dat wist ik alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Metalface
van MF Doom bedoel je toch.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik dacht aan MF Grimms, rolstoel=metalframe![]()
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:20 schreef Quannum het volgende:
Mar10Segovia, mij mag je die ook doorsturen.Dan kan ik ook nog eens wat nieuws beluisteren.
Heb je mijn mailadres nog?
jepquote:Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die MED neem ik aan? En ja, je mail heb ik nog.
in goede hip hop ben ik altijd geinteresseerdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nog meer geinteresseerden?
Nog niet naar geluisterd...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@ Mar10Segovia is die GM Grimm wat goed ?
* Uzumaki_Naruto luisterd Dj Shadow-Basic Megamix
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik dacht aan MF Grimm, rolstoel=metalframe![]()
by the way toffe plaat
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef Mar10Segovia het volgende:
Leuk Jim, die titel. Ik had 'm vanmiddag nog op #3 gezet van m'n recente top-10 albums
Overigens komt die plaat van MED zometeen naar je toe. Nog meer geinteresseerden?
En!! Ik heb nu ook deze:
[[url=http://sandbox.pair.com/images/dbd022.gif]afbeelding][/url]
Nog niet naar geluisterd overigens. Anyone?
Edit: Dit is dus ook een plaat van MF GRIMM. Alleen is Scars & Memories oud werk van 'm en gebruikt ie in het heden de naam GM GRIMM (Grand Master). En vorig jaar is dus dit album van 'm verschenen, onder z'n alias Superstar Jet Jaguar...![]()
Uit 2004 is 'ie.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
is dat zijn echte nieuwe album? wist niet dat die al zo snel kwam. ben benieuwd, ik heb gehoord van iemand dat hij heel gaar rapt nu, maarja dat vinden sommigen ook van Doom.
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en hoe is ie?
*Roept* ook maar evenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd![]()
Niet echt tijd voor gehad gister. Ik kan 'm al wel rondmailen btw, dus diegenen die er wel oren naar hebben... roept u maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |