Wat raad je me aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:29 schreef Havoc het volgende:
Neuh simpeltjes de bagger van de leuke topics scheiden. Ga je nog verder met je kruistocht of ga je de overgebleven energie stoppen in het bedenken van een leuk topic?
Ik zou je zomaar eens kunnen feliciteren daarmee.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou hier zomaar mijn 10.000ste post kunnen plaatsen.
Feli jongen!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou hier zomaar mijn 10.000ste post kunnen plaatsen.
Waarvoor ik je weer zou kunnen bedanken.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zou je zomaar eens kunnen feliciteren daarmee.
Done.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waarvoor ik je weer zou kunnen bedanken.![]()
Kun je gelijk mijn brakke imageshackplaatje in de OP vervangen door m'n huidige avatar? Ik stond naast patty.
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:49 schreef Havoc het volgende:
die is dicht, die daarboven kan in het kader van nachtelijke slowchat nog wel ff open blijven.
hier wel hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn plaatje in de OP is de enige die niet werkt.
precies, maak er maar snel 'wank' van want dit is geen porem.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje gejat van Triumph, die titel.
Staat nog een fout in ook..
oh ik dacht dat het hier masturberen betrof. mijn excuses.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
En hij zegt wack, niet wank.
Dat is het ook. Maar dat regeltje heeft ie uit een filmpje van Triumph the Insult Comic dog.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:54 schreef Theunissen het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het hier masturberen betrof. mijn excuses.
ach zover reikt mijn engelse taalkennis niet..... maar ja. opgelost. slotje.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar dat regeltje heeft ie uit een filmpje van Triumph the Insult Comic dog.
And to wack off is ook rukken hoor..
Snapte je het van de eerste keer niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:09 schreef Ruis het volgende:
[..]
vanmiddag ga ik d'r voor de 2e keer na toe.
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snapte je het van de eerste keer niet?
Sorry Daggla, ik ruk niet zo vaak in het engels.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klopt het nog niet.
"wank off" bestaat niet. Het is wanken of wack off..
My point exactlyquote:Op zondag 22 mei 2005 13:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom krijg ik steeds geen slotpost?
Dat is juist een deel van de kick.
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Sorry Daggla, ik ruk niet zo vaak in het engels.
Je mist niets, dus doe ff normaal.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef R2cksson het volgende:
Wait and Bleed Freakout
Sorry?!
Waar zit het stukje dat grof is? Of mis ik iets?
Dat klinkt positief... Maar ik zie nog nergens die oh zo grove opmerking...quote:
Misschien als je die kluisdeur voor je kop weghaalt.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat klinkt positief... Maar ik zie nog nergens die oh zo grove opmerking...
Waarom niet? En wat dan wel? Mag ik nog niet meer met het woordje kut smijten? Of is jood een te grove belediging?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Misschien als je die kluisdeur voor je kop weghaalt.
Er wordt zelfs niet in onzin iemand ff 'kutjood' naar zijn kop gesmeten, gesnopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |