijk weinig problemen mee ,het gaat mij om mail requests en offers (aangezien die ten eerste off topic zijn , en ten tweede ook makkelijk over mail , msn(groupchat) of IRC kunnen)

nee die moet ik eens gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef cosmick het volgende:
Heb je die "funky drummer" ode van Edan wel eigenlijk? Staan een paar beste knallers op (Kevie Kev bijvoorbeeld)>

2 is vaudeville villain toch? moet je idd vaker luisteren voordat je hem helemaal waardeert, ik in ieder geval wel. maar dat heb ik bij de meeste Doom albums.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee die moet ik eens gaan zoeken
ik ben nu die viktor vaughn 2 aan het luistern , an ik moet wel zeggen dat hij wel beter word als je wat meer luisterd

quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nee 2 is venomous villain , 1 is vaudeville villain

tsja misschien wel ,aan de andere kant hebben jullie no wel contactenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
jeetje nipeng was zelf minder streng

okquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet lullig bedoelt hoor ,maar ik houd dit topic meer in de gaten dan nipeng , alleen al omdat ik veel hiphop luister, en ik vind dat het over hiphop moet gaan ipv over het mailen van mp3 albums Uzumaki.

Pardon , heb ik ooit een mail request gedaan dan ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat een beetje macht bij mensen kan doen![]()

Ik heb laatst MM Food eindelijk eens goed gechecked. Die is toch ook wel heel erg goed zeg!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben nu die viktor vaughn 2 aan het luistern , an ik moet wel zeggen dat hij wel beter word als je wat meer luisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |