Mag ik iets vragen?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:31 schreef luukskywalker het volgende:
dude mijn broertje is helemaal normaal
p.s. ik hou van spammen
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Mag ik iets vragen?
Zijn jouw ouders soms broer en zus?
Volgens mij weet jij niet eens zeker wie jouw ouders zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:37 schreef luukskywalker het volgende:
Tonks en humorloze R2kerel Mijn ouders zijn GEEN broer en zus
Ik twijfel eraan of jouw ouders het wel zeker weten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:38 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet eens zeker wie jouw ouders zijn..
Vond het filmpje eigenlijk ook niet om te lachemquote:Op zondag 22 mei 2005 13:35 schreef luukskywalker het volgende:
Ja er zijn ook humorloze mensen op deze wereld of niet R2cksson
Hoe smaakt je broertjequote:Op zondag 22 mei 2005 13:35 schreef luukskywalker het volgende:
Ja er zijn ook humorloze mensen op deze wereld of niet R2cksson
haha... dwaasje ..quote:Op zondag 22 mei 2005 13:40 schreef luukskywalker het volgende:
r2cksson die opmerking slaat nergens op....OHW JE PROBEERT GRAPPIG TE ZIJN haha dat KUN JE NIET
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:40 schreef luukskywalker het volgende:
haha
Jouw bakkes gaarne.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:47 schreef luukskywalker het volgende:
heej velvetacidchrist wat wil je daar nou mee zeggen? dat magk niet meer op je irc kanaal komen ah wat jammer.
Tho_Omas tis btw een graftopic kan iemand hem sluiten?
Ja bij dezequote:Op zondag 22 mei 2005 13:47 schreef luukskywalker het volgende:
heej velvetacidchrist wat wil je daar nou mee zeggen? dat magk niet meer op je irc kanaal komen ah wat jammer.
bang voor meer emotionele slaag?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:47 schreef luukskywalker het volgende:
Misschien omdat het 't meest kansloze filmpje van dit millenium is?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef luukskywalker het volgende:
waarom ist op fok toch niet mogelijk om normaal een filmpje te showen zonder afgezeken te worden.
ja derek ga ook ff mee kloten stelletje wankers
Hey, kutjood, rot eens op.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef luukskywalker het volgende:
waarom ist op fok toch niet mogelijk om normaal een filmpje te showen zonder afgezeken te worden.
Ik ben weg
ke laterquote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef luukskywalker het volgende:
Ik ben weg
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef luukskywalker het volgende:
Ik ben weg
Distel.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wie 'dist' wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |