je valt in de herhaling.quote:op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef croupouque het volgende:
"hallo, ik ben het relatie & psychologie-forum."
verwijderd van website en er niet aan gedacht dat die dan ook hier zou verdwijnenquote:op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef dead-doll het volgende:
waar is je avatar gebleven?
dat mag..kijk maar zie je de quote "-dingetjes?quote:
quote:op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef renmaestro het volgende:
"laatst had ik oogcontact met een meisje. betekent dit iets? ik ben zo onzeker en ik heb de neiging om mezelf te pijnigen om te zien of ik nog werkelijk leef."
ik doe het voor je:quote:op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef maryse het volgende:
hoi lieverds,
ik stau mezelf altijd vol met eten om het daarna weer uit te braken, maar zelfs dat lukt niet. ben ik nu mislukt? heb ik boulimia?
-xxx-
hahaquote:op zondag 22 mei 2005 19:18 schreef janetje het volgende:
ik zit op een forum*snif* sorry, ik schoot even vol....
ik zit dus op een forum... *snif* en leg anderen mijn problemen voor..
wat is er mis met mij?
-xxx-
sniffend anoniempje
wtf doet mijn naam in dit topic??quote:op zondag 22 mei 2005 18:34 schreef #ANONIEM het volgende:
brechje en djenneke, ik spreek jullie niet zo vaak hier maar ik vroeg me toch af hoe jullie nou op onze onderlinge relatie keken. bedoel vind je niet dat er meer is tussen ons dan slechts het algemene gepraat van de gemiddelde fokker? ik zit hier nu al enkele weken mee in mijn hoofd en het kropt zich steeds meer op en door 'zekere omstandigheden thuis' wil ik het nu toch echt graag weten. gewoon om voor mezelf een stukje gemoedsrust weer te kunnen creeren.
ik heb al van alles geprobeerd om het te weten te komen maar nu wil ik toch graag het weten en ben te bang om de telefoon op te pakkenik zou ook graag tips willen krijgen en mensen die me steunen in deze moeilijke periode.
vriendelijke groetjes,
een eenzame onzekere fokker wiens stabiliteit in zijn leven is verdwenen.
quote:op zondag 22 mei 2005 19:15 schreef yildiz het volgende:
ik heb special delivery onder mijn naam staan, en pas vroeg 1 of andere vervelende kut-user wat het nou was. hij gaf me een paar opties en daarmee voel ik me voor een blok gezet.
ik heb toen wat anders gezegd, en het nooit uitgelegd.
hoe zou ik het beste deze user ritueel, liefst met een schuifpuiruit en een koptelefoon, kunnen slachten?
he hoofd afhakken?quote:op zondag 22 mei 2005 19:16 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb het gevoel dat iedereen me altijd aankijkt, zijn er tips om er normaler en minder lelijk uit te zien?![]()
ik ben een klein meisje van 14 jaar oud en nog maagd en wil graag ontmaagd worden anders tel ik niet meer mee bij mijn schoolvriendinnen. trouwens mijn leraar nederlands heeft tussen mijn benen gezeten. ben ik nu nog maagd?quote:
mwhehequote:op zondag 22 mei 2005 19:26 schreef tique het volgende:
ik was dus laatst zo bei mei zus en toen ging der vriend zo aan mij zitten.
we hebben nou een paar keer een kus gegeven. kan ik nouw zwanger zijn?
wat typt dat kut
quote:op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
ik ben 11 elluf en heb nog noch nooit verkering vurkerin gehad gehat. is dit raar rar??????
xxx
quote:op zondag 22 mei 2005 19:28 schreef yildiz het volgende:
ik plaats soms wel eens 3 posts na elkaar, ik voel mij soms autistisch.
tevens is mijn naam afgeleid van een kebabzaak in den haag, bij het paul kruger plein.
ik voel dus dat ik geen eigen identiteit heb.
hebben mijn ouders mij vroeger laten vallen?
nee dat kan niet.quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
ik ben 28 en zij is 13 kan dat?
groetjes,
anoniempje
pedo-fielquote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
gadvrdammewow datk na echt niet!@!!!quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
hoi, ik ben 26 en wil iedereen voor de grap houden.quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
breezah!!quote:op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef ondergrond het volgende:
[..]
gadvrdammewow datk na echt niet!@!!!: od:d:d:dd:d:d !!!!!
quote:op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef yildiz het volgende:
ik heb een schijthekel gekregen aan een vervelende kut-user met vervelende usericons, die al 4x gereageerd heeft op 1 post.
ik wil deze ritueel slachten.
liefst met een saladevork.
welk merk kan ik het beste nemen?
ikeaquote:op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef yildiz het volgende:
ik heb een schijthekel gekregen aan een vervelende kut-user met vervelende usericons, die al 4x gereageerd heeft op 1 post.
ik wil deze ritueel slachten.
liefst met een saladevork.
welk merk kan ik het beste nemen?
ik zit nu al 10 minuten mijn tijd te verdoen op 1 of ander stellair iets wat simpelweg bestaat uit elektriek en in mijn ogen geschoten wordt via fotonen.quote:
das hatelijk jah, !!quote:op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef huhu het volgende:
teringjantje, ik maak en opmerking en wordt meteen 5 keer gequote.
erg irritant imoquote:op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef huhu het volgende:
whahaha moeke zelf wete toch!!quote:op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef huhu het volgende:
opzouten, n44bquote:op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef huhu het volgende:
het enige wat je kan helpen, of je zwanger bent of niet, is dat je even naar de dokter gaat voor zwangerschapstest!quote:op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef ondergrond het volgende:
hallo mensjes,
mijn naam is noa en ik ben 18 jaar.
ik heb eigenlijk een probleem. ik heb namelijk een week al de pil niet geslikt omdat ik graag een kindje wil hebben. ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat kan ook zijn omdat ik het zo graag wil. ik moet erg vaak plassen, ik ben vaak moe en ik heb veel hoofd en buik pijn. kan iemand mij vertellen of ik zwanger ben?
ik zou a.s woensdag weer ongesteld moeten worden ( meestal is het dan zaterdag)
reageer a u b
deze post berust geheel op de waarheid, zie topic:quote:op zondag 22 mei 2005 19:43 schreef huhu het volgende:
hoi,
ik heb in een wilde bui de zus van m'n vriendin geneukt en
ze zegt dat ze zwanger is maar ik ben niet bij de zwangerschaptest
geweest dus ze kan me bedriegen maar ik weet niet of ze dat doet maar
m'n vriendin zei dat ze wel vaker achter haar vriendjes aanging maar of
dat nu ook het geval is weet ik niet maar ik had wel een condoom om
enzo dus ze kan niet zwanger zijn maar daarentegen hebben we wel de
halve dag geneukt dus het kan best zijn dat hij gescheurd is maar
volgens mij niet maar ze zegt toch dat ze zwanger is en wat moet ik nu ?
groetjes,
anoniempje
ja, dat is ook zo, maar je kan toch pas zo een test doen als je over tijd bent? in mijn geval is dat niet a.s woensdag maar die week daarop? kan er niet iets zijn waardoor ik het eerder weet?quote:op zondag 22 mei 2005 19:44 schreef ondergrond het volgende:
[..]
het enige wat je kan helpen, of je zwanger bent of niet, is dat je even naar de dokter gaat voor zwangerschapstest!
meestal als je zwanger bent, moet je idd wel veel plassen enso,, maar dat zegt niks!! : ) kan ook periode zijn hea
kussj
quote:op zondag 22 mei 2005 19:26 schreef tique het volgende:
ik was dus laatst zo bei mei zus en toen ging der vriend zo aan mij zitten.
we hebben nou een paar keer een kus gegeven. kan ik nouw zwanger zijn?
quesjahsz maryse
k kon het niet latenwat typt dat kut trouwens
![]()
ik vraag me soms ook wel af, waarom ik, ik ben. maar dat adem inhouden vind ik wel een beetje vreemd hoor.quote:op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef ondergrond het volgende:
haaj,
'kheb soms van die dagen en dan denk ik echt: wie ben ik? wat ben ik ? wie zijn die andere mensen...?
en dan ga ik mezelf echt allemaal van die filosofische vragen stellen...en soms (niet omdat ik me dan deprimerend voel ofsoow) dan ga ik m'n adem inhouden en dan denk ik: wat gaat er straks gebeuren zonder zuurstof ? zal ik er berhaupt iets van voelen ?
en net op het moment dat ik denk dat het wel welletjes is geweest dan stop en ga ik weer verder met mijn dagelijkse bezigheden...
best very weird....als je zo denkt: who the hell am i ?!!
kwou dus ff vragen of iemand van jullie ook zoiets heeft ... ?
dan ben 'k dus niet de enige.....gheheheheee*
doej doej* qusj* v. n0ortje*
daar heb je vertalers voor: http://www.coolshitsite.com/index.phpquote:op zondag 22 mei 2005 19:46 schreef maryse het volgende:
[..]
!!
hoi
ik heb een hele lieve vriendje maar ik twijfel nu al aan de afstand!
hij woont 1 wijk verder en ken hem pas een week, wat moet ik doen
!!
dat was ikquote:op zondag 22 mei 2005 19:49 schreef maryse het volgende:
ik zat gistyer in de bus en ik zag daar echt een keilekkere jongen! we hebben de hele tijd naar elkaar gekeken en zo..
wat moet ik doen ?? ik wil mijn vriend niet kwijt!!!!! wat moet ik hem vertellenb ???
-xxx-
nee, maar je bent wel nabij, neem vast wat pillenquote:op zondag 22 mei 2005 19:49 schreef yildiz het volgende:
ik ga nu helemaal los (van binnen dan) op een oude dance valley cd uit 2002
desperation - our reservation
betekend dit dat ik nu als het ware desperate ben?
quote:op zondag 22 mei 2005 19:53 schreef yildiz het volgende:
ik zit nu als enigste meisje in een subfora, ondertussen heb ik het
gevoel dat ik al 4 versierpogingen gehad heb, ik begin dit zat te
worden, al die kut-users.
waar zit die log out knop ook weer?
xxxx mrs
men neme een aardappelschilmesje, ontbloot de pols en dan is het een kwestie van 'down the lane'. denk eraan: niet 'across the street'.quote:op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef maryse het volgende:
ik ben gister mijn respect bandje verloren!! wat moet ik nu doen
!!??
!!
nieuwe kopen natuurlijk!quote:op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef maryse het volgende:
ik ben gister mijn respect bandje verloren!! wat moet ik nu doen
!!??
!!
post eens een foto van jezelf, dan kunnen wij je wellicht helpen.quote:op zondag 22 mei 2005 19:56 schreef djenneke het volgende:
hoi,
mijn naam werd in dit topic genoemd, zelfs in het begintopic. ik ben helemaal overstuur, en weet niet meer wat ik moet doen.
heb
ik nu achtervolgingsangst? normaal gesproken komt schizofrenie niet
voor in mijn familie, maar abnormaal gesproken wel, dus nou weet ik het
ook niet meer.
mijn psychiater zit in een psyciatrische inrichting, kan ik nu een nieuwe bestellen, want ik heb echt hulp nodig nu...
alzovast bedankt voor de reacties...
kijk aan, jij gaat even op vakantiequote:op zondag 22 mei 2005 19:57 schreef ondergrond het volgende:
[afbeelding]
mensen zeggen de laatste tijd veel, dat ik er wat nerd-achtig uitzie.
ik vind dit niet leuk, en wil deze mensen graag iets aandoen.. maar ik wil natuurlijk eerst weten, wie heeft er gelijk![]()
.
ik zit helemaal in de war nu, help mij!!
i second thatquote:op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef armanimania het volgende:
[..]
kijk aan, jij gaat even op vakantie
huiliequote:op zondag 22 mei 2005 19:58 schreef armanimania het volgende:
[..]
kijk aan, jij gaat even op vakantie
samenvattingquote:op zondag 22 mei 2005 20:07 schreef djenneke het volgende:
dit wordt een heel lang verhaal, dus ik hoop dat jullie de tijd willen nemen om het helemaal door te lezen, ik weet dat het veel is, maar ik zit er dan ook heel erg mee.
ik kan nergens anders meer aan denken, en dat is heel lastig. ik weet dat er wel vaker zulke lange stukken in r&p staan, maar ja dat is nou eenmaal zo, als je het moeilijk hebt en het een heel lang verhaal is, en je geen details wil vergeten of overslaan. dus ja, dan moet het maar lang. maar goed, waar was ik gebleven, o, ja dat ik het dus heel moeilijk heb, en het een erg lang verhaal is. bij deze nogmaals sorry. ik zeg heel vaak sorry, zou dat ook meteen een kwaal zijn, dan kan ik daar misschien ook wel meteen over beginnen, aangezien dit toch een heel lang topic wordt, dat niemand wil lezen, laat staan op reageren.
dat heb ik ook vaak, dat mensen niet willen lezen of reageren, omdat het zulke lange topics zijn, maar ja je moet wel alles kunnen vertellen, anders snapt niemand er meer iets van. en soms wordt het dan wel onduidelijk omdat je natuurlijk zoveel vertelt. en ook omdat het zo emotioneel enzo kan worden. dat is lastig, hoor, als het emotioneel wordt. dan ga je namelijk dus hele lange topics schrijven. en dan is het maar hopen dat iemand het leest. en mocht er dan iemand zijn die het echt helemaal heeft doorgenomen, dan is het nog maar wachten of ze willen reageren, en als ze dat dan al doen, dan mag je weer blij zijn dat ze niet gaan zeuren over je taalfouten, spelfouten, en interpunctie, of bijvoorbeeld over het feit dat je zulke enorm belachelijke lange zinnen zit te maken. of gewoon dat ze je een huilie gaan noemen. dat kan emotioneel ook heel zwaar zijn, kan erg hard aankomen. en dan heb je misschien wel echt hulp nodig, voor je het weet.
maar goed, ik was bezig met mijn relatieprobleem he... o ja, het gaat erom dat mijn vriend zich zo stoort dat ik zo vaak zo lang op internet zit, maar ja, dat komt omdat ik mijn relatieproblemen natuurlijk graag wil oplossen, en daarvoor dus hele lange topics moet schrijven, die verder toch geen mens zal lezen, en ja, dat begrijpt hij dus niet. hij snapt gewoon niet dat ik er zo graag uit wil komen, dat ik daarvoor bereid ben hele lange topics te schrijven.... en dan moet je nog heel lang gaan zitten wachten of iemand reageert. en zo van die dingen.
en nou, als je dit allemaal dan toch hebt gelezen, vind ik dat heel fijn, want dan kun je me nu wel helpen of zo iets enzo van die dingen. maar eigenlijk ben je gewoon een enorme sukkel dat je zo gek bent dit hele ding te lezen. ik denk dat je dan zelf ook wel toe bent aan hulp. daarom zou ik je graag willen doorverwijzen naar een maatschappelijk medewerker, want je begrijpt, ik heb daar allemaal geen zin in, om van die lange topics te lezen.
nou, bedankt he?! doei!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |