Ik wil dat soort opmerkingen gewoon niet meer zien. Dikke vette punt. Kun je het niet mee eens zijn, dikke vette pech voor de kabouters.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:17 schreef R2cksson het volgende:
Je raakt kant noch wal Havoc.
Voor de rest is er niks aan de hand.
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 mei 2005 14:19 schreef gelly het volgende:
Misschien dat ik op deze zonnige zondag een kans maak !
Hey kutbarend!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:19 schreef gelly het volgende:
Misschien dat ik op deze zonnige zondag een kans maak !
Tja, ik hoor wel vaker dat zionisten een beetje last hebben van 'tunnelvision'.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik wil dat soort opmerkingen gewoon niet meer zien.
Omdat als ik tegen je ga zeggen dat het een kut topic is, waar je nu al een aantal dagen over aan het zeiken bent, je het duidelijk om het zeiken doet en niet eens meer over het topic kun je wmb gewoon lekker het heen en weer krijgenquote:
Misschien moet je wat minder aannames doen. Ik heb in het vorige topic duidelijk uitgelegd wat de inspiratie van het topic was (dat was nl. de reden dat het gesloten werd, het zou ongeïnspireerd zijn), en het wordt gewoon compleet genegeerd. Het was geen kuttopic, iig, niet meer of minder dan andere onzin topic. Ik heb het idee dat het gewoon complete willekeur was (of juist niet), je kunt dan wel vinden dat je mij geen antwoord hoeft te geven maar je zit hier niet voor jezelf. Ik ben een user en verlang eigenlijk dat ik gewoon op een normale manier antwoord krijg, ook al ben ik Gelly.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat als ik tegen je ga zeggen dat het een kut topic is, waar je nu al een aantal dagen over aan het zeiken bent, je het duidelijk om het zeiken doet en niet eens meer over het topic kun je wmb gewoon lekker het heen en weer krijgen.
Het was een kuttopic, mod's choice.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder aannames doen. Ik heb in het vorige topic duidelijk uitgelegd wat de inspiratie van het topic was (dat was nl. de reden dat het gesloten werd, het zou ongeïnspireerd zijn), en het wordt gewoon compleet genegeerd. Het was geen kuttopic, iig, niet meer of minder dan andere onzin topic. Ik heb het idee dat het gewoon complete willekeur was (of juist niet), je kunt dan wel vinden dat je mij geen antwoord hoeft te geven maar je zit hier niet voor jezelf. Ik ben een user en verlang eigenlijk dat ik gewoon op een normale manier antwoord krijg, ook al ben ik Gelly.
Dat was niet de motivatie om het te sluiten. Bovendien, wat is een kuttopic ? Had iemand er last van gehad als het open was gebleven, was hte misschien wel een leuk topic geworden ? Ik heb soms echt het idee dat hier een slotjesquotum aanwezig is in ONZ, omdat het anders lijkt alsof je geen flikker uitvreet. En laten we eerlijk zijn, dat doe je ook niet. Je bent geen ONZ user, je sluit enkel/quote:
En ik geen Onzin userquote:Op zondag 22 mei 2005 14:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat was niet de motivatie om het te sluiten. Bovendien, wat is een kuttopic ? Had iemand er last van gehad als het open was gebleven, was hte misschien wel een leuk topic geworden ? Ik heb soms echt het idee dat hier een slotjesquotum aanwezig is in ONZ, omdat het anders lijkt alsof je geen flikker uitvreet. En laten we eerlijk zijn, dat doe je ook niet. Je bent geen ONZ user, je sluit enkel/
nee jij bent lekker.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef R2cksson het volgende:
gelly, je bent ook een kutuser.
Give it up.
En dat staat in klaagbaakquote:Op zondag 22 mei 2005 14:33 schreef Skaai het volgende:
Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut! Kut!
Tof topic!
Ruis geeft geen antwoord, en jij staat ook achter het slotje. Dus kun je het mij ook heel goed uitleggen waarschijnlijk. Het is misschien wat lastig als users vragen stellen, maar dat komt er ook bij kijken naast het slotjes zetten he.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb je topic niet op slot gegooid Gelly, ga Ruis stalken of zo.
Sorry, dat was dan niet mijn bedoeling.quote:
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft, die van jou had zelfs geen vraag, geen stelling of uberhaupt iets van humor in je op. Puur een statement. Dat valt onder ongeinspireerd bier topic, en aangezien we dus in de regel die teringzooi op slot flikkeren ging die van jou ook op slot, ook al ben je Gellyquote:Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ruis geeft geen antwoord, en jij staat ook achter het slotje. Dus kun je het mij ook heel goed uitleggen waarschijnlijk.
Dat maakt het nog wel een tof topicquote:
Deeplinken enzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe hier het relatie & psychologie forum na. deze zit gewoon weer in de policy?
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft(...)
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PIquote:Op zondag 22 mei 2005 14:36 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bier topics zijn niet gewenst in onzin, af en toe laten we er een over als het wat meer inhoud heeft
Sorry hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef Dirkh het volgende:
Onzin mods, ze willen uitleg. [QUEST] Reeksenstop?
Sterkte.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alleen als er BS, VAC, JK, FF, Nouk, SJ, BB, PP, NS! in de TT staat, BIER! in de OP en de PI [afbeelding] is dus.
quote:
is toch geen reden om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Ruis het volgende:
lees dan voor de grap eerst de reacties in dit topic eens door;
Mij vrouw is homo
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Jup er zit grote verbetering in.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil graag bij dezen de betrokkenen en verantwoordelijken complimenteren met én bedanken voor de overvloed aan leuke topics de laatste tijd.
Nou!quote:
Wie is 'hij' ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Ik had al een post geplaatst in Post hier alsof je op een ander fora post (en raad welke) maar dat heeft niet het beoogde resultaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef MUUS het volgende:
Oh, is hij daar ook al bezig?
Hmmm, even bijlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |