Bad candy? of is dat alweer 2000+?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef Sweet-Me het volgende:
Hahaha ik weet niets meer zeker van het liedje, dat is het frustrerende. wel zeker is dat SHE is uitgesloten deze heb ik gedownload. het kan engels zijn het kan nl zijn, alles kan het zijn. ik weet alleen dat het een meidengroep is, met een lekker uptempo/poppy nummer uit medio jaren 90. spice girls, she, bwitched uitgesloten
Dat album heet Marcoquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Van t album 'marco'geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Hey proleet t is de eerste keer dat ik erin participeerquote:Op zondag 29 mei 2005 11:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Correct. Er zijn meer topics op Fok! dan alleen deze btw
Dat was het eerst wel, maar het is nu een ander nummer.quote:
Felix da Housecat al geprobeerd?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef kariem112 het volgende:
ik ben op zoek naar een trance/house versie van Blur - Song2. Het is niet de mash versie, ook niet de tim deluxe mix. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Geen flauw idee, maar op Novalectra draaide hij een erg coole mix van Song 2 en aangezien hij zelf veel produceert... was maar een gokje.quote:
Thunderbugs - Friends forever?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef Sweet-Me het volgende:
Hahaha ik weet niets meer zeker van het liedje, dat is het frustrerende. wel zeker is dat SHE is uitgesloten deze heb ik gedownload. het kan engels zijn het kan nl zijn, alles kan het zijn. ik weet alleen dat het een meidengroep is, met een lekker uptempo/poppy nummer uit medio jaren 90. spice girls, she, bwitched uitgesloten
Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?quote:
Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:19 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?![]()
JA PRECIES!!! dat is een goede omschrijvingquote:Op zondag 29 mei 2005 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |