En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:20 schreef Quannum het volgende:
Wat vond je er trouwens van Jim?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
JVC FORCE - strong island.
Voor mensen die deze legendarische track nog niet kennen... CLICK
Mijn hd staat al halfvol met shit van die site. Die je voorstelde had ik nog niet. Thx!quote:BTW.. voor nog meer oldschool, en met name mixen (jullie MOETEN eigenlijk die Double Dee & Steinski mixen downloaden wegens alle breaks en cuts): http://www.richcolour.com/mastermix/
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Quannum het volgende:
* Quannum luistert naar Aesop Rock - Music for earthworms
mwoah ik heb hem nog niet echt goed beluisterd , wat in de meeste gevallen betekend dat ik hem niet al te goed vind. Ik vind het boekje met al de teksten vanaf Float tot en met Fast Cars.. wat bij de ltd edition zit iig een stuk interresanter dan de CD zelf. En de CD duurt met zn 7(!!) tracks en ong 35 minuten speeltijd ook veels te kort.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:07 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Over Aesop Rock gesproken... Hoe is die laatste plaat (Fast Cars...) eigenlijk?
Ik vind Labor Days namelijk heel goed, maar Bazooka Tooth niet zo...
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
nog geen tijd voor gehadquote:
wel leuk, maar niet zo dope als dat ene nummer van ze dat ik als eerste kende (old to the new)quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En Jim, wat vond je van Nice & Smooth's Ain't A Damn Thing Changed?
check de editquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, die moet ik ook nog hebben! Heb je zo de tracklist bij de hand?
Ziet er gaaf uit inderdaad... krijg je die gratis bij een stel flessen cola ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb btw die Coke Feel 1 Vibe Mixtape van C-mon en Kypski geluisterd , en ik vind het een fijne plaat ookal heb ik de meeste nummers al origineel
Tracklisting :
"The almighty JVC Force, The Force is the boss!"quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
JVC FORCE - strong island.
Eermm... volgens mij heb ik die wel ja (digitaal weliswaar, maar dat kan ik nu ff niet checken omdat m'n netwerk down is .. ) .. ben sowieso wel fan van Format. Die stijl vind ik wel tofquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
btw cos , ken je die A Right Earful Mixtape van DJ Format , ook zeer het beluisteren waard
nog steeds niemand die het weet?quote:welk nummer gebruikt dezelfde sample als 'what you say' van Pete Rock en Ini (van center of attention)
Nou, "strong island" vind ik toch wel een beuker van jewelste hoorquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dat nummer van JVC Force klinkt wel leuk maar niet echt mijn smaak, te weinig bass, zijn al hun nummers ongeveer zo?
thanks, heb snel wat nummers geluisterd en vind het niet echt heel vet. ik zet die Diamond Shell wel weer opquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, "strong island" vind ik toch wel een beuker van jewelste hoorHet nummer draait om die breakbeat eigenlijk.. (Frieda Payne)..
Hier kun je ff wat meer horen van het album eventueel![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks, heb snel wat nummers geluisterd en vind het niet echt heel vet. ik zet die Diamond Shell wel weer op![]()
ken z'n naam wel maar heb er volgens mij nooit iets van gehoord. zal er eens naar zoeken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik vind het wel dope dat je DS zo tof vindt.. Ken je die ouwe Kid Capri? Ook wel tof, ik vond 'm altijd een beetje in hetzelfde straatje zitten.
The Blendquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik luister 'm nu ook (eindelijk). En idd.. ! Dope, erg dope!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |