Niksquote:
Waarom zou je flippers nodig hebben. Een beetje man doet het zonder.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:51 schreef Renmaestro het volgende:
Zodra er wat betere flippers op de markt komen.
Let op mijn woorden!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Rond 2050, als deze onsterfelijk wordt.
Suc6.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom zou je flippers nodig hebben. Een beetje man doet het zonder.
Hoe moet je anders die haaien en reuze-inktvissen wegjagen?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:55 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom zou je flippers nodig hebben. Een beetje man doet het zonder.
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef greesy het volgende:
hm in een soort beschermingspak wil ik het wel proberen
zwemmen er haaien?
Trek je ze met flippers juist niet aan, dan denken ze misschien met hun beperkte brein dat je een dolfijn bent. Nee, ik zou zonder flippers gaan zwemmen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:58 schreef Renmaestro het volgende:
Hoe moet je anders die haaien en reuze-inktvissen wegjagen?
Je bent toch zeker niet van suiker? Lelijke Aapquote:Op zondag 22 mei 2005 16:02 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik had het eigenlijk voor volgende week in mijn agenda staan, maar volgens mij wordt het slecht weer.
Zeg, ken ik jouw? Ik d8 dat ik jouw ergens op een familliefeestje heb gezien...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:02 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik had het eigenlijk voor volgende week in mijn agenda staan, maar volgens mij wordt het slecht weer.
5600 km.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |