het is toch een duidelijke OP?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef MUUS het volgende:
Wat een achterlijk topic idd, B.R.Oekhoest.
Wat zou er mis zijn met de TS vraag je je dan af hè?.
True, truequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef Zet_Melig het volgende:
Ja, maar [overtuigende argumenten].
Sorry, ik had het echt niet bedoeld!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Voortaan eerst nadenken voordat je kortzichtige kuttopics opent he.
Je hebt nog mazzel dat buzzer 'm dicht deed, want ik had je tot de 300e post laten lijden..
Omdat het bagger is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Volgens mij heb jij nog nooit CFF gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat het bagger is.. Van de bovenste plank zelfs!
.
Jawel hoor. Dronken studentjes die zich laten uitwonen op een feest. Spanning en sensatie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit CFF gekeken![]()
Geile wijven zijn dat he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dronken studentjes die zich laten uitwonen op een feest. Spanning en sensatie.
Maar er waren geen smilies op die feestjes, dat weet ik zeker..
Mijn topic. Wat doe jequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef Blinky het volgende:
Ik ben weer beter dus deze mag dicht: Wens hier Blinky veel beterschap toe!
Nee, maar er kan wel een slot op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:14 schreef Diovarus het volgende:
dear mods,
Waar vind jij als je door seks..
kan waar veranderd worden in wat?
Done, dear.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:47 schreef Blinky het volgende:
Ik ben weer beter dus deze mag dicht: Wens hier Blinky veel beterschap toe!
hij zal inmiddels best doorhebben hoe slotjes werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:02 schreef AMD64 het volgende:
Ben jij mod diovarus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |