je valt in de herhaling.quote:op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef croupouque het volgende:
"hallo, ik ben het relatie & psychologie-forum."
verwijderd van website en er niet aan gedacht dat die dan ook hier zou verdwijnenquote:op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef dead-doll het volgende:
waar is je avatar gebleven?
dat mag..kijk maar zie je de quote "-dingetjes?quote:
quote:op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef renmaestro het volgende:
"laatst had ik oogcontact met een meisje. betekent dit iets? ik ben zo onzeker en ik heb de neiging om mezelf te pijnigen om te zien of ik nog werkelijk leef."
ik doe het voor je:quote:op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef maryse het volgende:
hoi lieverds,
ik stau mezelf altijd vol met eten om het daarna weer uit te braken, maar zelfs dat lukt niet. ben ik nu mislukt? heb ik boulimia?
-xxx-
hahaquote:op zondag 22 mei 2005 19:18 schreef janetje het volgende:
ik zit op een forum*snif* sorry, ik schoot even vol....
ik zit dus op een forum... *snif* en leg anderen mijn problemen voor..
wat is er mis met mij?
-xxx-
sniffend anoniempje
wtf doet mijn naam in dit topic??quote:op zondag 22 mei 2005 18:34 schreef #ANONIEM het volgende:
brechje en djenneke, ik spreek jullie niet zo vaak hier maar ik vroeg me toch af hoe jullie nou op onze onderlinge relatie keken. bedoel vind je niet dat er meer is tussen ons dan slechts het algemene gepraat van de gemiddelde fokker? ik zit hier nu al enkele weken mee in mijn hoofd en het kropt zich steeds meer op en door 'zekere omstandigheden thuis' wil ik het nu toch echt graag weten. gewoon om voor mezelf een stukje gemoedsrust weer te kunnen creeren.
ik heb al van alles geprobeerd om het te weten te komen maar nu wil ik toch graag het weten en ben te bang om de telefoon op te pakkenik zou ook graag tips willen krijgen en mensen die me steunen in deze moeilijke periode.
vriendelijke groetjes,
een eenzame onzekere fokker wiens stabiliteit in zijn leven is verdwenen.
quote:op zondag 22 mei 2005 19:15 schreef yildiz het volgende:
ik heb special delivery onder mijn naam staan, en pas vroeg 1 of andere vervelende kut-user wat het nou was. hij gaf me een paar opties en daarmee voel ik me voor een blok gezet.
ik heb toen wat anders gezegd, en het nooit uitgelegd.
hoe zou ik het beste deze user ritueel, liefst met een schuifpuiruit en een koptelefoon, kunnen slachten?
he hoofd afhakken?quote:op zondag 22 mei 2005 19:16 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb het gevoel dat iedereen me altijd aankijkt, zijn er tips om er normaler en minder lelijk uit te zien?![]()
ik ben een klein meisje van 14 jaar oud en nog maagd en wil graag ontmaagd worden anders tel ik niet meer mee bij mijn schoolvriendinnen. trouwens mijn leraar nederlands heeft tussen mijn benen gezeten. ben ik nu nog maagd?quote:
mwhehequote:op zondag 22 mei 2005 19:26 schreef tique het volgende:
ik was dus laatst zo bei mei zus en toen ging der vriend zo aan mij zitten.
we hebben nou een paar keer een kus gegeven. kan ik nouw zwanger zijn?
wat typt dat kut
quote:op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
ik ben 11 elluf en heb nog noch nooit verkering vurkerin gehad gehat. is dit raar rar??????
xxx
quote:op zondag 22 mei 2005 19:28 schreef yildiz het volgende:
ik plaats soms wel eens 3 posts na elkaar, ik voel mij soms autistisch.
tevens is mijn naam afgeleid van een kebabzaak in den haag, bij het paul kruger plein.
ik voel dus dat ik geen eigen identiteit heb.
hebben mijn ouders mij vroeger laten vallen?
nee dat kan niet.quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
ik ben 28 en zij is 13 kan dat?
groetjes,
anoniempje
pedo-fielquote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
gadvrdammewow datk na echt niet!@!!!quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
hoi, ik ben 26 en wil iedereen voor de grap houden.quote:op zondag 22 mei 2005 19:33 schreef huhu het volgende:
hoi,
groetjes,
anoniempje
breezah!!quote:op zondag 22 mei 2005 19:35 schreef ondergrond het volgende:
[..]
gadvrdammewow datk na echt niet!@!!!: od:d:d:dd:d:d !!!!!
quote:op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef yildiz het volgende:
ik heb een schijthekel gekregen aan een vervelende kut-user met vervelende usericons, die al 4x gereageerd heeft op 1 post.
ik wil deze ritueel slachten.
liefst met een saladevork.
welk merk kan ik het beste nemen?
ikeaquote:op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef yildiz het volgende:
ik heb een schijthekel gekregen aan een vervelende kut-user met vervelende usericons, die al 4x gereageerd heeft op 1 post.
ik wil deze ritueel slachten.
liefst met een saladevork.
welk merk kan ik het beste nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |