Wat raad je me aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:29 schreef Havoc het volgende:
Neuh simpeltjes de bagger van de leuke topics scheiden. Ga je nog verder met je kruistocht of ga je de overgebleven energie stoppen in het bedenken van een leuk topic?
Ik zou je zomaar eens kunnen feliciteren daarmee.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou hier zomaar mijn 10.000ste post kunnen plaatsen.
Feli jongen!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou hier zomaar mijn 10.000ste post kunnen plaatsen.
Waarvoor ik je weer zou kunnen bedanken.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zou je zomaar eens kunnen feliciteren daarmee.
Done.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarvoor ik je weer zou kunnen bedanken.![]()
Kun je gelijk mijn brakke imageshackplaatje in de OP vervangen door m'n huidige avatar? Ik stond naast patty.
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:49 schreef Havoc het volgende:
die is dicht, die daarboven kan in het kader van nachtelijke slowchat nog wel ff open blijven.
hier wel hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn plaatje in de OP is de enige die niet werkt.
precies, maak er maar snel 'wank' van want dit is geen porem.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje gejat van Triumph, die titel.
Staat nog een fout in ook..
oh ik dacht dat het hier masturberen betrof. mijn excuses.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hij zegt wack, niet wank.
Dat is het ook. Maar dat regeltje heeft ie uit een filmpje van Triumph the Insult Comic dog.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:54 schreef Theunissen het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het hier masturberen betrof. mijn excuses.
ach zover reikt mijn engelse taalkennis niet..... maar ja. opgelost. slotje.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar dat regeltje heeft ie uit een filmpje van Triumph the Insult Comic dog.
And to wack off is ook rukken hoor..
Snapte je het van de eerste keer niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:09 schreef Ruis het volgende:
[..]
vanmiddag ga ik d'r voor de 2e keer na toe.
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snapte je het van de eerste keer niet?
Sorry Daggla, ik ruk niet zo vaak in het engels.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klopt het nog niet.
"wank off" bestaat niet. Het is wanken of wack off..
My point exactlyquote:Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom krijg ik steeds geen slotpost?
Dat is juist een deel van de kick.
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sorry Daggla, ik ruk niet zo vaak in het engels.
Je mist niets, dus doe ff normaal.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef R2cksson het volgende:
Wait and Bleed Freakout
Sorry?!
Waar zit het stukje dat grof is? Of mis ik iets?
Dat klinkt positief... Maar ik zie nog nergens die oh zo grove opmerking...quote:
Misschien als je die kluisdeur voor je kop weghaalt.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat klinkt positief... Maar ik zie nog nergens die oh zo grove opmerking...
Waarom niet? En wat dan wel? Mag ik nog niet meer met het woordje kut smijten? Of is jood een te grove belediging?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Misschien als je die kluisdeur voor je kop weghaalt.
Er wordt zelfs niet in onzin iemand ff 'kutjood' naar zijn kop gesmeten, gesnopen.
Ik wil dat soort opmerkingen gewoon niet meer zien. Dikke vette punt. Kun je het niet mee eens zijn, dikke vette pech voor de kabouters.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:17 schreef R2cksson het volgende:
Je raakt kant noch wal Havoc.
Voor de rest is er niks aan de hand.
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 mei 2005 14:19 schreef gelly het volgende:
Misschien dat ik op deze zonnige zondag een kans maak !
Hey kutbarend!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:19 schreef gelly het volgende:
Misschien dat ik op deze zonnige zondag een kans maak !
Tja, ik hoor wel vaker dat zionisten een beetje last hebben van 'tunnelvision'.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik wil dat soort opmerkingen gewoon niet meer zien.
Omdat als ik tegen je ga zeggen dat het een kut topic is, waar je nu al een aantal dagen over aan het zeiken bent, je het duidelijk om het zeiken doet en niet eens meer over het topic kun je wmb gewoon lekker het heen en weer krijgenquote:
Misschien moet je wat minder aannames doen. Ik heb in het vorige topic duidelijk uitgelegd wat de inspiratie van het topic was (dat was nl. de reden dat het gesloten werd, het zou ongeïnspireerd zijn), en het wordt gewoon compleet genegeerd. Het was geen kuttopic, iig, niet meer of minder dan andere onzin topic. Ik heb het idee dat het gewoon complete willekeur was (of juist niet), je kunt dan wel vinden dat je mij geen antwoord hoeft te geven maar je zit hier niet voor jezelf. Ik ben een user en verlang eigenlijk dat ik gewoon op een normale manier antwoord krijg, ook al ben ik Gelly.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat als ik tegen je ga zeggen dat het een kut topic is, waar je nu al een aantal dagen over aan het zeiken bent, je het duidelijk om het zeiken doet en niet eens meer over het topic kun je wmb gewoon lekker het heen en weer krijgen.
Het was een kuttopic, mod's choice.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder aannames doen. Ik heb in het vorige topic duidelijk uitgelegd wat de inspiratie van het topic was (dat was nl. de reden dat het gesloten werd, het zou ongeïnspireerd zijn), en het wordt gewoon compleet genegeerd. Het was geen kuttopic, iig, niet meer of minder dan andere onzin topic. Ik heb het idee dat het gewoon complete willekeur was (of juist niet), je kunt dan wel vinden dat je mij geen antwoord hoeft te geven maar je zit hier niet voor jezelf. Ik ben een user en verlang eigenlijk dat ik gewoon op een normale manier antwoord krijg, ook al ben ik Gelly.
Dat was niet de motivatie om het te sluiten. Bovendien, wat is een kuttopic ? Had iemand er last van gehad als het open was gebleven, was hte misschien wel een leuk topic geworden ? Ik heb soms echt het idee dat hier een slotjesquotum aanwezig is in ONZ, omdat het anders lijkt alsof je geen flikker uitvreet. En laten we eerlijk zijn, dat doe je ook niet. Je bent geen ONZ user, je sluit enkel/quote:
En ik geen Onzin userquote:Op zondag 22 mei 2005 14:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat was niet de motivatie om het te sluiten. Bovendien, wat is een kuttopic ? Had iemand er last van gehad als het open was gebleven, was hte misschien wel een leuk topic geworden ? Ik heb soms echt het idee dat hier een slotjesquotum aanwezig is in ONZ, omdat het anders lijkt alsof je geen flikker uitvreet. En laten we eerlijk zijn, dat doe je ook niet. Je bent geen ONZ user, je sluit enkel/
nee jij bent lekker.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef R2cksson het volgende:
gelly, je bent ook een kutuser.
Give it up.
En dat staat in klaagbaakquote:Op zondag 22 mei 2005 14:33 schreef Skaai het volgende:
Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut!
Tof topic!
Ruis geeft geen antwoord, en jij staat ook achter het slotje. Dus kun je het mij ook heel goed uitleggen waarschijnlijk. Het is misschien wat lastig als users vragen stellen, maar dat komt er ook bij kijken naast het slotjes zetten he.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb je topic niet op slot gegooid Gelly, ga Ruis stalken of zo.
Sorry, dat was dan niet mijn bedoeling.quote:
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft, die van jou had zelfs geen vraag, geen stelling of uberhaupt iets van humor in je op. Puur een statement. Dat valt onder ongeinspireerd bier topic, en aangezien we dus in de regel die teringzooi op slot flikkeren ging die van jou ook op slot, ook al ben je Gellyquote:Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ruis geeft geen antwoord, en jij staat ook achter het slotje. Dus kun je het mij ook heel goed uitleggen waarschijnlijk.
Dat maakt het nog wel een tof topicquote:
Deeplinken enzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe hier het relatie & psychologie forum na. deze zit gewoon weer in de policy?
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft(...)
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PIquote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft
Sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef Dirkh het volgende:
Onzin mods, ze willen uitleg. [QUEST] Reeksenstop?
Sterkte.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PI [afbeelding] is dus.
quote:
is toch geen reden om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Ruis het volgende:
lees dan voor de grap eerst de reacties in dit topic eens door;
Mij vrouw is homo
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Jup er zit grote verbetering in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Nou!quote:
Wie is 'hij' ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Ik had al een post geplaatst in Post hier alsof je op een ander fora post (en raad welke) maar dat heeft niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Ja, dan doe jij hem maar weer open hoor. Ik vind het allemaal best, ik moet nu koffie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:07 schreef Ruis het volgende:
waarom?
En ik vind een weekje uit onzin voor jou ook wel potentie hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
de nadelen van het neucken
ik vond het een topic met potentie
Wat kan ik hier nou op zeggen, bedankt zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef MUUS het volgende:
Dank je WebForce, ik zal het aan mijn collega's doorgeven, want een compliment stellen ze altijd op prijs.
Prettige avond nog, WebForce en dat we veel mooie topics van je mogen zien in de toekomst..
Tuurlijk mag dat, enne bedankt voor het meehelpen dudequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef WebForce het volgende:
[6.gif] Dat mag toch ook hier!?
Ik vind dat leuke topicsquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef AMD64 het volgende:
Deze ( Gisteren in de metro... ) en deze ( Help hier AMD64 uit de kast ) dicht aub.
Merci!
Ik vind het matig, Langolier. I've had better.quote:
Voortaan eerst nadenken voordat je kortzichtige kuttopics opent he.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef AMD64 het volgende:
Deze ( Gisteren in de metro... ) en deze ( Help hier AMD64 uit de kast ) dicht aub.
Merci!
Oh zo waar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef MUUS het volgende:
Ik vind het matig, Langolier. I've had better..
het is toch een duidelijke OP?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef MUUS het volgende:
Wat een achterlijk topic idd, B.R.Oekhoest.
Wat zou er mis zijn met de TS vraag je je dan af hè?.
True, truequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef Zet_Melig het volgende:
Ja, maar [overtuigende argumenten].
Sorry, ik had het echt niet bedoeld!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Voortaan eerst nadenken voordat je kortzichtige kuttopics opent he.
Je hebt nog mazzel dat buzzer 'm dicht deed, want ik had je tot de 300e post laten lijden..
Omdat het bagger is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Volgens mij heb jij nog nooit CFF gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat het bagger is.. Van de bovenste plank zelfs!
.
Jawel hoor. Dronken studentjes die zich laten uitwonen op een feest. Spanning en sensatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit CFF gekeken![]()
Geile wijven zijn dat he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dronken studentjes die zich laten uitwonen op een feest. Spanning en sensatie.
Maar er waren geen smilies op die feestjes, dat weet ik zeker..
Mijn topic. Wat doe jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef Blinky het volgende:
Ik ben weer beter dus deze mag dicht: Wens hier Blinky veel beterschap toe!
Nee, maar er kan wel een slot op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef Diovarus het volgende:
dear mods,
Waar vind jij als je door seks..
kan waar veranderd worden in wat?
Done, dear.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef Blinky het volgende:
Ik ben weer beter dus deze mag dicht: Wens hier Blinky veel beterschap toe!
hij zal inmiddels best doorhebben hoe slotjes werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef AMD64 het volgende:
Ben jij mod diovarus?
Ik kwam er inderdaad al achter... Sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
hij zal inmiddels best doorhebben hoe slotjes werken
Jij opent een kuttopic en ik doe er een slotje op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe werken die slotjes dan ?
leg eens uit.
jij laat slotjes zetten als iets goed klinkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij opent een kuttopic en ik doe er een slotje op.
Simpel.
Volgens mij kan het ook best bevredigend zijn, hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij laat slotjes zetten als iets goed klinken
Hou eens je smoel voor 48 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:17 schreef Zet_Melig het volgende:
Je verpest het plezier van baggeren. Lul.
Pst, waar is dat topic van jou met die onderbroek?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:17 schreef Zet_Melig het volgende:
Je verpest het plezier van baggeren. Lul.
Thx dudequote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:27 schreef AMD64 het volgende:
Hey meersters/innen van het forum.
Ik weet dat SC reeksen verboden is. Helaas voor mij, maar toch terecht.
Kijk voortaan in de topics die snel gaan. Volgens mij zijn dat 'undercover' SC topics.
Wilde het even laten weten, dus aub niet boos worden
Hilarische quotes zijn weer verloren gegaan. Verdoezel je eigen gebreken maar weer.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:03 schreef Havoc het volgende:
En nou is het klaar geweest heren, het was ff fun, maar tis nu ff genoeg.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:03 schreef Havoc het volgende:
En nou is het klaar geweest heren, het was ff fun, maar tis nu ff genoeg.
Ambities?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:57 schreef AMD64 het volgende:
Feliciteer me want ik ben jarig Deze is meer dan 1 dag oud. Slotteke lijkt mij?
Leer mij ook slotjes zettenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij opent een kuttopic en ik doe er een slotje op.
Simpel.
Je mag Tessje ook geen pijn doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:17 schreef zapsel het volgende:
ik wil een meester-topic openen op onz
ik weet alleen niet meer welke :|
en wil geen modderfiguur slaan
![]()
Hij is wel adrem.quote:
De momenten waarop je het mod zijn mist?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel adrem.
FB: DOOR AL DIE HOEVEELHEID KUTSMILIES wordt nogal verneukt wat lay-out betreft door zo'n grafkankerlul die zich stoer vindt.![]()
Ach, over een paar dagen hoor je er niemand meer over.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:44 schreef Sjoe538 het volgende:
kan er niet gewoon 1 centraal grondwet topic zijn..
En ik ben mijn ganse akker verloren aan mijn buurman na een verloren voetbal weddenschap. Dat is de reden waarom ik niet meer om mijn eigen grond wet.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens..
Ik liet net mijn glas cola vallen.
Nu is mijn hele grond wet.
Het was een kut topic, face it.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Móóie slotpost, Ruis. Volgende keer misschien iets duidelijker zijn: Waarom nou precies?
geen nieuwe reeksen. punt.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[HETERO] deel 1- een nieuwe poging
Dit is toch veel beter dan wat slowchattende homo's
dream on, pretty boy.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders stop je gewoon een ouwde reeks voor 1 wat meer nut heeft.
Of mijn Limburg reeks mag terug komen.?
boeit t wat de fokkers ervan denken?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
tijd voor een poll dan
kijken wat andere fokkers ervan vinden
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
boeit t wat de fokkers ervan denken?
nee, er komen nu echt geen nieuwe reeksen bij, klaar.
verdere vragen; Ruis@fok.nl
dat ding werkt al tijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]Werkt jouw fok adres nu al?
Ik heb verdomme een half jaar moeten wachten en hij werkt nóg niet.
whehehe, ik heb er geld (zeker wel 2 euro) voor over om in forumcrew te loeren, alleen al om te zien hoe jij post om dat adres te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb ook jankzak@fok.nl aangevraagd, maar dat mocht blijkbaar niet....
zulke uitlatingen hebben je al een keer een maandsalaris gekostquote:Op maandag 30 mei 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ik heb er geld (zeker wel 2 euro) voor over om in forumcrew te loeren, alleen al om te zien hoe jij post om dat adres te krijgen.
Leugenaarster.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef MaRySe het volgende:
Hoi. Waarom is mijn topic dicht. Ik ben nog steeds jarig.
Omdat je al de 20e bent die dit grapje geprobeerd heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef MaRySe het volgende:
Hoi. Waarom is mijn topic dicht. Ik ben nog steeds jarig.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat je al de 20e bent die dit grapje geprobeerd heeft.
Ophoeren, je was namelijk net even te laat met je profiel te wijzigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die van GewoonPim is ook nog open.
Niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
goed gezien en goed werk havoc !
Dan moet je het al niet in onzin openen numbnuts.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef Bendeleider het volgende:
Havoc.
Waarom jens je al mijn juweeltjes dicht.
Met name het urineren onder de douche topic was serieus bedoeld.
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventjequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo, ik vind Sjoe538 een irritante inhoudsloze poster.
Gaarne uw respons.
Groetjes,
VAC.
Ik vond het onderwerp beter passen in onz.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan moet je het al niet in onzin openen numbnuts.
Ik vind het ongeinspireerde bagger. Iets waar je al een tijdje mee bezig bent. Dus kappen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp beter passen in onz.
Als jij dit niet vind verplaats hem dan.
Laat me raden, hij heeft een webcam.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventje.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventje.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind dat Bendeleider's topics een hoger humor gehalte bevatten dan de gemiddelde 'Onzin' topics.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vind het ongeinspireerde bagger. Iets waar je al een tijdje mee bezig bent. Dus kappen.
Jup maar alles met mate.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind dat Bendeleider's topics een hoger humor gehalte bevatten dan de gemiddelde 'Onzin' topics.
Ja maar hullie doen het ook!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef woutabest het volgende:
zeg havoc, als je alles aangrijpt om mij af te zeiken begin ik echt een beetje triest te vinden hoor. Als ik ontopic de opmerking plaats van "O" over dat dirkh geen mod meer is, moet je meer zeggen over ieder ander in dat topic. Bagger trekt bagger.
waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
En je hoeft jezelf niet op de borst te kloppen hoor, je bent bij lange na niet interessant genoeg om afgezeken te worden.
Als je nu al vindt dat dat gebeurt dan stel ik voor dat je wat anti paranoia pillen gaat scoren.quote:
ah, je gaat nu ook al ontkennen? dat is wel erg makkelijk he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je nu al vindt dat dat gebeurt dan stel ik voor dat je wat anti paranoia pillen gaat scoren.
Nee.quote:
Spreek je me tegen, ligt je kop op een steen.quote:
Rot op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Spreek je me tegen, ligt je kop op een steen.
Zo praat je maar tegen je huisdierquote:
Of tegen andere modjes ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je huisdier
Dat zijn toch ook allemaal dierenquote:
Beesten, me dunktquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook allemaal dieren
Mijn TT's editen ze altijd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef Pool het volgende:
Hoe suffer de TT, hoe langer een FB-topic open blijft, lijkt het wel.![]()
-Onterecht lopen zeiken als er een kuttopic van je gesloten is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef H-blast het volgende:
Wat moet je hier doen?
redelijk tevreden als ik voor mezelf praat. Gisterennacht dachten een aantal posters leuk te zijn en gingen flink baggeren. Aangezien de meeste al een waarschuwing hadden gehad zijn ze daarom ook meteen ff een tijdje van onzin weg. We krijgen genoeg backup van de FA's en de A's met betrekking tot waarschuwingen en bans.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef -Angel- het volgende:
Ik denk ik zal eens een keer informeren hoe het staat met de waarschuwingen.
Heeft het al veel effect gehad, of ben je er nog niet helemaal tevreden over?
Bij deze dan meteen een waarschuwing. Als ik in de gaten krijg dat dit geouwehoer verder gaat in andere fora zal ik meteen een ban voor jullie aanvragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef Stali. het volgende:
Havoc, waarom waarschuw dat wanneer het topic "Lucy begint met een schone lei" vol is het dan ook afgelopen is om het vijf minuten later met een "ach, fuck it" dicht te gooien?
Ik vind het sowieso niet erg handig van je om dat topic te weigeren aangezien de discussie zich nu gaat verspreiden in allerlei serieuze fora.
Discussie? Megalomaan geblaat bedoel je. Ik kan wel inschatten dat lucida of ondergetekende zich niet verlaagt tot het openen van een zoveelste bash-topic zoals jij of een andere entiteit uit de CS3-clan dat wel doet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef Stali. het volgende:aangezien de discussie zich nu gaat verspreiden in allerlei serieuze fora.
Kun jij ook normaal antwoord geven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij deze dan meteen een waarschuwing. Als ik in de gaten krijg dat dit geouwehoer verder gaat in andere fora zal ik meteen een ban voor jullie aanvragen.
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.quote:
Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.
Die mag hij zelf aanvragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.
Waarom ook voor Ryan3?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.
Opzich nam het topic net een aardige wending. Maar echt geschikt voor onz is het idd niet vrees ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.
Teveel letters voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef du_ke het volgende:
Maar echt geschikt voor onz is het idd niet vrees ik.
Met de staart tussen de benen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je mag mij ook uitschrijven hoor, snuggere.
Hoewel het heel goed ook allemaal onzin kan zijnquote:
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Voor zowel Stali als Ryan3 hebben we een hele mooie functie op Fok! genaamd de passmailer. Verander je emailadres in jankzak@fok.nl en gebruik de passmailer. Daarna kies je bij uitloggen voor 'alle computers uitloggen en een nieuw password sturen en voila, je eigen ban.
Havoc, slechts je email-adres veranderen is genoeg, de rest doet Fok! wel voor je namelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Voor zowel Stali als Ryan3 hebben we een hele mooie functie op Fok! genaamd de passmailer. Verander je emailadres in jankzak@fok.nl en gebruik de passmailer. Daarna kies je bij uitloggen voor 'alle computers uitloggen en een nieuw password sturen en voila, je eigen ban.
Lui varken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?
Mooi. Had jij jankzak@fok.nl al geclaimed?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
Havoc, slechts je email-adres veranderen is genoeg, de rest doet Fok! wel voor je namelijk.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Hoezo voor beiden? Sleur je je meissie mee in je megalomane zelfmoord?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag daarbij een ban aan voor jou, bij yvonne.
Goed zo Havoc! Dat zal ze beschaving bijbrengen! Al dat userbashen in ONZ!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer zijn adres gegevens te achterhalen en gooi zijn pc uit het raam. Maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef Fujiwara. het volgende:
Mag hallo_mensen in het schouderklopjestopic in MED? Hij is zó'n aanwinst.
Wat hij zegt, maar wel lief dat naamtopic.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef Dirkh het volgende:
Godverdomme, wat een kankerlijer.
Whoehahahahahaha!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej Ryan3 & Stali, ik heb de perfecte tip: Je moet gewoon doen alsof je iets heel stoers en spanneds hebt ontdekt, en dan moet je gewoon heel lang volhouden dat je bent gekidnapped tegen jezelf en dan geloof je het na een tijdje zelf enzo.
foto? filmpje?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Mooi om te zien hoe snel hallo_mensen werd geliqudeerd idd.
mag ik haar msn?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:39 schreef tommy4487 het volgende:
Hierbij mijn excuses voor dit topic
dit is toch grappig?
dit is niet door mij geopend maar door m'n zus onder haar naam !
de slet!
Kasta is dronken, stoned en ik weet dat hij het lief van me vind dat ik zijn topic op slot heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef ThE_ED het volgende:
Wat moet ik er van denken dat zelfs topics van crew al worden gesloten wegens baggeren?
Nee, nee en neequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Kasta is dronken, stoned en ik weet dat hij het lief van me vind dat ik zijn topic op slot heb gedaan..
Heel fok is mijn domein, kssssssstquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
Kasta? kun je niet gewoon optieven uit ONZ?
hey. don't mess with Kasta!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
*pets*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?
Ow leuk, je speelt nog even spuit elfquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?
Thats allquote:
Zwakke reply, en je weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |