quote:Hallo, ik zoek het nummer uit de reclame van All Stars© ..
De reclame bevat de tekst : Hee mann, Wasaaaa
Meer weet ik niet .. bij voorbaat dank ..
Ik zocht :: Jem - Theyquote:Op zondag 29 mei 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:
OKmisschien een gemakkelijk
een nummer dat begint met
papadam papadam papadam papadam
het word gezongen door een vrouw, het nummer is pop maar het begin klinkt klassiek
na deze intro komt er een soort van drums bij
Yonderboi - Pabadam begint ook met dat begin... (en dat is weer van Nina Simone - Ain't Got No)quote:
DIe stond ook nog openquote:Op zondag 29 mei 2005 04:15 schreef Steijn het volgende:
Van welk nummer is Pump It van Black Eyed Peas een cover?
Ik vind wel dit:quote:Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Hugo- het volgende:
Mijn moeder vroeg me net een liedje op te zoeken, van een blinde zanger. Ze zei dat hij het lied had geschreven omdat hij een keer moest optreden in een concertgebouw, maar zijn blindegeleidehond niet mee naar binnen mocht. Ze had het over I'm sorry sir, no dogs allowed als tekst. Ze heeft alleen geen idee van wie het is. Hebben jullie enig idee?
Enigma - Return to Innocencequote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
bladiebla
Dit doet me denken aan Enya - Orinoco Flow.. Maar dat zal wel nietquote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
2) Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?
Enya - Adiemus?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
Ik zoek nog steeds:
En die zoek ik dus nog steedsquote:Ik zoek nóg steeds een nummer , weet alleen maar hoe de clip ongev. gaat maar goed, misschien dat er toch iemand is die het weet.
Het gaat om een trance-achtig nr. Er wordt in gezongen door een vrouw (Heeft wel wat van de trance-versie van 4 o' clock in the morning).
Het is geen nieuw nummer (ergens tussen 1999-2003 denk ik). Ik zag hem toendertijd wel regelmatig op tmf.
In de clip zie je voor het grootste gedeelte een basketbalwedstrijd tussen 2 damesteams.
Ene trainer is vrouw, de ander man. En een gedeelte in de kleedkamers, zie je hoe ze zich omkleden/douchen etc. En er is dan iets tussen die 2 trainers...volgens mij dansen ze op laatst zelfs in de lege zaal (?).
Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad...quote:
Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef MichielPH het volgende:
"that's the reason why you cry before you go to sleep"
Jaren 90 rockig
Lijkt mij wel....quote:Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef HV het volgende:
[..]
Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?![]()
Nou je bent in ieder geval de eerste die weet welk nummer ik bedoelquote:Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad...*denkt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |