Wat hij zegt, maar wel lief dat naamtopic.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef Dirkh het volgende:
Godverdomme, wat een kankerlijer.
Whoehahahahahaha!quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej Ryan3 & Stali, ik heb de perfecte tip: Je moet gewoon doen alsof je iets heel stoers en spanneds hebt ontdekt, en dan moet je gewoon heel lang volhouden dat je bent gekidnapped tegen jezelf en dan geloof je het na een tijdje zelf enzo.
foto? filmpje?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Mooi om te zien hoe snel hallo_mensen werd geliqudeerd idd.
mag ik haar msn?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:39 schreef tommy4487 het volgende:
Hierbij mijn excuses voor dit topic
dit is toch grappig?
dit is niet door mij geopend maar door m'n zus onder haar naam !
de slet!
Kasta is dronken, stoned en ik weet dat hij het lief van me vind dat ik zijn topic op slot heb gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:04 schreef ThE_ED het volgende:
Wat moet ik er van denken dat zelfs topics van crew al worden gesloten wegens baggeren?
Nee, nee en neequote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Kasta is dronken, stoned en ik weet dat hij het lief van me vind dat ik zijn topic op slot heb gedaan..
Heel fok is mijn domein, kssssssstquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
Kasta? kun je niet gewoon optieven uit ONZ?
hey. don't mess with Kasta!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:11 schreef Snakey het volgende:
*pets*quote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?
Ow leuk, je speelt nog even spuit elfquote:Op zaterdag 4 juni 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij kan het beter aan dan jij het ooit hebt gekund hé?
Thats allquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |