Doe ik is zo'n lange OP. Leest niemand hetquote:
Ik heb nogsteeds nasmaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef jogy het volgende:
![]()
![]()
!! ROFLOL
![]()
!!
Je maakt toch wat mee in de metro!!!11@
Hoezo? Stopte hij zo z'n jandoedel in je bakkes? Die homo's zijn ook niet te vertrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nogsteeds nasmaak
Had je na afloop je tanden maar moeten poetsen.quote:
Twee weken geleden zat ik in de metro en toen zag ik zo twee vrouwen hand in hand lopen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Waarom maak ik nooit zulke fascinerende dingen mee...
Misschien voortaan eerst je voorbereiden, hier een tip voor jequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nogsteeds nasmaak
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Had je na afloop je tanden maar moeten poetsen.![]()
Over een uurtje mag ik weer met de metro, nu maar hopen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Twee weken geleden zat ik in de metro en toen zag ik zo twee vrouwen hand in hand lopen!![]()
!!
Echt ranzig, en dan ook nog zeggen dat ze het liefste een 21 jarig ongeschoren jongetje wilde hebben!
.
Nee. Maar ik bedoelde dus. Dat ik het verhaal nog steeds in mijn hoofd hebt. Is er een delete knop?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoezo? Stopte hij zo z'n jandoedel in je bakkes? Die homo's zijn ook niet te vertrouwen![]()
Nee, stel je voor zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:14 schreef AMD64 het volgende:
Maar zoiets moeten ze niet nogmaals fliken
Pattyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef patty het volgende:
[..]
Misschien voortaan eerst je voorbereiden, hier een tip voor je
[afbeelding]
En dan vertellen dat ik nog vrijgezel benquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg!.
Ik zou de volgende keer naast die homo gaan staan, een vriend van je bellen en dan KEIHARD zeggen tegen die vriend: "Geef mij maar een lekker geschoren 21-jarig grietje, want dan komt mijn avond wel goed"
Kotsen zal die homo! Laat hij maar eens lijden! Hoe durft hij!.
Schiedam Centrum. Deffentlyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef N-E-R-D het volgende:
welk metrostation heb ik de grootste kans?
Die naast het Anna Frank plantsoenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef N-E-R-D het volgende:
welk metrostation heb ik de grootste kans?
Het is wel AMD natuurlijk, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef MUUS het volgende:
Komt mijn sarcasme een beetje over of moet ik nog beter mijn best doen? Wat denken jullie?
En geschoren en 21.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dan vertellen dat ik nog vrijgezel ben
MUUSquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
En geschoren en 21.
En dan flink diep bukken. Even flink zuchten en het komt allemaal goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |