Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.quote:Op maandag 11 april 2005 12:21 schreef RB het volgende:
@Pep
Ben nu voorzien van een andere fiets, hoef dus niet meer naar motoport A`dam![]()
En daarbij heb ik niet zin om achter jullie aan te hobbelen![]()
Werk in uitvoering ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom is de pic van de Fok! MC offline.
En ik mis het vorige deeltje.
Wacht eens op je bankstelquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Makster het volgende:
Wat een KUT topictitel zeg !!
Bepaal zelf wel of het gezellig is JA![]()
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef RB het volgende:
Hicham waarom nou weer een smiley achter m`n naam in de OP![]()
Kunnen ze nooit betalen johquote:Op maandag 11 april 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kunnen ze Hicham inhuren ofzo?
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzoquote:
Lekker weertje om binnen te zitten en te moeten wachten.quote:Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef Makster het volgende:
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzo
Gelukkig is het kut wer, scheelt weer
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.![]()
Maar so be it.![]()
Heb je nu al weer een nieuwe motor?quote:
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
@Mercy
Ja, die kleding heeft een keurmerk. Maar ik ken zat producten met een keurmerk en heel snel kapot gingen. Waarschijnlijk voldoet die LIDL kleding net aan het keurmerk, gewoon heel minimaal dus..... DENK ik hoor
Het is een mega motorevenement met races midden in de bebouwde kom, echt doorsnee Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef RB het volgende:
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.![]()
Dan zit ik liever op de motor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |