ik hoorde laatst de preskool breakmix cd van Q-Bert en die zette ik gelijk weer af. die gast scratched en cut zo veel dat het geen muziek meer is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
inderdaad,zonder geruzie
* Uzumaki_Naruto luisterd DJ Shadow & DJ Qbert-Jungle
Ja, je kan ook overdrijven idd. En vooral voor niet-dj's kan ik me voorstellen dat het vervelend is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hoorde laats a preskool breakmix van Q-Bert en die zette ik gelijk weer af. die gast scratched en cut zo veel dat het geen muziek meer is.
nope.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mf Grimm is toch een alter ego van MF Doom?
daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tis trouwens XLIX
Tof reggaeplaatje is dat, al vind ik de originele versie van Keith & Tex beter dan de remake van Clint Eastwood & General Saint.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef -Angel- het volgende:
Ik bedoel "Stop That Train" nooit gehoord?
JimJim heeft hem wel online staan,mail hem maar effequote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef sugarJay het volgende:
ik hoop Scars & Memories binnenkort ook eens te kunnen checken![]()
heb ik net gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
mail hem maar effe
dat zegt ie in een paar van zijn nummers, 't is Mad Flowquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand waar de MF bij MF Grimm voor staat?
Metalfacequote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dacht eerst metalframe,maar 't is dus Mad Flow
bedankt
dat wist ik alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Metalface
van MF Doom bedoel je toch.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik dacht aan MF Grimms, rolstoel=metalframe![]()
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Quannum het volgende:
Mar10Segovia, mij mag je die ook doorsturen.Dan kan ik ook nog eens wat nieuws beluisteren.
Heb je mijn mailadres nog?
jepquote:Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.
in goede hip hop ben ik altijd geinteresseerdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog meer geinteresseerden?
Nog niet naar geluisterd...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@ Mar10Segovia is die GM Grimm wat goed ?
* Uzumaki_Naruto luisterd Dj Shadow-Basic Megamix
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik dacht aan MF Grimm, rolstoel=metalframe![]()
by the way toffe plaat
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Leuk Jim, die titel. Ik had 'm vanmiddag nog op #3 gezet van m'n recente top-10 albums
Overigens komt die plaat van MED zometeen naar je toe. Nog meer geinteresseerden?
En!! Ik heb nu ook deze:
[[url=http://sandbox.pair.com/images/dbd022.gif]afbeelding][/url]
Nog niet naar geluisterd overigens. Anyone?
Edit: Dit is dus ook een plaat van MF GRIMM. Alleen is Scars & Memories oud werk van 'm en gebruikt ie in het heden de naam GM GRIMM (Grand Master). En vorig jaar is dus dit album van 'm verschenen, onder z'n alias Superstar Jet Jaguar...![]()
Uit 2004 is 'ie.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en hoe is ie?
*Roept* ook maar evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd![]()
Niet echt tijd voor gehad gister. Ik kan 'm al wel rondmailen btw, dus diegenen die er wel oren naar hebben... roept u maar.
Erm.. je hebt mijn e-mailadres ook nog hè?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef AboruAsli het volgende:
Mar10, stuur die MED, MF en GM GRIMM ook maar door naar mij hoor. Ik heb in ruil ook nog wel wat leuke dingen in mijn knapzak zitten voor je. ;-)
By the way, Uzumaki, als je geïnteresseerd bent in het werk van DJ Krush moet je me maar ff een mailtje droppen. Ik heb namelijk (bijna) alles wat die knuffel-Japanner uitgebracht heeft.
Laters!!
AA
heb zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef AboruAsli het volgende:
Mar10, stuur die MED, MF en GM GRIMM ook maar door naar mij hoor. Ik heb in ruil ook nog wel wat leuke dingen in mijn knapzak zitten voor je. ;-)
By the way, Uzumaki, als je geïnteresseerd bent in het werk van DJ Krush moet je me maar ff een mailtje droppen. Ik heb namelijk (bijna) alles wat die knuffel-Japanner uitgebracht heeft.
Laters!!
AA
das toch een remix cd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef cosmick het volgende:
Ik heb trouwens ook nog "Code 4109" van DJ Krush (die titel heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen). Ook erg goed en afwisselend.
[afbeelding]
Ja een lange mix met ook eigen nummers van Krush. Wel met voornamelijk japanse artiesten.quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja een lange mix met ook eigen nummers van Krush. Wel met voornamelijk japanse artiesten.
Ik vind het nog steeds een erg goede cd met een apart maar aangenaam sfeertje. Beetje duister hier en daar, erg cool.
Zal 'm wel eens uppen.
Hij stond toen ook op Lowlands. Leuk om die gast eens aan het werk te zien, alleen vond ik die knakker met die fluit aan het einde toch wat irritant.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Quannum het volgende:
Hij stond vorig jaar ook op Pukkelpop, in de dancehall, dus wel een beetje misplaatst, maar toch leuk concert, met live instrumenten. Lekker!
Ja, naar je hotmail uit je profiel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
welke site![]()
@ Mar10Segovia,heb je die GM Grimm al door gestuurd naar mij?
Je moet .de achter de hierboven vermelde naam plakken. Maar ik zie nu wel dat verschillende links al down zijn.quote:
Die ouwe kon er idd wel wat van, die ellenlange "freestyles" met zijn fluit waren er soms wel te veel aan. Maar dat kwam mss ook wel omdat zo'n festival niet echt de ideale setting is voor een set van Krush.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hij stond toen ook op Lowlands. Leuk om die gast eens aan het werk te zien, alleen vond ik die knakker met die fluit aan het einde toch wat irritant.
http://www.quannum.com/home.html ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Je moet .de achter de hierboven vermelde naam plakken. Maar ik zie nu wel dat verschillende links al down zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
http://www.quannum.com/home.html ?
Dead Serious.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:03 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb laatst Das efx ontdekt en ben nu opzoek naar een goeie plaat van hun, welke zouden jullie aanraden?
heb de mail ontvangenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:03 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
neen, ik zal je wel ff een mail sturen met de juiste. Ik had zo'n gelijkaardige links al eens gepost toen ik hier nog maar net kwam, maar die werden weggehaald. Heb je mijn vorige mail eig aangekregen? - edit - ja dus
never heard ofquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Mar10Segovia het volgende:
Donderdag 2 juni 2005: Looptroop
In Tivoli, Utrecht
En 1 juni in de Melkweg.
Ik ken het zelf ook niet zo goed, maar ik kan me herinneren dat ze door een aantal mensen hier wel erg gewaardeerd worden.quote:
Heb er wel een aantal tracks van waaronder "spraycan stories". Dat nummer vind ik erg goed; fijne beats met een behoorlijke partij cuts op het eind en natuurlijk een fijn subjectquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ken het zelf ook niet zo goed, maar ik kan me herinneren dat ze door een aantal mensen hier wel erg gewaardeerd worden.
ik heb er na het horen van Scars & Memories best wel grote oren naarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
diegenen die er wel oren naar hebben... roept u maar.
Als je me dan fftjes je mailadres laat weten...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef sugarJay het volgende:
ik heb er na het horen van Scars & Memories best wel grote oren naar![]()
ik zal binnenkort eens kijken wat ik in mijn collectie heb om te delen met jullie
ik stuur Grimm wel effe naar je doorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
hey, kunnen jullie die GM Grimm en eventuele Dj Krush albums ook naar mij doorsturen?
Looptroop is wel geinig maar vind het niet super, zet liever iets anders op![]()
ik vind vooral de rap erg zwak, klinkt erg blank zeg maar, heb ik ook bij bijvoorbeeld Eyedea.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Als je me dan fftjes je mailadres laat weten...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb ook net MF Doom-Operation Doomsday binnen
iemand interesse?
ik weet niet of jullie het iets vinden, maar ik heb o.a. nog Binary Star, Murs, Zion I albums (bij een maat) liggen, als iemand geinteresseerd is zal ik ze wel eens digitaliserenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef sugarJay het volgende:
in goede hip hop ben ik altijd geinteresseerd![]()
jay.cl.80 at gmail dot com![]()
als het kan, graagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dus jij wilt MF Doom-Operation Doomsday?
Comming upquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zal eens wat mp3tjes van hun site beluisteren
@cosmick,zou je die tracks eens kunnen sturen
Ja ik vind 'm ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
ok, MED - Push comes to show is een afrader. staan een paar kutnummers op en de rest is niets bijzonders.
alleen het laatste nummer (nightlife) vind ik nog wel redelijk maar dat kan ook komen doordat ik weet dat de cd daarna afgelopen is
Bij Plato.nl kost ie 19,99 .. Mijn ervaringen bij Plato zijn goed; meestal binnen een week in huisquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand waar ik Aesop Rock-Bazooka Tooth voor een mooi prijsje kan krijgen
bol.com heeft hem maar dan moet je 3/4 weken wachten![]()
thanx,zal effe zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij Plato.nl kost ie 19,99 .. Mijn ervaringen bij Plato zijn goed; meestal binnen een week in huis
Heej Uzumaki, had je die Reload van DJ Krush nog binnen gehad?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
thanx,zal effe zien
als er z'n rood lampje op de order knop zit,betekend dat
dat ze niet op vooraad zijn?
niet dat ik weetquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Heej Uzumaki, had je die Reload van DJ Krush nog binnen gehad?
Laters!!
AA
Ha, cool! Ik kan me herinneren dat ik dit album in het begin niet zo bijster interessant vond, maar na een aantal jaren ben ik 'm steeds meer gaan waarderen. 't Is nu dan ook 1 van mijn all time favorites!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
Diamond Shell - The Grand Imperial heb ik ook nog niet vaak genoeg geluisterd maar damn wat een dope album. dope beats met vaak lekkere bassen en aardig gerap. jammer dat ie niet zo lang duurt.
Reload is idd superchill, wel wat ouder. X-Ray is wat wisselend van kwaliteit, maar bevat wel enkele pareltjes ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
heb gister en vandaag een paar van 'onze' nieuwe albums geluisterd
[afbeelding]
GM GRIMM as Jet Jaguar - Digital Tears valt mij best wel tegen, vooral omdat ik door het fantastische scars & memories er best veel van verwachtte. er staan maar een stuk of 3 nummers op die ik echt dope vindt, de rest is slecht of niets bijzonders. ook rapt hij veel minder dope dan op scars & memories.
[afbeelding]
X-Ray - The Boot heb ik nog niet helemaal geluisterd maar er staan een paar hele gare nummers op maar ook een aantal hele vette, deze moet ik nog wat vaker luisteren denk ik.
[afbeelding]
Diamond Shell - The Grand Imperial heb ik ook nog niet vaak genoeg geluisterd maar damn wat een dope album. dope beats met vaak lekkere bassen en aardig gerap. jammer dat ie niet zo lang duurt.
[afbeelding]
DJ Krush - Reload is een geniaal album om mee te chillen en op te spacen![]()
vind 'm veel beter dan Ki Oku (o.i.d.)
thanks iedereen voor het doorsturen e.d.![]()
Hmm, die lijkt me erg interessant!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
op m'n site staat wel een aardig nummer van hem en ik heb op m'n computer nog een ander nummer van hem staan dat ook niet slecht is (Innercity Blues), beide zijn van rond '93 als ik het goed heb. verder ken ik niks van hem dat ik goed vind.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
Zeg, heeft DMX eigenlijk wel een plaat gemaakt die de moeite waard is? Inform me, I can handle the truth.
is wel oud he, maar check je mail maar. jij ook AA!quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:35 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hmm, die lijkt me erg interessant!
hint, hint...
mwoah tenzij je van veel geblaf houd niet echt , als je iets schreewerigs wilt kan je iig beter bacdafucup of shut em down van ONYX of First Family IV Life van MOP proberen te luisteren/aan te schaffen dan een DMX album (naar mijn mening dan)quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
Zeg, heeft DMX eigenlijk wel een plaat gemaakt die de moeite waard is? Inform me, I can handle the truth.
Samples van Amazon.com:quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:15 schreef Summoner het volgende:
dat lijkt me logisch, de goede nummers van DMX zijn meer een rariteit dan een must havequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Summoner het volgende:
Bedankt voor het advies. Ik denk dat ik DMX voorlopig maar laat liggen, sowieso zat hiphop platen die ik harder nodig heb.
Van Nice & Smooth vind ik Ain't A Damn Thing Changed erg leuk. Dat is overigens ook de enige die ik goed ken van ze, maar ik betwijfel alleen een beetje of het jouw ding is. No offence natuurlijk, maar het is allemaal wel erg vrolijk en met aardig veel gezang... Hebbe?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat lijkt me logisch, de goede nummers van DMX zijn meer een rariteit dan een must have
weet iemand trouwens op welk album Devil's son van Big L voor het eerst stond?
en welk album van Nice & Smooth is het best? of zijn ze allemaal goed?
te blij voor mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Van Nice & Smooth vind ik Ain't A Damn Thing Changed erg leuk. Dat is overigens ook de enige die ik goed ken van ze, maar ik betwijfel alleen een beetje of het jouw ding is. No offence natuurlijk, maar het is allemaal wel erg vrolijk en met aardig veel gezang... Hebbe?
Check trouwens ook het nummer Funky For You. Die staat op een ander album, maar is wel hun leukste nummer imo
En terecht natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
A tribe called quest is nog altijd een van mn favoriete groepen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuw Herbaliser album op 31 mei![]()
[afbeelding]
ja dat hoop ik ook. Blow your Headphones is meesterlijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hopen dat ie leuk word en het liefst een beetje in de trend van Blow Your Headphones/Very Mercenary , Somthing Wicked... vond ik nl een stuk minder
eensch , heb de herbaliser btw live gezien een jaar of 2 geleden , was echt een top feestjequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat hoop ik ook. Blow your Headphones is meesterlijk
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, maar Herbaliser dat is trip hop met af en toe rap erbij. erg vet.
nee het is wat minder vaag dan RJD2, het is meer vergelijkbaar met hele dope instrumentals waar rap overbodig is denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.
Dit soort muziek vind ik altijd wel okay.
Beetje RJD2 achtig?
Trouwens, was RJD2 ook niet een regelmatige poster in HHC??
Ah, ben benieuwd. Op dit moment loopt 't album bij mij binnen iigquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee het is wat minder vaag dan RJD2, het is meer vergelijkbaar met hele dope instrumentals waar rap overbodig is denk ik
heeft ie er weer een? is dat volledig instrumentaal of met guest shots? vind Blendcrafters heel erg vet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ben benieuwd. Op dit moment loopt 't album bij mij binnen iig
Heeft iemand btw ook dat DJ Nu Mark album?? Kan 'm niet vinden en ben er wel benieuwd naar
[afbeelding]
ooh het is dus een soort mixtape ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:42 schreef cosmick het volgende:
Ziet hier.
Weet niet 100% zeker of ie helemaal nieuw is trouwens..
Not yetquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ooh het is dus een soort mixtape ofzo.
niet zo heel interessantheb je blendcrafters al?
het valt er opzich best wel mee te vergelijken , op het zelfde label zitten btw ook Coldcut , DJ Food , Hextatic , Kid Koala en Amon Tobin , vind ik alhoewel een stuk meer naar de triphop/ambient kant zo nu en dan zeer fijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ga er eens naar spitten dan.
Dit soort muziek vind ik altijd wel okay.
Beetje RJD2 achtig?
Trouwens, was RJD2 ook niet een regelmatige poster in HHC??
Klopt, heb ik. Ook op vinyl zelfs. Hoorde ik toen ooit bij Job de Wit's "DJ Element".quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
check de nummers bits & pieces en More Bits & pieces van coldcut eens uit , dat zijn aardige break platen![]()
Nu al bezig met het nieuwe album terwijl het recente album al over 5 dagen gereleased wordquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Zanderrr het volgende:
The Herbaliser zijn ook aan een nieuwe cd bezig, hier staat alvast een track. Vond hun oude spul voorlopig beter klinken, ben zelf niet zo van de Electro.
Die "Herbaliser Band"-cd vond ik ook altijd wel vet, trouwens.
Loop ff naar mijn auto om naar de titel van de cd te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu al bezig met het nieuwe album terwijl het recente album al over 5 dagen gereleased word![]()
Erhm... kan zo geen online tracklist vinden, maar er staat iig "gadget funk" op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Loop ff naar mijn auto om naar de titel van de cd te kijken
What do ya mean?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan heeft jj ons verkeerd ingelicht , als je dat album nu al hebt
of heb je hem gebrand
quote:
Cool.quote:Cosmick, ik zal je binnenkort wel Blow your headphones sturen, AA wilde die ook.
saaiquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:00 schreef -Angel- het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe album van Common?
Hmmm, dat dacht ik al. Overigens jij weet meestal nogal al veel, wat is dat met die Webmaster en Dertien op ML?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, dat dacht ik al. Overigens jij weet meestal nogal al veel, wat is dat met die Webmaster en Dertien op ML?
Je post zelf in het topic en weet het niet meer. Dammm. Maar goed -> Je hebt hier vandaag nog in gepost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:07 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
welke webmaster en dertien op ML? ik snap het ff niet.
aha. ja heb er in het begin wat geplaatst maar daarna niet meer naar gekeken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je post zelf in het topic en weet het niet meer. Dammm. Maar goed -> Je hebt hier vandaag nog in gepost.
Ik hoop niet dat nipeng van zijn stoel springt omdat we ook andere forums bezoeken.
Is een ander publiek dan hier. Slechts gefocust op één genre.quote:
ik bedoel meer dat het vooral kleine jochies zijn die stoer lopen te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is een ander publiek dan hier. Slechts gefocust op één genre.
Ach ja, elk forum heeft z'n voor en z'n nadelen.
Gadget Funk vind ik opzich wel grappig, met die gogo beats. Doet me aan Trouble Funk denken. Maar dat zal de grap ook wel zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die nieuwe Herbaliser is er dus al? Even langs mijn 'dealer'.. *klikkerdeklik*
- edit: Klinkt toch wel vet tot nu toe. Die 'Gadget Funk' voel ik niet zo, maar er staan ook wel goede dingen op.
Dat zijn de mensen die hip-hop leven, in plaats van er naar te luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik bedoel meer dat het vooral kleine jochies zijn die stoer lopen te doen.
Hoe leef je in jezusnaam hiphop man?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die hip-hop leven, in plaats van er naar te luisteren.
Zijn er hier ook nog mensen die hip-hop leven? Zo ja, hoe is het dan zo ver gekomen?
cosmick ik heb geen flauw idee hoe je hip-hop zou moeten leven. Toch zijn er blijkbaar wel mensen die beweren dat ze hip-hop leven. Lees het topic maar eens na waar in jimjim1983 ook had gepost. Naar mijn mening ga je iets te ver wanneer je gaat beweren dat je hip-hop bent. Het is en blijft tenslotte altijd toch nog maar muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef cosmick het volgende:
Hoe leef je in jezusnaam hiphop man?
Het luisteren er naar en het ook nog maken is wat mij betreft voldoende.
Ah, nou The Ohio Players ofzo en natuurlijk The JB's.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Heb nu maar een paar P-funk / Bootsy Collins / Meters basloopjes aan elkaar geplakt, dat klinkt ook altijd wel herkenbaar.
Precies, het gaat om de muziek en niets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
cosmick ik heb geen flauw idee hoe je hip-hop zou moeten leven. Toch zijn er blijkbaar wel mensen die beweren dat ze hip-hop leven. Lees het topic maar eens na waar in jimjim1983 ook had gepost. Naar mijn mening ga je iets te ver wanneer je gaat beweren dat je hip-hop bent. Het is en blijft tenslotte altijd toch nog maar muziek.
Ik heb nog zo'n album van een of andere band die ook allemaal van die bekende tracks speelde... de originele breaks enzo. ... Iets van Break Orchestra ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ja precies, gewoon van die hele herkenbare baslijntjes. Bijv. "The Bridge Is Over" (dat pianoloopje), "Express Yourself", "Nothing but a G thing", "U Cant Touch This" (), dat zijn allemaal wel herkenbare dingen.
Masta Ace - Music Man (Grand Funk Railroad - Nothing Is The Same)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Over zelf maken gesproken, ik speel tegenwoordig bass in een hiphop-band. Ik ben nog op zoek naar een paar bekende / vette baslijntjes uit hiphop-classics voor mijn 'solospot'. Funkdingen die vaak gesampled zijn, zijn ook goed. Suggesties?
Heb nu maar een paar P-funk / Bootsy Collins / Meters basloopjes aan elkaar geplakt, dat klinkt ook altijd wel herkenbaar.
Ik ga 'm nu ook ff checken.. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:28 schreef AboruAsli het volgende:
Damn, dat nieuwe Herbaliser allbum (Take London) is lekker zeg! Perfect met dit weer!
Ken die plaat niet nee. Is het wat? Beetje in de stijl van Planet Asia toch of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu ook ff checken.. ben benieuwd.
Kennen jullie nou trouwens deze plaat al? Die tipte ik in het vorige deel al maar heb nog niemand er over gehoord
[afbeelding]
Ja, althans ik vind van welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:48 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ken die plaat niet nee. Is het wat? Beetje in de stijl van Planet Asia toch of vergis ik me nu?
Later!!
AA
Perfect, thanks! Ik ga de tracks die ik zelf niet ken ff checken. Breakestra was idd ook een goede suggestie, heb die cd hier zelf ook liggen maar ff niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zoiets?
Ze moet eens zorgen dat niet alleen de teksten/flow maar ook de beats top zijn. Ik bedoel "This Week", pfff. Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC? Ik neem aan dat jullie niet zullen zeggen Foxy Brown. Alhoewel je weet maar nooit.quote:
Bahamadia, met haar puike flow en hermafrodiete stemgeluid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC?
Hey cool, dit lijkt me wel een hele fraaie bootleg idd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Z het volgende:
Overigens Summoner is er naast die Austronaut EP ook deze plaat:
http://www.last.fm/music/(...)20bootleg%20reloaded
hmm ik kan iig een aantal vrouwelijke MC's opnoemen die ik goed vind :quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC?
Ik zou 'm uiteraard best willen delen met iedereen, maar er ontbreken bij mij een paar nummers....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:01 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ga die Zion I ook ff checken, beschrijving klinkt goed.
zal em effe checkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu ook ff checken.. ben benieuwd.
Kennen jullie nou trouwens deze plaat al? Die tipte ik in het vorige deel al maar heb nog niemand er over gehoord
[afbeelding]
Lauren Hillquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ze moet eens zorgen dat niet alleen de teksten/flow maar ook de beats top zijn. Ik bedoel "This Week", pfff. Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC? Ik neem aan dat jullie niet zullen zeggen Foxy Brown. Alhoewel je weet maar nooit.
Ik hoorde (ja voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:05 schreef -Angel- het volgende:
Ik zou ook Lauryn Hill zeggen. Wanneer komt er eindelijk weer eens een nieuw album?
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zijn nog al een problemen binnen de groep las ik een artikel. Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende. Ik zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:09 schreef S-Two het volgende:
Ik hoorde (ja voor de zoveelste keer) dat the Fugees weer bezig waren met een nieuw album...
Leek mij ook ,maar toen ik vanmiddag mtv news aanzette hoorde ik weer anders , tis altijd een beetje gezeur en gespeculeer , maar ik hoop dat ze nog iets ala the score maken hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zijn nog al een problemen binnen de groep las ik een artikel. Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende. Ik zal eens kijken of ik dat artikel nog kan vinden.
New Jersey rapper most famous for his "Thinkin' Of A Masterplan" cut. Bedecked in paisley shirts and dreads, YZ seemed to offer a neat distillation of Native Tongues philosophy with more street-orientated themes. Despite the good impression this made, it would be four years before a follow-up would be offered, by which time his DJ Tony D had been replaced by the Trackmasters and God Squad, among others. As a member of the Five Per Cent Nation, a less disciplined than usual Muslim order, he produces a number of "conscious" rhymes, but his main targets remain opposing MCs, holding Naughty By Nature in particular contempt.quote:
Ken alleen dat ene album van hem waar 'ie rapt "Me YZ, Crocodile Dundee". Vond ik toen overigens wel een fijn plaatje (is al wel heel wat jaartjes geleden hoor, in de tijd van de casettebandjes zeg maarquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
New Jersey rapper most famous for his "Thinkin' Of A Masterplan" cut. Bedecked in paisley shirts and dreads, YZ seemed to offer a neat distillation of Native Tongues philosophy with more street-orientated themes. Despite the good impression this made, it would be four years before a follow-up would be offered, by which time his DJ Tony D had been replaced by the Trackmasters and God Squad, among others. As a member of the Five Per Cent Nation, a less disciplined than usual Muslim order, he produces a number of "conscious" rhymes, but his main targets remain opposing MCs, holding Naughty By Nature in particular contempt.
Discography: YZ.
Dat zag ik dus laatst ook. Ze hadden allemaal problemen maar Pras zei dat dat voorbij was ofso en dat er een nieuw album aan zou komen. Ik denk dat het er toch wel niet van zal komen, maar ben wel benieuwd....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leek mij ook ,maar toen ik vanmiddag mtv news aanzette hoorde ik weer anders , tis altijd een beetje gezeur en gespeculeer , maar ik hoop dat ze nog iets ala the score maken hoor
Het vervolg:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:16 schreef -Angel- het volgende:
Maar een vervolg op The Miseducation Of Lauryn Hill is voor mij al voldoende.
De jaartallen op zich kunnen wel kloppen. Volgens mijn zou het album aan het einde van 2006 gereleased worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
alleen al dat er bij het jaartal 2005-2006 staat doet mij al twijfelen over de echtheid van de cover![]()
Hee, die heb ik ook net (quote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe Herbaliser is best dope, al vind ik Blow your headphones nog wel beter.
Doe je bestquote:Op maandag 30 mei 2005 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hee, die heb ik ook net (). Straks 's luisteren.
Trouwens, ik heb thuis de boel plat liggen, hoop dat ik de boel snel weer aan de gang krijg zodat ik de Hiphopclassic Of The Month wel op tijd online kan zetten
Ik heb van het weekend "fully loaded with static" van Da Beatminerz veel gedraaid. Fijne beats!!
nope, na J-Live, J-Zone, Jay Z, J-Kwon en weet ik veel wie nog meer is er ook een J-Love.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:06 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Doe je bestOverigens vind ik Statik te veel matige nummers hebben. Jammer, want er zitten er een paar hele coole tussen inderdaad!
En Jim, bedoel je J-Live? In ieder geval niet geluisterd nog.
Is het wat?
ik denk dat hier meer hip hop kenners zittenquote:Op maandag 30 mei 2005 21:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 140
inderdaad. het aantal goeie nummers dat zij hebben is absurd hoogquote:Op maandag 30 mei 2005 21:34 schreef kiw het volgende:
heb midnight marauders van Tribe Called Quest weer is opgezet. wat een ongelovelijk heerlijke plaat is dat nogsteeds.
tsja je hebt ook nog een Jay Dee(J-Dilla) , Jay Biz (hiero Imperium) en J-Ro (Tha Likz)quote:Op maandag 30 mei 2005 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope, na J-Live, J-Zone, Jay Z, J-Kwon en weet ik veel wie nog meer is er ook een J-Love.
Geen idee, maar die Rhodes-loop is wel dope. Ben ook wel benieuwd wat het origineel is.quote:Op maandag 30 mei 2005 21:12 schreef jimjim1983 het volgende:
welk nummer gebruikt dezelfde sample als 'what you say' van Pete Rock en Ini (van center of attention), het is een heeeeel bekend nummer maar kan er niet op komen![]()
die met die mooie titelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:13 schreef S-Two het volgende:
Wat vinden jullie beste album van Jedi Mind Tricks?
nee maar ik ben wel benieuwd , ook omdak toch wat cdtjes in moet slaan , en ik 4 juni vrij ben:)quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag vandaag een poster hangen waar o.a. op stond dat Kubus en Devin the Dude vrijdag 4 juni op het rembrandtsplein (dat weet ik niet meer zeker) zouden komen, iemand hier meer info over?
ik zat weer ff uit mn hoofd te rekenenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee maar ik ben wel benieuwd , ook omdak toch wat cdtjes in moet slaan , en ik 4 juni vrij ben:)
(maar 4 juni valt volgensmij op zaterdag , misschien een poster die een jaartje te lang is blijven hangen![]()
)
stuur maarquote:Op maandag 30 mei 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
die nieuwe Herbaliser is best dope, al vind ik Blow your headphones nog wel beter.
blow your headphones, RZA & Keb Darge's Kings of Funk? mail me
mail me maar met wat je wilt. weet niet meer welk e-mail adres bij wie hoortquote:
Ah, moet ik die ook maar ff checken. Ik heb Violent By Design en Visions of Gandhi en vind ze allebei wel lekker moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die met die mooie titel
EDIT: moest 'm ff opzoeken: The Psycho-Social, Chemical, Biological, and Electro-Magnetic Manipulation of Human Consciousness.
en Violent by Design is bijna even goed.
Visions of Gandhi en Legacy of Blood zijn weer in een heel andere stijl, ik hou er niet van maar misschien jij wel. is wat schreeuweriger en wat minder mysterieus en duister.
ik kende m eerst van thinkin of a masterplan, en sondskort kwam ik er dus achter dat hij ook op 2 van mijn all time favorites rapt, op t album cold water music van aim. ik kan jammer genoeg niks anders van m vinden....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:43 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ken alleen dat ene album van hem waar 'ie rapt "Me YZ, Crocodile Dundee". Vond ik toen overigens wel een fijn plaatje (is al wel heel wat jaartjes geleden hoor, in de tijd van de casettebandjes zeg maar). Voor de rest nooit meer wat van die knakker gehoord.
Laters!!
AA
zal ik doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mail me maar met wat je wilt. weet niet meer welk e-mail adres bij wie hoort
trouwens, Zion I - True & Livin' is idd een leuk album.
En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef Quannum het volgende:
Wat vond je er trouwens van Jim?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
JVC FORCE - strong island.
Voor mensen die deze legendarische track nog niet kennen... CLICK
Mijn hd staat al halfvol met shit van die site. Die je voorstelde had ik nog niet. Thx!quote:BTW.. voor nog meer oldschool, en met name mixen (jullie MOETEN eigenlijk die Double Dee & Steinski mixen downloaden wegens alle breaks en cuts): http://www.richcolour.com/mastermix/
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Quannum het volgende:
* Quannum luistert naar Aesop Rock - Music for earthworms
mwoah ik heb hem nog niet echt goed beluisterd , wat in de meeste gevallen betekend dat ik hem niet al te goed vind. Ik vind het boekje met al de teksten vanaf Float tot en met Fast Cars.. wat bij de ltd edition zit iig een stuk interresanter dan de CD zelf. En de CD duurt met zn 7(!!) tracks en ong 35 minuten speeltijd ook veels te kort.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?
Ik vind Labor Days namelijk heel goed, maar Bazooka Tooth niet zo...
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
nog geen tijd voor gehadquote:
wel leuk, maar niet zo dope als dat ene nummer van ze dat ik als eerste kende (old to the new)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?
check de editquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?
Ziet er gaaf uit inderdaad... krijg je die gratis bij een stel flessen cola ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
Tracklisting :
"The almighty JVC Force, The Force is the boss!"quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
JVC FORCE - strong island.
Eermm... volgens mij heb ik die wel ja (digitaal weliswaar, maar dat kan ik nu ff niet checken omdat m'n netwerk down is .. ) .. ben sowieso wel fan van Format. Die stijl vind ik wel tofquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
btw cos , ken je die A Right Earful Mixtape van DJ Format , ook zeer het beluisteren waard
nog steeds niemand die het weet?quote:welk nummer gebruikt dezelfde sample als 'what you say' van Pete Rock en Ini (van center of attention)
Nou, "strong island" vind ik toch wel een beuker van jewelste hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dat nummer van JVC Force klinkt wel leuk maar niet echt mijn smaak, te weinig bass, zijn al hun nummers ongeveer zo?
thanks, heb snel wat nummers geluisterd en vind het niet echt heel vet. ik zet die Diamond Shell wel weer opquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, "strong island" vind ik toch wel een beuker van jewelste hoorHet nummer draait om die breakbeat eigenlijk.. (Frieda Payne)..
Hier kun je ff wat meer horen van het album eventueel![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks, heb snel wat nummers geluisterd en vind het niet echt heel vet. ik zet die Diamond Shell wel weer op![]()
ken z'n naam wel maar heb er volgens mij nooit iets van gehoord. zal er eens naar zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik vind het wel dope dat je DS zo tof vindt.. Ken je die ouwe Kid Capri? Ook wel tof, ik vond 'm altijd een beetje in hetzelfde straatje zitten.
The Blendquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik luister 'm nu ook (eindelijk). En idd.. ! Dope, erg dope!!
vreemd. bij de een gaat ie sloom bij de ander maximaal.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die Blow Your Headphones link is slooom
toffe plaat die Kings Of Funk
vind zelf RZA zijn schijf 't tofst
Dat nummer luister ik net. Erg dope.. ook die cuts enzo, fijne bassline.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
The Blenddaar rapt Jean Grae echt perfect gewoon. vind haar eigen werk veel minder.
zal ik eens doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vreemd. bij de een gaat ie sloom bij de ander maximaal.
je zou die cd's van Shaolin Soul moeten checken, soulnummers waarvan Wu-Tang gesampled heeft.
Word to ya mother!quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:18 schreef -Angel- het volgende:
Word (Zegt Vanilla Ice ook altijd). Het is alleen jammer van die beats waarop ze spit.
Effe snel een streampje opgezocht...quote:
ja dat was 'm! bedanktquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Effe snel een streampje opgezocht...
People Under The Stairs - Acid Raindrops
Heel fijn nummer!!
quote:1. Grandmaster Flash - The Adventures Of Grandmaster Flash On The Wheels Of Steel (7:11)
2. Kurtis Blow - The Breaks (7:47)
3. Sugarhill Gang - 8th Wonder (7:26)
4. Afrika Bambaataa - Jazzy Sensation (5:48)
5. DJ Slice & Kool Rock Jay - Slice It Up (6:55)
6. Whodini - Five Minutes Of Funk (5:27)
7. Mantronix - Bassline (5:26)
8. Run DMC - Sucker MC's (3:09)
9. MC Shan - The Bridge (6:38)
10. Boogie Down Productions - South Bronx (5:11)
11. Eric B & Rakim - I Ain't No Joke (3:52)
12. Ultramagnetic MC's - Travelling At The Speed Of Thought (1:52)
13. Tuff Crew - My Part Of Town (4:34)
14. Masta Ace - Music Man (4:01)
15. Biz Markie - Vapors (6:01)
16. Big Daddy Kane - Ain't No Half Steppin' (5:21)
17. Ed O.G. & Da Bulldogs - Got To Have It (3:26)
18. Nice & Smooth - Funky For You (3:58)
19. UMC's - Jive Talk (3:33)
20. De La Soul - Eye Know (4:13)
21. Main Source - Atom (2:58)
22. A Tribe Called Quest - Electric Relaxation (4:03)
23. Digable Planets - Where I'm From (4:34)
24. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You (T.R.O.Y.) (4:45)
25. Organized Konfusion - Let's Organize (Feat. O.C.) (4:19)
26. Charizma & Peanut Butter Wolf - Ice Cream Truck (3:37)
27. O.C. - Time's Up (2:52)
28. Black Moon - Buck Em Down (4:37)
29. Smif-N-Wessun - Let's Git It On (3:46)
30. Artifacts - Whayback (4:47)
31. Onyx - Shifftee (4:19)
32. Mobb Deep - Shook Ones, Pt. 2 (5:26)
33. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M (4:03)
34. Gang Starr - Mass Appeal (3:40)
35. Jeru The Damaja - Jungle Music (Prod. by DJ Premier) (3:48)
36. Common Sense - I Used To Love H.E.R. (4:38)
37. The Roots - Mellow My Man (4:41)
38. Nas - Memory Lane (Prod. by DJ Premier) (4:08)
39. Big L - Put It On (Feat. Kid Capri) (3:38)
40. Outkast - ATLiens (3:50)
41. Large Professor - Ijuswannachill (4:03)
42. Skee-Lo - This Is How It Sounds (3:24)
43. Mos Def - Miss Fat Booty (3:43)
44. Killah Priest - B.I.B.L.E (4:52)
45. Dilated Peoples - Work The Angles (3:45)
46. Deltron 3030 - Mastermind (3:34)
47. MF DOOM - Doomsday (4:58)
48. Blackalicious - Make You Feel That Way (3:26)
49. People Under The Stairs - Acid Raindrops (Feat. Camel MC) (4:55)
50. Jurassic 5 - Lausd (4:07)
51. J-Live - The Best Part (Prod. by DJ Premier) (3:47)
52. Asheru & Blue Black - This Is Me (5:38)
53. Talib Kweli & Hi-Tek - Love Language (Feat. Les Nubians) (5:02)
54. Mr. Lif - Earthcrusher (3:46)
55. Aesop Rock - Daylight (4:26)
56. Cunninlynguists - Seasons (Feat. Masta Ace) (3:36)
57. Akrobatik - Remind My Soul (4:00)
58. Raw Produce - Cycles (3:54)
59. Pete Rock - Appreciate (Feat. C.L. Smooth) (4:33)
60. Madvillain - Fancy Clown (Feat. Viktor Vaughn) (1:55)
61. Little Brother - For You (3:03)
62. Murs - Walk Like A Man (4:39)
63. Insight - [Bonus] Peace & Unity (3:09)
Dope hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vandaag lekker aan het genieten van een zelfgemaakt CDtje
[..]
quote:43. Mos Def - Miss Fat Booty (3:43)
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Jup, ben ik je nogsteeds dankbaar voor zoals je ziet
ZEKER!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
enne Kid Capri (van Big L's put it on), heeft hij nog meer dope beats gemaakt voor iemand? of zichzelf?
"The Tape" is wel dope!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat raad je aan?
ik heb volgens mij wel wat werk van hem, op zo'n cold chillin' compilatie.
Daar heb ik ook het een en ander van, is wel cool ja.quote:
wow.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vandaag lekker aan het genieten van een zelfgemaakt CDtje
[..]
ik heb een enorm verstand ja.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:17 schreef cosmick het volgende:
Ken alleen Eazy E en Looptroop![]()
iemand trouwens die enorm veel verstand van pc's heeft?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb een enorm verstand ja.
en van pc's weet ik wel een beetje, what's the problem?
hmm..nee sorry heb geen flauw ideequote:Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef cosmick het volgende:
[..]PC blijft of hangen of hij gaat rebooten bij install XP zodra ie bij het punt "controle" aangekomen is.
Alle onnodige hardware al verwijderd, maar daaaaamn!
zit zelf op een opleiding ict,maar ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef cosmick het volgende:
[..]PC blijft of hangen of hij gaat rebooten bij install XP zodra ie bij het punt "controle" aangekomen is.
Alle onnodige hardware al verwijderd, maar daaaaamn!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb t al gevraagd,krijg zo antwoord
hij had effe telefoon
die beats zijn wel leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dat album van typical Cats klinkt zeer dope
Hier hun website , zeer amateuristisch(de website dan) maar staan wel een aantal samples op
Waar blijft ie verdomme nouquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
tof
Altijd heet en altijd hype als een stadsverwarmingspijpquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien heel fout, maar sinds ik vanavond die clip van Duvel Duvel gezien heb, zit dat nummer in m'n hoofd .. (vooral die wijven in de apepakken)..
wat een bagger clipquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
zal eens checken
Waarom? Ik vind hem wel vet namelijkquote:
Ik ben wel benieuwd wat je van die Living Legends vindt. Ik heb een tijdje terug wat nummers van die plaat gedownload, maar nooit geluisterd...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
k tijd weer voor een lijstje
Living Legends -- Classic
Vast Aire & Mighty Mi Present: The Best Damn Rap Show
Dat stukje in de break vind ik ook wel lachenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:53 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind dat nummer van Duvel Duvel wel dopeclip ook.
is trouwens al wel oud he, stond op aap-o-theek
die is leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Jongens, al ideeën voor de volgende topictitel?
Ik stel voor: The Best Part
Staat nu op, vandaar.
Niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is leuk.
maar ik stem voor Organized Konfusion![]()
schandalig dat zij nog geen eigen topictitel hebben gehad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |