De momenten waarop je het mod zijn mist?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel adrem.
FB: DOOR AL DIE HOEVEELHEID KUTSMILIES wordt nogal verneukt wat lay-out betreft door zo'n grafkankerlul die zich stoer vindt.![]()
Ach, over een paar dagen hoor je er niemand meer over.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:44 schreef Sjoe538 het volgende:
kan er niet gewoon 1 centraal grondwet topic zijn..
En ik ben mijn ganse akker verloren aan mijn buurman na een verloren voetbal weddenschap. Dat is de reden waarom ik niet meer om mijn eigen grond wet.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens..
Ik liet net mijn glas cola vallen.
Nu is mijn hele grond wet.
Het was een kut topic, face it.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Móóie slotpost, Ruis. Volgende keer misschien iets duidelijker zijn: Waarom nou precies?
geen nieuwe reeksen. punt.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[HETERO] deel 1- een nieuwe poging
Dit is toch veel beter dan wat slowchattende homo's
dream on, pretty boy.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders stop je gewoon een ouwde reeks voor 1 wat meer nut heeft.
Of mijn Limburg reeks mag terug komen.?
boeit t wat de fokkers ervan denken?quote:Op maandag 30 mei 2005 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
tijd voor een poll dan
kijken wat andere fokkers ervan vinden
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
boeit t wat de fokkers ervan denken?
nee, er komen nu echt geen nieuwe reeksen bij, klaar.
verdere vragen; Ruis@fok.nl
dat ding werkt al tijdenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]Werkt jouw fok adres nu al?
Ik heb verdomme een half jaar moeten wachten en hij werkt nóg niet.
whehehe, ik heb er geld (zeker wel 2 euro) voor over om in forumcrew te loeren, alleen al om te zien hoe jij post om dat adres te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb ook jankzak@fok.nl aangevraagd, maar dat mocht blijkbaar niet....
zulke uitlatingen hebben je al een keer een maandsalaris gekostquote:Op maandag 30 mei 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ik heb er geld (zeker wel 2 euro) voor over om in forumcrew te loeren, alleen al om te zien hoe jij post om dat adres te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |