Dat dus niet, maar wel:quote:Mn vriendin en ik hebben gisteren voor het eerst sex gehad, nou vraag ik me af na hoeveel keer ze zwanger is. Ik kan er nergens wat over vinden?!![]()
quote:Na het leren van mn economieexamen hebben mn vriendin en ik seks gehad terwijl ik mn scoutingpak aanheb en haar commandeer. Heeft dit invloed op haar zwangerschap en mijn leergedrag?![]()
Zoietsquote:Terwijl ik aan het koken, klussen en leren was, had ik SM-sex met de kinderen van de hond van mijn ex-vriendin. Toen ik net de foto's met hoge kwaliteit wilde schieten, ging de hypermoderne nieuwe 12-megapixel digitale camera kapot. Hierdoor gingen ook de foto's van de beslissende voetbalwedstrijd en de fitnessles verloren. Dit heeft mij zoveel innerlijke pijn en verdriet bezorgd, dat ik mijn toevlucht ben gaan zoeken tot de geest van Willem van Oranje. Hij geeft mij als antwoord dat het niet aan de hardware, maar aan de firmware ligt. Hoe kan ik de firmware updaten en een dergelijke situatie in het vervolg voorkomen?
quote:Waar kan ik meer vinden over de kweek van zilveruitjes in de Alblasserwaard en de invloed daarvan op de geboortebeperking in zuidwestelijk Afrika?
GCquote:
quote:Volgens mij hadden die tepelklemmen die ik laast had besteld , dezelfde voering op de knijper ,als de vacht van mijn Sint Bernard, Oh en nu we het er toch over hebben , weet iemand hoe je zo'n hond het best kan villen , en is die gekookt of gebakken lekkerder ?
welk foraquote:Ik twijfel over mijn geaardheid
Zo, dat ben ik kwijt.quote:Kan jij niet eens opsodemieteren met je eindeloze gezuig? Als je verdomme je zin eens niet krijgt, blijf je maar doordrammen en gooit ieder argument van tafel met een lap tekst waar je u tegen zegt. Maar je leest godverdomme niet, lamlul. Zodra je iets ziet wat ook maar een beetje afwijkt van wat je wil lezen, dan ga je drammen als een klein kind.
Ik heb medelijden met jouw ouders. Ik zie het al helemaal voor me, dat jij als irritant verwend kut kind door blijft drammen tot je je glaasje kindercola hebt gekregen of dat je nog even op mag blijven na Klokhuis.
Sodemieter op en leer er mee leven dat je ook een keer NIET je zin krijgt.
de wijsheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef DeWaasheid het volgende:
Xlarge: eitje, culinesse
Jeugdtrauma, Dirkh?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik hou me niet aan de regels, en ga reageren op een post uit een ander forum omdat ik daar niet wil reageren.
[..]
Zo, dat ben ik kwijt.
KLBquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Dirkh het volgende:
Ik hou me niet aan de regels, en ga reageren op een post uit een ander forum omdat ik daar niet wil reageren.
[..]
Zo, dat ben ik kwijt.
Die arme Calvobbesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, dat ben ik kwijt.
quote:Gordon mag van mij ook bij 538 uit de buurt blijven. 538 heeft momenteel alleen 'echte' dj's, dat mag van mij zo blijven.
Even nog over 538 zelf. Ik denk dat de zender nu echt toe is aan een integratie met een mediabedrijf. Ondanks dat het RTL nooit is gelukt, denk ik nog steeds dat radio en tv elkaar heel goed kunnen aanvullen. (Nu had 538 het trouwens ook niet slecht voor elkaar, ze hebben een geweldige website!)
Ook gewoon R & P natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik heb een probleem met mijn 1337 Ati X800 XT Platinum. Ik heb Google en jullie search al gebruikt.Ook al de FAQs. Mijn specs zijn:
AMD Athlon 1300
128 mB Ram
Ati X800 XT Platinum.
-----
als ik Doom 3 met alles op very high heb staan, loopt het spel ineens vast. en de PC wordt traag.Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
3 keer raden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |