Nee.quote:
Spreek je me tegen, ligt je kop op een steen.quote:
Rot op.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Spreek je me tegen, ligt je kop op een steen.
Zo praat je maar tegen je huisdierquote:
Of tegen andere modjes ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen je huisdier
Dat zijn toch ook allemaal dierenquote:
Beesten, me dunktquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook allemaal dieren
Mijn TT's editen ze altijd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef Pool het volgende:
Hoe suffer de TT, hoe langer een FB-topic open blijft, lijkt het wel.![]()
-Onterecht lopen zeiken als er een kuttopic van je gesloten is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:41 schreef H-blast het volgende:
Wat moet je hier doen?
redelijk tevreden als ik voor mezelf praat. Gisterennacht dachten een aantal posters leuk te zijn en gingen flink baggeren. Aangezien de meeste al een waarschuwing hadden gehad zijn ze daarom ook meteen ff een tijdje van onzin weg. We krijgen genoeg backup van de FA's en de A's met betrekking tot waarschuwingen en bans.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef -Angel- het volgende:
Ik denk ik zal eens een keer informeren hoe het staat met de waarschuwingen.
Heeft het al veel effect gehad, of ben je er nog niet helemaal tevreden over?
Bij deze dan meteen een waarschuwing. Als ik in de gaten krijg dat dit geouwehoer verder gaat in andere fora zal ik meteen een ban voor jullie aanvragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef Stali. het volgende:
Havoc, waarom waarschuw dat wanneer het topic "Lucy begint met een schone lei" vol is het dan ook afgelopen is om het vijf minuten later met een "ach, fuck it" dicht te gooien?
Ik vind het sowieso niet erg handig van je om dat topic te weigeren aangezien de discussie zich nu gaat verspreiden in allerlei serieuze fora.
Discussie? Megalomaan geblaat bedoel je. Ik kan wel inschatten dat lucida of ondergetekende zich niet verlaagt tot het openen van een zoveelste bash-topic zoals jij of een andere entiteit uit de CS3-clan dat wel doet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:22 schreef Stali. het volgende:aangezien de discussie zich nu gaat verspreiden in allerlei serieuze fora.
Kun jij ook normaal antwoord geven?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bij deze dan meteen een waarschuwing. Als ik in de gaten krijg dat dit geouwehoer verder gaat in andere fora zal ik meteen een ban voor jullie aanvragen.
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |