Deeplinken enzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe hier het relatie & psychologie forum na. deze zit gewoon weer in de policy?
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft(...)
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PIquote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft
Sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef Dirkh het volgende:
Onzin mods, ze willen uitleg. [QUEST] Reeksenstop?
Sterkte.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PI [afbeelding] is dus.
quote:
is toch geen reden om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Ruis het volgende:
lees dan voor de grap eerst de reacties in dit topic eens door;
Mij vrouw is homo
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Jup er zit grote verbetering in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Nou!quote:
Wie is 'hij' ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Ik had al een post geplaatst in Post hier alsof je op een ander fora post (en raad welke) maar dat heeft niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |