abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2005 @ 17:58:34 #1
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27458411
Welke vragen staan er nog open vanuit het vorige topic?
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 139
  zondag 29 mei 2005 @ 17:59:44 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27458450
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?

iig die, maarf ik geef t nog weinig kans geloof ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27459102
quote:
Hallo, ik zoek het nummer uit de reclame van All Stars© ..
De reclame bevat de tekst : Hee mann, Wasaaaa

Meer weet ik niet .. bij voorbaat dank ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 29 mei 2005 @ 19:04:54 #4
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_27460247
tvptje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_27461122
OK misschien een gemakkelijk

een nummer dat begint met

papadam papadam papadam papadam
het word gezongen door een vrouw, het nummer is pop maar het begin klinkt klassiek
na deze intro komt er een soort van drums bij
pi_27461778
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:34 schreef T1andonly het volgende:
OK misschien een gemakkelijk

een nummer dat begint met

papadam papadam papadam papadam
het word gezongen door een vrouw, het nummer is pop maar het begin klinkt klassiek
na deze intro komt er een soort van drums bij
Ik zocht :: Jem - They
pi_27461961
Wie weet hoe het nummer heet bij de reclame van Laguna Beach op MTV???
pi_27461969
Ok, beetje vage vraag maar ik ben op zoek naar een nummer, het is een hardhouse versie van een klassiek stuk (ik weet het...zeg maar niks)
De muziek is volgens mij piano en het zijn hoge lieve toontjes zeg maar...
Volgens mij wordt het bij de serie Desperate Houswives het klassieke stuk ook gebruikt in de reclame of in de leader..
No. I'm not part of the show.
pi_27462090
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ik zocht :: Jem - They
Yonderboi - Pabadam begint ook met dat begin... (en dat is weer van Nina Simone - Ain't Got No)
pi_27462128
Mijn moeder vroeg me net een liedje op te zoeken, van een blinde zanger. Ze zei dat hij het lied had geschreven omdat hij een keer moest optreden in een concertgebouw, maar zijn blindegeleidehond niet mee naar binnen mocht. Ze had het over I'm sorry sir, no dogs allowed als tekst. Ze heeft alleen geen idee van wie het is. Hebben jullie enig idee?
  zondag 29 mei 2005 @ 20:43:40 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27463087
Ik ging een keer naar de wc bij een chique italiaan en toen ik daar de trap afliep had je een soort altaar en van die koor muziek uit het vaticaan.

Weet iemand hoe dat heet en of er iets van te krijgen is ?
pi_27463292
Uit vorige topic:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lenny Kravitz - If you can't say no

Dat was het eerst wel, maar het is nu een ander nummer.
Anders moet je morgenavond maar even kijken op Yorin, misschien herken je het nieuwe nummer wel.

Het gaat dus om het begin van Schiphol Airport, elke doordeweekse dag op Yorin te zien.
pi_27463520
Ik zoek nog steeds:

1) Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehh Ik denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.

Als iemand enig idee heeft (waarschijnlijk niet) ben ik heeeeel dankbaar

2) Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?

3) " Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet."

JA PRECIES!!! dat is een goede omschrijving
dank, misschien weet iemand anders wel hoe dit nummer heet.

Um, ff al mn post in een geplakt..
pi_27463642
quote:
Op zondag 29 mei 2005 04:15 schreef Steijn het volgende:
Van welk nummer is Pump It van Black Eyed Peas een cover?
DIe stond ook nog open
  zondag 29 mei 2005 @ 21:07:38 #15
16976 Fling
Fan o' man
pi_27463737
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:09 schreef Hugo- het volgende:
Mijn moeder vroeg me net een liedje op te zoeken, van een blinde zanger. Ze zei dat hij het lied had geschreven omdat hij een keer moest optreden in een concertgebouw, maar zijn blindegeleidehond niet mee naar binnen mocht. Ze had het over I'm sorry sir, no dogs allowed als tekst. Ze heeft alleen geen idee van wie het is. Hebben jullie enig idee?
Ik vind wel dit:
On the album, "alive alive-o!", recorded at the London Palladium in 1969, you can see a photograph on the back where, at another location, Jose and Trudy made a final bow together on stage following a performance. But upon arriving in London to record the Palladium album, Jose was devastated because, when he brought his guide dog through customs, he was forced to leave her in quarantine. He wrote and performed the song, "No Dogs Allowed" and it can be heard on the live LP.
Jose Feliciano dus met "No Dogs Allowed"
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_27463812
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:59 schreef stephanie_xx het volgende:
bladiebla
Enigma - Return to Innocence
Misschien? Lijkt er verdacht veel op.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:10:04 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27463813
quote:
Ik zoek nog steeds:

2) Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?
Dit doet me denken aan Enya - Orinoco Flow.. Maar dat zal wel niet .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 mei 2005 @ 21:19:41 #18
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_27464110
"that's the reason why you cry before you go to sleep"
Jaren 90 rockig
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  zondag 29 mei 2005 @ 21:29:47 #19
16976 Fling
Fan o' man
pi_27464448
Ik weet trouwens niet of dit al een keer geroepen is in een "Help, ik zoek" topic (en weet ook niet of het überhaupt mag) maar voor de echt wanhopigen onder ons biedt het misschien een keer uitkomst: Music DNA.
Als je een nummer hoort waarvan je heel graag de titel wilt weten, bel je 0900-0759 en je houdt de hoorn (of je GSM) een seconde of 10 zo dicht mogelijk bij de boxen o.i.d.. Dan hang je op en je ontvangt binnen een minuut een SMSje waarin staat welk nummer het is.

Ik gebruik het zelf wel eens en zelfs in kroegen weet ie boven alle rumoer en herrie uit de nummers te herkennen. Ik geloof dat het 70 cent per keer kost of zo maar dat weet ik niet zeker.

PS Ik heb geen enkele relatie met deze dienst, 't is maar een tip.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_27464755
quote:
Ik zoek nog steeds:
Enya - Adiemus?
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 29 mei 2005 @ 21:42:51 #21
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_27464856
quote:
Ik zoek nóg steeds een nummer , weet alleen maar hoe de clip ongev. gaat maar goed, misschien dat er toch iemand is die het weet.

Het gaat om een trance-achtig nr. Er wordt in gezongen door een vrouw (Heeft wel wat van de trance-versie van 4 o' clock in the morning).
Het is geen nieuw nummer (ergens tussen 1999-2003 denk ik). Ik zag hem toendertijd wel regelmatig op tmf .

In de clip zie je voor het grootste gedeelte een basketbalwedstrijd tussen 2 damesteams.
Ene trainer is vrouw, de ander man. En een gedeelte in de kleedkamers, zie je hoe ze zich omkleden/douchen etc. En er is dan iets tussen die 2 trainers...volgens mij dansen ze op laatst zelfs in de lege zaal (?).
En die zoek ik dus nog steeds
want de klop doet het niet.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:46:13 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_27464960
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:42 schreef HV het volgende:

[..]

En die zoek ik dus nog steeds
Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad... *denkt*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 mei 2005 @ 21:47:54 #23
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_27465017
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef MichielPH het volgende:
"that's the reason why you cry before you go to sleep"
Jaren 90 rockig
Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?
pi_27465152
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:47 schreef HV het volgende:

[..]

Als ik op google zoek kom ik uit bij: Limp Bizkit -The one, maar denk niet dat je die bedoelt of toch wel?
Lijkt mij wel....
Or maybe I'm the reason why you cry at night
Before you sleep
  zondag 29 mei 2005 @ 21:55:46 #25
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_27465249
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fcuk! Ik weet welke je zoekt! Maar hoe heet 'ie inderdaad... *denkt*
Nou je bent in ieder geval de eerste die weet welk nummer ik bedoel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')