ik hoorde laatst de preskool breakmix cd van Q-Bert en die zette ik gelijk weer af. die gast scratched en cut zo veel dat het geen muziek meer is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
inderdaad,zonder geruzie
* Uzumaki_Naruto luisterd DJ Shadow & DJ Qbert-Jungle
Ja, je kan ook overdrijven idd. En vooral voor niet-dj's kan ik me voorstellen dat het vervelend is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hoorde laats a preskool breakmix van Q-Bert en die zette ik gelijk weer af. die gast scratched en cut zo veel dat het geen muziek meer is.
nope.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mf Grimm is toch een alter ego van MF Doom?
daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tis trouwens XLIX
Tof reggaeplaatje is dat, al vind ik de originele versie van Keith & Tex beter dan de remake van Clint Eastwood & General Saint.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef -Angel- het volgende:
Ik bedoel "Stop That Train" nooit gehoord?
JimJim heeft hem wel online staan,mail hem maar effequote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef sugarJay het volgende:
ik hoop Scars & Memories binnenkort ook eens te kunnen checken![]()
heb ik net gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
mail hem maar effe
dat zegt ie in een paar van zijn nummers, 't is Mad Flowquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
weet iemand waar de MF bij MF Grimm voor staat?
Metalfacequote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dacht eerst metalframe,maar 't is dus Mad Flow
bedankt
dat wist ik alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Metalface
van MF Doom bedoel je toch.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik dacht aan MF Grimms, rolstoel=metalframe![]()
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Quannum het volgende:
Mar10Segovia, mij mag je die ook doorsturen.Dan kan ik ook nog eens wat nieuws beluisteren.
Heb je mijn mailadres nog?
jepquote:Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.
in goede hip hop ben ik altijd geinteresseerdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog meer geinteresseerden?
Nog niet naar geluisterd...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@ Mar10Segovia is die GM Grimm wat goed ?
* Uzumaki_Naruto luisterd Dj Shadow-Basic Megamix
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik dacht aan MF Grimm, rolstoel=metalframe![]()
by the way toffe plaat
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Leuk Jim, die titel. Ik had 'm vanmiddag nog op #3 gezet van m'n recente top-10 albums
Overigens komt die plaat van MED zometeen naar je toe. Nog meer geinteresseerden?
En!! Ik heb nu ook deze:
[[url=http://sandbox.pair.com/images/dbd022.gif]afbeelding][/url]
Nog niet naar geluisterd overigens. Anyone?
Edit: Dit is dus ook een plaat van MF GRIMM. Alleen is Scars & Memories oud werk van 'm en gebruikt ie in het heden de naam GM GRIMM (Grand Master). En vorig jaar is dus dit album van 'm verschenen, onder z'n alias Superstar Jet Jaguar...![]()
Uit 2004 is 'ie.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en hoe is ie?
*Roept* ook maar evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd![]()
Niet echt tijd voor gehad gister. Ik kan 'm al wel rondmailen btw, dus diegenen die er wel oren naar hebben... roept u maar.
Erm.. je hebt mijn e-mailadres ook nog hè?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef AboruAsli het volgende:
Mar10, stuur die MED, MF en GM GRIMM ook maar door naar mij hoor. Ik heb in ruil ook nog wel wat leuke dingen in mijn knapzak zitten voor je. ;-)
By the way, Uzumaki, als je geïnteresseerd bent in het werk van DJ Krush moet je me maar ff een mailtje droppen. Ik heb namelijk (bijna) alles wat die knuffel-Japanner uitgebracht heeft.
Laters!!
AA
heb zelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef AboruAsli het volgende:
Mar10, stuur die MED, MF en GM GRIMM ook maar door naar mij hoor. Ik heb in ruil ook nog wel wat leuke dingen in mijn knapzak zitten voor je. ;-)
By the way, Uzumaki, als je geïnteresseerd bent in het werk van DJ Krush moet je me maar ff een mailtje droppen. Ik heb namelijk (bijna) alles wat die knuffel-Japanner uitgebracht heeft.
Laters!!
AA
das toch een remix cd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef cosmick het volgende:
Ik heb trouwens ook nog "Code 4109" van DJ Krush (die titel heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen). Ook erg goed en afwisselend.
[afbeelding]
Ja een lange mix met ook eigen nummers van Krush. Wel met voornamelijk japanse artiesten.quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja een lange mix met ook eigen nummers van Krush. Wel met voornamelijk japanse artiesten.
Ik vind het nog steeds een erg goede cd met een apart maar aangenaam sfeertje. Beetje duister hier en daar, erg cool.
Zal 'm wel eens uppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |