Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.
Die mag hij zelf aanvragenquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.
Waarom ook voor Ryan3?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:29 schreef Stali. het volgende:
[..]
Is goed, vraag die permban maar aan, ook voor Ryan3 graag.
Opzich nam het topic net een aardige wending. Maar echt geschikt voor onz is het idd niet vrees ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Yup. Tief een tering eind op met je kuttopics, eerst al gekut in F&F en nu in Onzin. Je vecht het maar buiten Fok! om uit.
Teveel letters voor je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef du_ke het volgende:
Maar echt geschikt voor onz is het idd niet vrees ik.
Met de staart tussen de benen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je mag mij ook uitschrijven hoor, snuggere.
Hoewel het heel goed ook allemaal onzin kan zijnquote:
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Voor zowel Stali als Ryan3 hebben we een hele mooie functie op Fok! genaamd de passmailer. Verander je emailadres in jankzak@fok.nl en gebruik de passmailer. Daarna kies je bij uitloggen voor 'alle computers uitloggen en een nieuw password sturen en voila, je eigen ban.
Havoc, slechts je email-adres veranderen is genoeg, de rest doet Fok! wel voor je namelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Voor zowel Stali als Ryan3 hebben we een hele mooie functie op Fok! genaamd de passmailer. Verander je emailadres in jankzak@fok.nl en gebruik de passmailer. Daarna kies je bij uitloggen voor 'alle computers uitloggen en een nieuw password sturen en voila, je eigen ban.
Lui varken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?
Mooi. Had jij jankzak@fok.nl al geclaimed?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
Havoc, slechts je email-adres veranderen is genoeg, de rest doet Fok! wel voor je namelijk.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:42 schreef Havoc het volgende:
Hoezo voor beiden? Sleur je je meissie mee in je megalomane zelfmoord?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag een ban aan, voor beiden, wat begrijp je niet?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vraag daarbij een ban aan voor jou, bij yvonne.
Goed zo Havoc! Dat zal ze beschaving bijbrengen! Al dat userbashen in ONZ!quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:26 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer zijn adres gegevens te achterhalen en gooi zijn pc uit het raam. Maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:49 schreef Fujiwara. het volgende:
Mag hallo_mensen in het schouderklopjestopic in MED? Hij is zó'n aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |