Je post zelf in het topic en weet het niet meer. Dammm. Maar goed -> Je hebt hier vandaag nog in gepost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:07 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
welke webmaster en dertien op ML? ik snap het ff niet.
aha. ja heb er in het begin wat geplaatst maar daarna niet meer naar gekeken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je post zelf in het topic en weet het niet meer. Dammm. Maar goed -> Je hebt hier vandaag nog in gepost.
Ik hoop niet dat nipeng van zijn stoel springt omdat we ook andere forums bezoeken.
Is een ander publiek dan hier. Slechts gefocust op één genre.quote:
ik bedoel meer dat het vooral kleine jochies zijn die stoer lopen te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:20 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Is een ander publiek dan hier. Slechts gefocust op één genre.
Ach ja, elk forum heeft z'n voor en z'n nadelen.
Gadget Funk vind ik opzich wel grappig, met die gogo beats. Doet me aan Trouble Funk denken. Maar dat zal de grap ook wel zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, die nieuwe Herbaliser is er dus al? Even langs mijn 'dealer'.. *klikkerdeklik*
- edit: Klinkt toch wel vet tot nu toe. Die 'Gadget Funk' voel ik niet zo, maar er staan ook wel goede dingen op.
Dat zijn de mensen die hip-hop leven, in plaats van er naar te luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik bedoel meer dat het vooral kleine jochies zijn die stoer lopen te doen.
Hoe leef je in jezusnaam hiphop man?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die hip-hop leven, in plaats van er naar te luisteren.
Zijn er hier ook nog mensen die hip-hop leven? Zo ja, hoe is het dan zo ver gekomen?
cosmick ik heb geen flauw idee hoe je hip-hop zou moeten leven. Toch zijn er blijkbaar wel mensen die beweren dat ze hip-hop leven. Lees het topic maar eens na waar in jimjim1983 ook had gepost. Naar mijn mening ga je iets te ver wanneer je gaat beweren dat je hip-hop bent. Het is en blijft tenslotte altijd toch nog maar muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:03 schreef cosmick het volgende:
Hoe leef je in jezusnaam hiphop man?
Het luisteren er naar en het ook nog maken is wat mij betreft voldoende.
Ah, nou The Ohio Players ofzo en natuurlijk The JB's.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Heb nu maar een paar P-funk / Bootsy Collins / Meters basloopjes aan elkaar geplakt, dat klinkt ook altijd wel herkenbaar.
Precies, het gaat om de muziek en niets anders.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
cosmick ik heb geen flauw idee hoe je hip-hop zou moeten leven. Toch zijn er blijkbaar wel mensen die beweren dat ze hip-hop leven. Lees het topic maar eens na waar in jimjim1983 ook had gepost. Naar mijn mening ga je iets te ver wanneer je gaat beweren dat je hip-hop bent. Het is en blijft tenslotte altijd toch nog maar muziek.
Ik heb nog zo'n album van een of andere band die ook allemaal van die bekende tracks speelde... de originele breaks enzo. ... Iets van Break Orchestra ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ja precies, gewoon van die hele herkenbare baslijntjes. Bijv. "The Bridge Is Over" (dat pianoloopje), "Express Yourself", "Nothing but a G thing", "U Cant Touch This" (), dat zijn allemaal wel herkenbare dingen.
Masta Ace - Music Man (Grand Funk Railroad - Nothing Is The Same)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef Zanderrr het volgende:
Over zelf maken gesproken, ik speel tegenwoordig bass in een hiphop-band. Ik ben nog op zoek naar een paar bekende / vette baslijntjes uit hiphop-classics voor mijn 'solospot'. Funkdingen die vaak gesampled zijn, zijn ook goed. Suggesties?
Heb nu maar een paar P-funk / Bootsy Collins / Meters basloopjes aan elkaar geplakt, dat klinkt ook altijd wel herkenbaar.
Ik ga 'm nu ook ff checken.. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:28 schreef AboruAsli het volgende:
Damn, dat nieuwe Herbaliser allbum (Take London) is lekker zeg! Perfect met dit weer!
Ken die plaat niet nee. Is het wat? Beetje in de stijl van Planet Asia toch of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu ook ff checken.. ben benieuwd.
Kennen jullie nou trouwens deze plaat al? Die tipte ik in het vorige deel al maar heb nog niemand er over gehoord
[afbeelding]
Ja, althans ik vind van welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:48 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ken die plaat niet nee. Is het wat? Beetje in de stijl van Planet Asia toch of vergis ik me nu?
Later!!
AA
Perfect, thanks! Ik ga de tracks die ik zelf niet ken ff checken. Breakestra was idd ook een goede suggestie, heb die cd hier zelf ook liggen maar ff niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zoiets?
Ze moet eens zorgen dat niet alleen de teksten/flow maar ook de beats top zijn. Ik bedoel "This Week", pfff. Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC? Ik neem aan dat jullie niet zullen zeggen Foxy Brown. Alhoewel je weet maar nooit.quote:
Bahamadia, met haar puike flow en hermafrodiete stemgeluid.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC?
Hey cool, dit lijkt me wel een hele fraaie bootleg idd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Z het volgende:
Overigens Summoner is er naast die Austronaut EP ook deze plaat:
http://www.last.fm/music/(...)20bootleg%20reloaded
hmm ik kan iig een aantal vrouwelijke MC's opnoemen die ik goed vind :quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Overigens wie vinden jullie de best vrouwelijke MC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |