Ja, dan doe jij hem maar weer open hoor. Ik vind het allemaal best, ik moet nu koffie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:07 schreef Ruis het volgende:
waarom?
En ik vind een weekje uit onzin voor jou ook wel potentie hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
de nadelen van het neucken
ik vond het een topic met potentie
Wat kan ik hier nou op zeggen, bedankt zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef MUUS het volgende:
Dank je WebForce, ik zal het aan mijn collega's doorgeven, want een compliment stellen ze altijd op prijs.
Prettige avond nog, WebForce en dat we veel mooie topics van je mogen zien in de toekomst..
Tuurlijk mag dat, enne bedankt voor het meehelpen dudequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef WebForce het volgende:
[6.gif] Dat mag toch ook hier!?
Ik vind dat leuke topicsquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef AMD64 het volgende:
Deze ( Gisteren in de metro... ) en deze ( Help hier AMD64 uit de kast ) dicht aub.
Merci!
Ik vind het matig, Langolier. I've had better.quote:
Voortaan eerst nadenken voordat je kortzichtige kuttopics opent he.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef AMD64 het volgende:
Deze ( Gisteren in de metro... ) en deze ( Help hier AMD64 uit de kast ) dicht aub.
Merci!
Oh zo waar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef MUUS het volgende:
Ik vind het matig, Langolier. I've had better..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |