wilde me er eigenlijk helemaal niet in mengen, maar kon het toch weer niet laten...quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.![]()
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......quote:Zijn nu al precies een week de tofferikken aan het uithangen, en waarom
quote:Begin er een beetje moe van te worden![]()
Enige die ALTIJD gelijk moet hebben ben jij, soms heb je dat in mijn optiek ook wel maar soms ook niet, vraag me af waarom je het altijd zo door moet drukken:?quote:Op zondag 24 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb ik het maar weer voor je gedaan Makster
Wat heeft het trouwens voor nut om hele tijd te gaan roepen wie volgens jou gelijk heeft en wie niet [afbeelding]
Correctie:quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
Je voelt je dus wel aangesproken, zal er een kern van waarheid inzitten danquote:Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Correctie:
Zeg ik zelf ofzo dat ik zo sportief rijdNee dus, integendeel, ik rijd vrij rustig, ik uit alleen mn mening over mensen met R1's die hun R1 niet gebruiken waar ie voor gemaakt is, hoezo wil ik hiermee aangeven hoe goed IK zelf kan rijden
En nu ga ik naar de Veluwe![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
[..]![]()
![]()
![]()
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzoquote:Op zondag 24 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ben het volledig eens met voorgaande post in vorig topic![]()
poging om je der uit te lullenquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef PatrickM het volgende:
Tering wat wordt alles toch weer heerlijk overtrokken...
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?quote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzo![]()
Nee, het wordt gewoon overtrokkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poging om je der uit te lullen
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...quote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?
Ik was toen nog onwetend en onder invloed van anderen binnen mijn familiare kringquote:terwijl vorig jaar je een kapitaal aan een BMW uit wilde geven omdat jij op een dag 800 km wilde gaan toeren
Mooie onderbouwde mening zegquote:ik vind het ook dat jouw posts de laatste tijd een heel hoog M-F gehalte heeft
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietquote:
Danhad je je ZXR maar moeten houdenquote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
Wat is er relaxed om nu te gaan doen?
Zit te denken aan het strand maar ongetwijfeld sta ik dan in de file.... D\Apenheul is ook altijd goed natuurlijk
en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond hadquote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
Bij motoren is het juist belangrijk te kijken naar of je een motor kan handelen of niet. Er zitten genoeg figuren op een R1 bijvoorbeeld omdat ze 'm mooi vinden, maar op het moment dat ze per ongeluk het gas iets teveel beroeren omslaan in totale paniek omdat ze het niet aankunnen...
En vaak durven ze het niet eens aan, en hebben ze totaal geen gevoel met wat de motor aan signalen doorgeeft (ze kunnen het simpelweg niet intrepeteren), waardoor ze in choppertempo een bocht doorgaan. En dat staat knullig en is gewoon triest, maar eigenlijk ook gewoon levensgevaarlijk...
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.quote:Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietzelfreflectie?? watisda
MF-gehalte stijgt weerquote:Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...
quote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)
dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op detailsquote:Op zondag 24 april 2005 12:08 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin Rietje met de dag veel beter te begrijpen
quote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, ik vind niet dat ik plat ga, aangezien ik m'n knie nog niet aan de grond heb gehad...
Ja, dan vind ik het nichten die geen bewuste motorkeuze hebben gemaaktquote:Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond had
zolang ie maar rustig aan doet leert ie die R1 vanzelf wel rijden, jullie doen net of de mens niet in staat is om te groeien. uitzonderingen daargelaten die zichzelf te pletter rijden
laat iemand lekker een R1 rijden omdat ie hem mooi vind, maw laat iedereen lekker in zijn waarde en laat iedereen op zijn eigen manier genieten van zijn motor - ook pepijn ook al maakt ie nog geen ellenlange wheelies/hopjes
Ik zie de kern van je post overduidelijk hoor, dat ieder zijn rijbeleving subjectief is...quote:Op zondag 24 april 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details
Racen in een 30 km zonequote:Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.![]()
Alsof ik serieus op jou kan reageren.quote:Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
Wel naar de goede rijden dan hequote:Op zondag 24 april 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.![]()
Het niveau is ver te zoeken.
Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.![]()
Tja, dat was toenquote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef Makster het volgende:
Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
Coolquote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...
vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:
[afbeelding]
mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the pictureik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost
het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bijecht leuke dingen
mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh
relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
![]()
feliquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef Danielson het volgende:
Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen komen ze hem thuis brengenHij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen
zekerquote:
quote:er isin Den Boch ook een soort van circuitjeik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren
de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto [de kap is aan de voorkant flink gescheurd [/sub]
heb h
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo wat een teringgezeik zeg hierIk ga trouwens ook niet partij kiezen voor iemand ofzo, maar het is echt belachelijk wat hier nu gebeurt..... jullie zitten elkaar maar in hokjes te stoppen en dingen voor elkaar te belissen....
Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isquote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)
Zoals gezegd, ik kies geen partij.... praat namens mezelf, dus stop maar met je ''jullie''...quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isTerwijl dat helemaal niet het punt hier is.... dan moet je je toch aardig ver verlagen om zoiets te gaan doen....
Die post met een korrel zout nemen? O ja, vandaar dat er 1 meet-topic compleet over ging... circuitdag op Zolder enzo. Pepijn heeft het al meerdere malen gezegd, genoeg voor mij om het serieus te nemenquote:Op zondag 24 april 2005 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]echt niet te geloven
ik quote pepijn wel even: NEEM DEZE POST MET EEN KORREL ZOUT
lastig he lezen met een plank voor je kop
Ja helaas wel..........quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja
De nieuwe olie is een hele verbetering geweest voor het stuurgedrag van de VFR
stuurt een stuk preciezer nu
das minder jahquote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()
Dit kan ik ook tegen jou zeggen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigenquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit kan ik ook tegen jou zeggen.
halve CMquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]En ik bedoelde het maar als grap
Bestaan ze nog echt ook![]()
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn manquote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen
tot de rel is overgewaaidquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Is PatM nu (weer) weg?Voor hoelang zou t zijn
quote:
Ik snapte dat het serieus wasquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.
Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......
met dat gewicht krijg je armen als Arnold Swartseneggerquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man![]()
Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
![]()
Wat moet ik toegevenquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tot de rel is overgewaaidtoegeven is heel volwassen
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Patquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
DAT is ook het hele punt nietquote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben wel heel erg meesterlijkblijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
[..]
Is dat een vereiste danquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, waarom heb je opeens geen icon meer en is je profiel helemaal leeg
Op die provocerende sig na dan
Nee. Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
En ik vind wat ik vind... mag ik dat niet vinden dan? Ben ik dan een kansloze mongool die wilt prediken dat 'ie de echte motorrijder is en alles perfect doe?
Wat ga je doen in die maand ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot over een maand(misschien)
Ik wil gebanned worden voor een maand
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weetquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ga je doen in die maand ?jezelf ontwikkelen ?
![]()
Insgelijks.quote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Ik dacht dat Riet de enige was, maar PatrickM kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een grote jongen was geweest had je ook gewoon kunnen mailen naar forum@fok.nl ipv zo'n wanstaltige vertoning neer te zetten.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Niet vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... aan te passenquote:Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen!![]()
....en dat maakt het nog triester........quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijp
quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ik moet jullie namens Riet de hartelijke groeten doen
Jij bent echt te ranzigquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Horloge en armband af he Patrick?
Was een goed advies hoor.quote:
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........quote:Maare, wanneer mag ik je vriendin nou eens een veeg geven?
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemandquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........Wat denk je nou?
![]()
Je hebt geen woord met haar gewisselt.![]()
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?quote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, even een "volwassen" post ter afsluiter....
Dit is niet echt plotseling, post hier eigenlijk niet voor mn plezier meer, tis meer een gewoonte geworden.... een slechte gewoonte.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
PatM, laterz, hou het heel en ik zie je volgende jaar wel naast Rossi op je SV rondcrossen
Minimaal een maandquote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?
Was volgens haar heel gezellig met Peppie tijdens de afwas.quote:Op zondag 24 april 2005 21:16 schreef PatrickM het volgende:
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemand
Niet verder denken, je snapt er geen hol van.quote:Maare, ik dacht, jullie hebben iets van een soort van een open relatie, dusse![]()
Ik wil hier niet al te veel woorden aan kwijt en weet sowieso niet hoe ik het goed naar jou kan overbrengen, maar naar mijn inziens ligt het toch ook grotendeels aan jezelf. Je komt vaak als een aansteller over (bwooehoeohoehoe, niemand heeft op mijn foto gereageerdquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef Mobydick het volgende:
Een CR500 is niet makkelijk om te rijden en vele rijders onderschatten de 500.De 500 laat zich wel makkelijk rijden als je als een bejaarde gaat rijden en dan nog is het niet lekker rijden.De CR500 vraagt om gas en daar kan je de fout in gaan,want dan gaat hij je plotseling verassen en wanneer je je realiseerd wat er is gebeurt heb je al een kont met tramsporen erin.Ik rij al 4 jaar een CR500 en kan het aardig onder kontrole houden,maar afgelopen zondag heeft hij me verast.Ik was in zijn 4 en stond op de steps met een snelheid van ongv 80km/h.Toen gaf ik plotseling meer gas en hij reageerde door direkt kaasrecht voor me te gaan staan.Ik wil echt geen andere motor hebben,maar weet het zeker dat mijn 500 me een keer tramsporen in mijn kont zal geven..Maar het is en blijft een lekkere motor om te rijden,Je hebt power wanneer je het wil.Maakt niet uit welke versnelling je bent.
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?
Geen idee.quote:Heb het misschien gemist maar wat heeft Aadje met je carbs gedaan?
Niet op zijn achterwiel? dat doet die KLX van mij zelfs in zijn 1 en volgasquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
OK, gaat lekker hier .. to whom it concerns .. even djust a little.
Ik ben net weer terug van een stukje rijden, ik wil eigenlijk nog een sessie het dingetje aanpakken, warm rijden, en bij hoge toeren de onsteking uitzetten en de bougie eruit draaien om te checken, maar het wordt nu al te laat voor sommige mensen in de straat.
Op een bedrijfsterrein hier voor Hoogvliet heb ik hem voorbij die trillingen getrokken in de eerste versnelling, maar het ding wil echt puur op vermogen niet klimmen in die ketting, ook niet in 2, 3 whatever. Moest het even doen om te testen, wil weten wat er is.
Wel is de snelheidsensatie veel groter dan op de Beemer, maar ik denk zoals eerder gezegt (en dus geen smoesje was) dat niet al het vermogen eruit komt wat er in kan zitten..
Het is gewoon de enigste 25 Kw CR500 van Nederland.
Aan de zuiger kan het toch niet liggen, en ook niet aan de olie want er zit nu het best van het beste in.![]()
(is bij de Halfords niet te koop, die stoppen bij Castrol TTS volsyntheet, dit is A747 race olie -mengen en binnen 2 dagen opstoken)
Piccie van de bougie.
[afbeelding]
Ziet er op de foto nog schraler uit dan irl hoor.![]()
Maar hij is wel grijs dus dat duidt op oververhitting en te weinig benzine.
De luchtschroef nu weer een stuk naar binnen gedraaid. Zit nog 1 1/4 deel naar buiten.
Bij de laatste kwart slag moet er een andere stationair sproeier in, maar ik denk dat er iets met de hoofdsproeier is.
Zo ff de heren op MF spammen.
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
Ik denk niet dat Fok!MC gebaseerd is op mijn posts en inbreng...quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Waarom denk je dat de Fok club gebasseerd zijn op jou posts of inbrang?
De oplossing is vaak heel simpel, het zoeken er naar langdurig maar met een positieve instelling wel heel leuk.quote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.
Carb(s) even loshalen en ultrasonisch laten reinigen, kost je de kop niet en dat is 1 struikelblok minder. (plus het feit dat je dan zeker weet dat het daar niet aan ligt)quote:Geen idee.![]()
Ik las al ergens iets over een clipje op een naald verzetten, dus moet het daar ergens zoeken.
De bedoeling is om er zonder die lui uit te komen.![]()
Bellen is waarschijnlijk makkelijker.![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog wel een kleine blessure van vorige week zondag, omdat de CR alleen met gas erop wil rijden, niet met half of weinig gas..
De bal van mijn linkerhand doet nog pijn als je op het plek duwt die de hele dag de tegendruk moest geven van het koppelingshandel.![]()
Maar ja dat hoort er allemaal bij, dingen zijn niet gemaakt om te toeren he.![]()
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon rustig de tijd nemen en goed alles noteren wat je verandert. Af en toe even rijden, lijkt het goed? Af laten koelen en als ie koud is nog eens proberen.
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af hakenquote:
Ah, mijn eerste reactie was dat je een verzameling brommers hebt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Clipje op de naald is heel simpel, zal morgen even een piccie posten van die van mij. Bij 1 van de carbs zat het clipje eentje te laag ivm de anderen......Vond het al raar dat ie stationair niet lekker liep.
(nooit opgemerkt totdat ik "echt" ging kijken.
)
Tja we zijn niet allemaal echte rijders natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af haken
Ach Patje... ik fear je toch helemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Als je echt weg wil kan je ook gewoon niet posten, of moet je bevestiging van andere hebben om ervoor te zorgen dat je iets niet doet wat je niet wilt?quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Sta je wel volledig achter je keuze? Kan me andere keren herrinderen namelijkquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
R1 kleuren.
[afbeelding]
Rijstijl waar geen wegpiraat aan kan tippen.
[afbeelding]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook alquote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Ziet er goed uit
Hoe laat begint dat gedoe in Rozenburg volgende week?
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doenquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
'S morgens was de opbouwquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doen
Kan wel weer in Dordt city naar het jaarlijks beukfeesie gaan maar dat gaat na 4 jaar ook wel vervelen![]()
grote kans dat ik er uiteraard weer bij ben![]()
De laatste zin.quote:Wil je nou eindelijk wel eens leren driften? Trident Racing is op zoek naar
supermotard coureurs die geïnteresseerd zijn in een SPEEDWAY TRAINING op de
speedwaybaan in Lelystad. Deze officiele speedwaybaan staat, bij goed weer
en voldoende deelname, op zondag 10 april a.s. volledig ter beschikking van
supermotard rijders. Het inschrijfgeld bedraagt maximaal 50 euro maar is
afhankelijk van het aantal deelnemers. Voor meer informatie kun je contact
opnemen met Johan Cornelis (06-53845899) of Maikel Huisman (0527-620222).
nieuwe data voor nieuwe speedway trainingen volgt zo snel mogelijk!!
Dat zal wel te laat voor Ralf zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:16 schreef Free-Spirit het volgende:
'S morgens was de opbouw
Aanvang om 14.00
quote:Hallo,
heeft u die banden nog te koop of andere onderdelen ,(motorforum)
ga binnekort naar nederland.
gruss
Heinrich
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.quote:Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Lars mag ik een keer je Dogo lenen kan die ff die KUT hielenlikker van hierboven opvreten!
Wat ben ik dat beest ZAT aan het worden zeg hee, zit echt heel de fucking dag te blaffen als dat kutwijf van hem er niet is
Wel cool om een keer te doen, kan nooit kwaad denk ik danquote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.
Vorig jaar waren er nog quad demonstratie's, enz.
Vond het echt een gek evenement zo midden in mijn geboortedorpie.![]()
![]()
Zie net trouwens dit op supermotard.nl staan.
[..]
De laatste zin.![]()
Wie zijn datquote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Aan de banverzoeken van PatrickM en Rietvaerder is voldaan overigens.
Praten gaat niet werken, dat beest blaft als een teefquote:Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.Neem hem even in huis en ga je vriendin uitschelden/bedreigen ofzo, wedden dat je gevloerd wordt?
Die kleintjes zijn sowieso niet rustig te krijgen. Ga gewoon even met die mensen praten zou ik zeggen.
Eeuwig zondequote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Jullie zijn de beroersten niet hè...quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
te triest voor woorden...............quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Ze zijn niet dood hoor.quote:
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.quote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jullie zijn de beroersten niet hè...
Dat nam ik ook aan.quote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef hicham het volgende:
Voel me wel een beetje Pepijn eigenlijk, die zat ook tot diep in de nacht een keer te klussen toch?
Nope, maar mijn broer begon er ooit mee en wij volgdenquote:Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is het een famillie bedrijfje van jullie dat krantenbezorgen ?Mogge
quote:
Mwoah, was best simpel te doen. Kabeltje klein beetje strippen (oeh sexyquote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wel knap dat je iets provesorisch repareert, en dan nog goed vastmaakt ook.
Er bestaan ook motorrijdenden gelenquote:Toch maar bij die gelen gaan werken langs de weg, hebben veel Marokanen met oude BMW's je provesorische hulp nodig.![]()
![]()
![]()
Hij leest nog altijd meequote:Hoe gaat het trouwens met Youssef, konden we geen ban omruilen.![]()
Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasquote:Vanochtend weer in mijn opa stijlde CR aangetrapt, 2 keer flink mijn enkel verzwikt toen de kickstarter terugsloeg.
Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.
![]()
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.![]()
hadden ze die ookquote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasEcht gewoon van boven tot beneden, met het onderschrift: de kickstarter werkte niet mee
Wat gebeurd er dan
Slaat dat ding terug ofzo?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef E.G.J. het volgende:
Er is een nieuwe zuiger in gekomen, betekent meestal een overmaat. Dit houd dan in dat de cilinderinhoud vergroot is. Betekend dan meestal wel een grotere sproeier. En die zwarte bougie direct na het ophalen komt waarschijnlijk door de olie die zij hebben gebruikt om het spul mee in elkaar te zetten. Dit kan nog vrij lang na branden. Vaak als je van uit onder toeren optrekt rookt het ineens weer extra.
Maar wat stom, hebben zij die motor dan helemaal niet geprobeerd? Want die afstelling hoort er ook bij. Of ze hadden jou daar sowieso op moeten wijzen. Ik zou niet meer zo snel naar die zaak toe gaan. Kijk een reparatie van 50 euro OK. Maar voor het geld wat jij uitgeeft mag je iets meer service verwachten.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Mario2T het volgende:
Ik zou maar even terug gaan naar de motorzaak als ik jou was.
Zij hebben de zuiger geplaatst en nu staat hij wel te arm. daar kan Castrol op lange termijn niet tegen helpen.
De stukjes op de bougie lijkt wel of er aan gelast is!!
Controleer eens of je ontsteking wel helemaal goed staat.
grondplaat niet verdraaid, of zit er iets los?
Je motor is van 86, maar het blok is jonger. Ik weet dat bij de Honda CR250 van 89, de ontsteking van een oudere wel past, maar dan moet je de grondplaat iets verzetten, vandaar. Is maar een suggestie hoor.
In elk geval moet je zorgen dat hij meer benzine krijgt. Hoe? Zoals 4x2 ook al zegt: Met de sproeier.
Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.quote:Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef 4x2 het volgende:
[...]
Luchtschroef kan ook rijker komen te staan als je 'm uitdraait, dat verschilt per motor (meen als ie voor de gasschuif zit dat ie dan rijker komt te staan met indraaien en na de gasschuif precies andersom, maar dat weet ik niet 100% zeker).
Maar die luchtschroef heeft geen invloed op je volgasmengsel, dat doet je hoofdsproeier en die moet echt eerst goed staan.
Luchtschroef heeft eigenlijk maar invloed tot 1/4 gas ofzo.
Die blaren zijn misschien stukjes aluminium van de zuiger ?
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen wordenquote:Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.![]()
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er word heel wat af gesleuteld hiero![]()
Dudequote:Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.![]()
Wil je nog je post herzien in ik weet niet hoeveel topics geleden over van Aad?quote:Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.
een echte disclaimerquote:Op maandag 25 april 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
Disclaimer rommel is geen rommel in de context van rommel.
Mijn enkel werd vanochtend 2 keer dubbel geslagen.quote:Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen worden![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Romius het volgende:
Er zat ook een kleurverschil in de achterkant vanaf het begin, maar deze hebben ze ff omgewisseld en ziet er nu stukken beter uit.
quote:Inmiddels ook al een keer de 275 op de teller aangetipt![]()
![]()
Volgens mij ben je al zolang niet geweest dat je Youssef ook nog moet meetellenquote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Romius het volgende:
![]()
Je bent er ff niet, en er zijn gelijk 2 mensen gebanned
Ik moet toch ff weer regelmatiger komen hier, anders wordt er niet zoveel meer gepost
quote:
Inmiddels ook al een keer de 275 op de teller aangetipt![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Hoe kan dat
Is het een schademotor
![]()
[..]doe ik dagelijks
Nee Youssef had ik nog meegelezen, met z'n holocaustontkenningquote:Op maandag 25 april 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al zolang niet geweest dat je Youssef ook nog moet meetellen3 dus
[..]
denk niet dat het magquote:Op maandag 25 april 2005 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn enkel werd vanochtend 2 keer dubbel geslagen.
Het is maar net welke hoek je maakt, die HD zal idd ook wel een aardige compressie hebben met die 1300 ? cylinders.![]()
Heb je er al een keer mee gereden, of mag dat niet van oompje lief ?![]()
![]()
Dat koppel lijkt mij wel relaxed rijden.![]()
In de eerste de beste bocht meteen alles aan de grond rijdenquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk niet dat het magheb het nog niet gevraagd iig
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:04 schreef Romius het volgende:Nee de achterkant was wat groener, die wordt in dezelfde fabriek gespoten waar ook Kawasaki kuipdelen worden gespoten
![]()
Nee de dealer zei idd dat ze op een andere plek worden gespoten en ja verder niks. Slap verhaal![]()
Maargoed, het ziet er goed uit zo.
Dat is iets voor Mythbustersquote:Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen worden![]()
dan heb ge niet goed gelezuh want er is wel hosanna verhaal over geweest,quote:Op maandag 25 april 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.
Zal wel nog niet, want ik heb er nog geen hosanna bericht over gelezen.
Disclaimer rommel is geen rommel in de context van rommel.
en met jouw enkel lijkt het mij ook niet echt een goed idee eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
(heb nu een bod uitstaan op een BMW R80GS)
quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Maar hij had al op die vorige ZXR van jou geblazen toch.
![]()
quote:Misschien als je hem even wat veren geeft op bepaalde plaatsen, dat HD je van het is, en je zoooo graag er eens op zou willen rijden.![]()
Als hij dan zeg dat je hem dan zelf moet aantrappen zou ik het niet doen.
quote:Maarrr plaats eens een pic van dat ding. Ik wordt oud geloof ik.![]()
(heb nu een bod uitstaan op een BMW R80GS)
nee idd..wat pepijn zegt; hij zal hem wel ff moeten aantrappenquote:Op maandag 25 april 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en met jouw enkel lijkt het mij ook niet echt een goed idee eigenlijk![]()
![]()
Mensen kunnen veranderen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hij laat me rijden of hij laat me niet rijden…of ik nu ga slijmen of niet
hij weet hoe ik over sjoppers denk...
Pics van beide? K,R .. weet verder geen typenummers van die gietijzeeren bakken.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren trouwen die nieuwe BMW 1210 boxer gezien in het echt
is lelijkvind de 1200 veeeeeeeeeel mooier
![]()
Ik zou wel willen maar jij weet ook hoe het werkt bij Randstad.quote:Op maandag 25 april 2005 11:21 schreef Makster het volgende:
Pepijn wat doe je
Anders doe je voortaan een bod op iets mooiere motoren
@Luc...
Waarom geen alfa![]()
Moet even wat economische overwegeningen in acht nemen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:21 schreef Makster het volgende:
Pepijn wat doe je
Anders doe je voortaan een bod op iets mooiere motoren
Dat gebeurd je nogal eens.quote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.![]()
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.![]()
Riet had het al een tijd niet naar zijn zin naar eigen zeggen, en moet zich ook eens concentreren op ander zaken dan Fok!, PatM is ons zat n.a.v. dat wij hem wat overdreven hooghartig vonden praten over rijstijl en rijvermogen.quote:Op maandag 25 april 2005 11:32 schreef ZX9R het volgende:
Al gezien...
PatM en Riet vrijwillig een ban?????
WTF???
quote:Op maandag 25 april 2005 11:43 schreef Free-Spirit het volgende:
Dat gebeurd je nogal eens.
Ga straks een lading spullen bij je huis afdroppen, wil je dat ik je portemonee op je werk afgeef of bij je thuis leg?
Ik plaag je maar hoor schatjequote:
Sluimert al even, maar met name de laatste 2 pagina's van het oude topic, ca. eerste 2 pagina's van dit topic. Kan er even niet uitgebreid op ingaan nu.quote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Dat van Riet kan ik wel begrijpen.
Maar van PatM niet. Hoezo vind hij dat wij hem hooghartig vinden praten? Snap ik niet.
PatM is zit in 1 of andere vage fase. Van BMW naar SV, van Didiot naar PatrickM en opeens nogal euhm, hoe zeg je dat ... nogal erg aan het posten over wheely's en dergelijke. Althans, dat vonden wij, hij niet. En die discussie werd hem kennelijk te zwaar. Vind het wel vaag na 1 discussie meteen ermee kappenquote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef ZX9R het volgende:
Dat van Riet kan ik wel begrijpen.
Maar van PatM niet. Hoezo vind hij dat wij hem hooghartig vinden praten? Snap ik niet.
quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
Vergeet je niet hoe oud je bent Hicham.![]()
Ben je ook al voor spycholoog bezig, naast cabaretier?![]()
![]()
Technische Informaticaquote:Waar studeer je eigenlijk voor? Computerprogrammeurs zijn saaie mensen hoor die niet met anderen communiceren, en tot diep in de nacht met een mars en cola'tje aan het tikken zijn..
.. zo vernam ik eens van een fabrikant waar ik op bezoek was in Denemarken voor mijn oude werk.
Baard is er al, maar zolang ik in huize mamma woon wordt die samen met de rest van m'n hoofdhaar regelmatig bijgekniptquote:Klopt wel dat ze een lange baard hebben. Dat gaat bij jou ook nog komen.![]()
![]()
![]()
Denk dat het ongeveer zo zit jaquote:Op maandag 25 april 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
PatM is zit in 1 of andere vage fase. Van BMW naar SV, van Didiot naar PatrickM en opeens nogal euhm, hoe zeg je dat ... nogal erg aan het posten over wheely's en dergelijke. Althans, dat vonden wij, hij niet. En die discussie werd hem kennelijk te zwaar. Vind het wel vaag na 1 discussie meteen ermee kappen(welliswaar een lange discussie
) volgens mij hebben ze elkaar gewoon gek zitten praten IRL toen PatM en Riet aan het meeten waren
Ik kan er niet neutraal op reageren misschien, dus dat probeer ik maar niet meer.quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef hicham het volgende:Naja, dat was me gewoon opgevallen. Weet niet of ik gelijk heb
Zo ja, corrigeer me aub Riet / PatM. Oh nee wacht, die zijn gebanned
![]()
Wat zit er eigenlijk voor achterliggende gedachte achter die baard.quote:Baard is er al, maar zolang ik in huize mamma woon wordt die samen met de rest van m'n hoofdhaar regelmatig bijgeknipt
Die 1200 is de nieuwe volgens mij de Kquote:Op maandag 25 april 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen.![]()
[..]
Pics van beide? K,R .. weet verder geen typenummers van die gietijzeeren bakken.
Riet zit vast nog wel in je MSN.quote:Op maandag 25 april 2005 12:15 schreef hicham het volgende:Naja, dat was me gewoon opgevallen. Weet niet of ik gelijk heb
Zo ja, corrigeer me aub Riet / PatM. Oh nee wacht, die zijn gebanned
![]()
Het is opgedragen door de profeet Mohammed (vzmh)quote:Op maandag 25 april 2005 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk voor achterliggende gedachte achter die baard.![]()
Al-Bukhaari en Muslim zijn personen in de geschiedenis die overleveringen van de profeet (vzmh) hebben verzameld en uitgezocht welke zeker waar zijn en vervolgens gebundeld in boekenquote:Al-Bukhaari, Muslim and others narrated that ‘Abd-Allaah ibn ‘Umar (may Allaah be pleased with him) said: the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Trim the moustache and leave the beard." Narrated by al-Bukhaari, 5443; Muslim, 600. According to another report: "Be different from the mushrikeen: cut the moustache and let the beard grow." Narrated by Muslim, 602.
And Muslim (383) narrated that Abu Hurayrah (may Allaah be pleased with him) said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Trim the moustache and let the beard grow; be different from the Magians (Zoroastrians)."
Hij wel, ik niet bij hem ben ik bang (block)quote:
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3quote:Op maandag 25 april 2005 12:55 schreef hicham het volgende:
Al-Bukhaari en Muslim zijn personen in de geschiedenis die overleveringen van de profeet (vzmh) hebben verzameld en uitgezocht welke zeker waar zijn en vervolgens gebundeld in boeken(wordt ook wel gezegd dat Al-Bukhaari na de koran het meest betrouwbare boek op aarde heeft geschreven
)
quote:
Geeft niet, kom er gewoon bij. De rellen zijn momenteel overquote:Op maandag 25 april 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik na de afgelopen dagen wel kwijt ben wie met wie relt. De duidelijkheid is ver te zoeken
De Mushrikeen zijn er nog steedsquote:Op maandag 25 april 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3
![]()
Wilkinsonquote:Op maandag 25 april 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar destijds hadden ze ook nog geen stroom of mach3
![]()
In principe ben ik voor wereldvrede waar bij mij was de grens van het toelaatbare ook overduidelijk overschredenquote:Op maandag 25 april 2005 12:58 schreef stinkie het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik na de afgelopen dagen wel kwijt ben wie met wie relt. De duidelijkheid is ver te zoeken
nee dank je, ik mis de benodigde misplaatste arrogantie en die plaat voor mijn kop is ook niet dik genoeg. Buitem dat heb ik het verkeerde merk navigatie en helmquote:Op maandag 25 april 2005 13:04 schreef hicham het volgende:Geeft niet, kom er gewoon bij. De rellen zijn momenteel over![]()
Riet is weg, dus jij mag z'n plaats innemen![]()
[..]
Wie.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
In principe ben ik voor wereldvrede waar bij mij was de grens van het toelaatbare ook overduidelijk overschreden
Maar concreet rel ik met diegene die er niks van snappen
Maar wel een Soesoeki.quote:Op maandag 25 april 2005 13:08 schreef stinkie het volgende:
nee dank je, ik mis de benodigde misplaatste arrogantie en die plaat voor mijn kop is ook niet dik genoeg. Buitem dat heb ik het verkeerde merk navigatie en helm
Met een Bandit blok uiteraardquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wel een Soesoeki.
En nog met een Bandit blok ook, of het is andersom heH.
Dat doe ik wel.quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Romius het volgende:
Maarre, wie moet nu voor de vrijdagmiddagrel gaan zorgen?
Wel handig zo'n universeel blokkie, wel wat groot en zwaar natuurlijk, en je bouwt er zo een 2005 blokkie in.quote:
niemandquote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef Romius het volgende:
Maarre, wie moet nu voor de vrijdagmiddagrel gaan zorgen?
quote:Op maandag 25 april 2005 13:08 schreef stinkie het volgende:
nee dank je, ik mis de benodigde misplaatste arrogantie en die plaat voor mijn kop is ook niet dik genoeg.
Samen rellen?quote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Ik ben tenminste vorige week maandag ook al begonnen met de vrijdagmiddagrel
Wedden van wel?quote:
dan hopelijk wel op een wat hoger niveau dan normaalquote:Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Samen rellen?Ben er de laatste tijd elke keer te laat bij.
[..]
Wedden van wel?Dat is onze traditie vriend.
Dealquote:Op maandag 25 april 2005 13:31 schreef hollander172 het volgende:
Samen rellen?Ben er de laatste tijd elke keer te laat bij.
Nee.quote:
Volgens mij is het met jou begonnen Lucquote:Op maandag 25 april 2005 13:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Ik ben tenminste vorige week maandag ook al begonnen met de vrijdagmiddagrel
Nee nou word ie mooi!quote:Op maandag 25 april 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij is het met jou begonnen Lucjij ben begonnen met Riet te pesten
![]()
Disclaimer Geintjemeen er niets van
partijdigquote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voorzetje.
Kan nu wel weg of niet?
mag dat niet meer dan ?quote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee nou word ie mooi!![]()
En nou opflikkeren met je klote-disclaimer
jullie lastig vallen, notes schrijven.....het dagelijksequote:
Vastquote:Op maandag 25 april 2005 13:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Disclaimer Geintjemeen er niets van
Iddquote:Op maandag 25 april 2005 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
Riet had het al een tijd niet naar zijn zin naar eigen zeggen, en moet zich ook eens concentreren op ander zaken dan Fok!, PatM is ons zat n.a.v. dat wij hem wat overdreven hooghartig vonden praten over rijstijl en rijvermogen.
Wij hem niet.
bestand is te groot om geopend te wordenquote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef ZX9R het volgende:
Mag ik mijn notes eens zien?
geen notesquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb geen notes.
En anders bied ik nieuwe steekpenningen aan.
* tong uitsteekt naar ThaFreak.quote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bestand is te groot om geopend te worden
[..]
geen notes
Dan heb ik ook geen notes meerquote:Op maandag 25 april 2005 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
bestand is te groot om geopend te worden
OPM begonquote:Op maandag 25 april 2005 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Stelletje roddeltantes!Hou er nou toch over op joh! Genoeg eer en energie aan verspilt enzo.
Nu weer braaf over motortjes praten.
Wat breng je daarvoor mee dan.quote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef ondeugend het volgende:
En anders bied ik nieuwe steekpenningen aan.
Ah ok. Het is dus echt net OUD hier... Ook al is de discussie allang voorbij en uitgepraat, er komt altijd nog wel iemand langs die tóch nog even ook zijn mening wil geven, waarna eea nog eens dunnetjes over gedaan word.quote:Op maandag 25 april 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
OPM begonbehalve dat hij heel traag is met zijn reactie's
heeft OPM enkele uren niet kunnen fokken, vandaar.
![]()
Disclaimer, traag is een cynisch en slecht grapje.![]()
Banditquote:Op maandag 25 april 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wel een Soesoeki.
En nog met een Bandit blok ook, of het is andersom heH.
En jij kwam hier ook al weer omdatquote:
ik weet wel zeker dat ik bij het rijtje hoorde wat in de stront kon zakkenquote:Op maandag 25 april 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vastwel jammer dat niemand bij naam genoemd wordt, voorbeeld R1 sloeg natuurlijk op de CR500.
Vervolgens moeten de verschillende users diep in de stront zakken, (alleen OPM en Makster kregen nog een veer in de kont) nou vorige week bij dat Lidl gedoe heb ik geen verkeerd woord gezegden ook in de laatste discussie heb ik mijn handen tegen hem niet in het vuur gestoken.
Euhhhhhh steekpenningen misschienquote:
Omdat ik me genoodzaakt zie af en toe wat misstanden uit de wereld te helpen.quote:
Belofte?quote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaat de belofte nog ingelost worden vandaag?![]()
![]()
en wanneer ga je daarmee beginnen ?quote:Op maandag 25 april 2005 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik me genoodzaakt zie af en toe wat misstanden uit de wereld te helpen.
Hey, men moet hier toch een waarheidsgetrouw beeld krijgen, of niet?
De tijd zal het leren.quote:Op maandag 25 april 2005 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Enige voordeel hier is dat de 'andere partij' een ban heeft, dus het zal niet zo snel weer oplaaien.
quote:Maar goed, het blijft hoe dan ook vermakelijk.
Je weet hoe partikulieren reageren hequote:
Ik heb ook geen notes.quote:
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ik heb geen negatief onderbuik gevoel.![]()
Misschien ook beter voor de gezondheid.
quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Je weet hoe partikulieren reageren heals jij zegt dat je iets doet noemen klanten het altijd direct een belofte.
![]()
Mwoah, af en toe een subtiel hintje lijkt me voorlopig voldoende. Voor de goede verstaanders enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
en wanneer ga je daarmee beginnen ?![]()
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 14:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Same herehad eerlijk gezegd helemaal niet het idee dat PatM dat wel had
Bij riet zijn het altijd onderbuik discussies
![]()
heb ik het idee...
ik kan niet elk moment posten idd, vandaar dat ik wat traag ben in de juiste zin van het woord
Same herequote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Same herehad eerlijk gezegd helemaal niet het idee dat PatM dat wel had
Bij riet zijn het altijd onderbuik discussies
![]()
![]()
heb ik het idee...
ik kan niet elk moment posten idd, vandaar dat ik wat traag ben in de juiste zin van het woord![]()
![]()
Blijkbaar niet he bijdehand.quote:Op maandag 25 april 2005 14:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
is ie nog niet vol ?
Nee nog niet.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |