Je bent echt een ziek mannetjequote:
Nou wat een lol, een doorboorde hondquote:
Toeval, me dunkt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hey zo een topic had ik ook deze ochtend knul!
Zeg, ik ben dan een ONZ user maar daar lieg ik niet overquote:
Weet ik toch, maar ik vind het ongelooflijk dat iemand zoiets ranzigs zou doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:09 schreef Janetje het volgende:
Zeg, ik ben dan een ONZ user maar daar lieg ik niet over![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar ik vind het ongelooflijk dat iemand zoiets ranzigs zou doen.![]()
Het zijn dan ook verachtelijke leugens, waarvoor geen enkel bewijs is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:13 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar ik vind het ongelooflijk dat iemand zoiets ranzigs zou doen.![]()
U eet geen vlees noch draagt u leer?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:15 schreef Janetje het volgende:
[..]zo'n dikke balk, van zo'n hek ofzo..
dat doe je toch niet...
Laat beesten lekker leven ofzo...
En degene die dat dan weer op een forum post mag van mij eigenlijk lekker optyfen..
Lief ben ik he?
Jawel, maar ik plaats geen plaatjes van een, waarschijnlijk door een stel kutjong voor plezier afgeslachte hondquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:17 schreef Zet_Melig het volgende:
[..]
U eet geen vlees noch draagt u leer?
Tuulk ben je lief, wist k toch.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:15 schreef Janetje het volgende:zo'n dikke balk, van zo'n hek ofzo..
dat doe je toch niet...
Laat beesten lekker leven ofzo...
En degene die dat dan weer op een forum post mag van mij eigenlijk lekker optyfen..
Lief ben ik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |