Leugenaarster.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef MaRySe het volgende:
Hoi. Waarom is mijn topic dicht. Ik ben nog steeds jarig.
Omdat je al de 20e bent die dit grapje geprobeerd heeftquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:06 schreef MaRySe het volgende:
Hoi. Waarom is mijn topic dicht. Ik ben nog steeds jarig.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat je al de 20e bent die dit grapje geprobeerd heeft.
Ophoeren, je was namelijk net even te laat met je profiel te wijzigen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die van GewoonPim is ook nog open.
Niet eerlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
goed gezien en goed werk havoc !
Dan moet je het al niet in onzin openen numbnuts.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:03 schreef Bendeleider het volgende:
Havoc.
Waarom jens je al mijn juweeltjes dicht.
Met name het urineren onder de douche topic was serieus bedoeld.
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventjequote:Op woensdag 1 juni 2005 13:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hallo, ik vind Sjoe538 een irritante inhoudsloze poster.
Gaarne uw respons.
Groetjes,
VAC.
Ik vond het onderwerp beter passen in onz.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dan moet je het al niet in onzin openen numbnuts.
Ik vind het ongeinspireerde bagger. Iets waar je al een tijdje mee bezig bent. Dus kappen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp beter passen in onz.
Als jij dit niet vind verplaats hem dan.
Laat me raden, hij heeft een webcam.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventje.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik ook, maar op msn is het wel een aardig ventje.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind dat Bendeleider's topics een hoger humor gehalte bevatten dan de gemiddelde 'Onzin' topics.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vind het ongeinspireerde bagger. Iets waar je al een tijdje mee bezig bent. Dus kappen.
Jup maar alles met mate.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind dat Bendeleider's topics een hoger humor gehalte bevatten dan de gemiddelde 'Onzin' topics.
Ja maar hullie doen het ook!quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:11 schreef woutabest het volgende:
zeg havoc, als je alles aangrijpt om mij af te zeiken begin ik echt een beetje triest te vinden hoor. Als ik ontopic de opmerking plaats van "O" over dat dirkh geen mod meer is, moet je meer zeggen over ieder ander in dat topic. Bagger trekt bagger.
waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
En je hoeft jezelf niet op de borst te kloppen hoor, je bent bij lange na niet interessant genoeg om afgezeken te worden.
Als je nu al vindt dat dat gebeurt dan stel ik voor dat je wat anti paranoia pillen gaat scoren.quote:
ah, je gaat nu ook al ontkennen? dat is wel erg makkelijk he?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:20 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je nu al vindt dat dat gebeurt dan stel ik voor dat je wat anti paranoia pillen gaat scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |