ElisaB, crimineel en verboden is één stukkie; ik sta d'r gekleurd opquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef ReadMe het volgende:
ElisaB (klinkt als een crimineel), waarom is mijn topic gesloten waar ik opzoek was naar een vrouwelijke stem?
Het valt niet onder het verkopen van dieren/mensen of wat dan ook.
Ik vraag slechts iemand om wat in te spreken.
Hiertussen zie ik niet staan dat dat verboden is:
HELP !!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:25 schreef meneerdeman het volgende:
Heer, dame, kunnen jullie mijn topic misschien een beetje opruimen. Het zijn steeds weer dezelfde die mijn topic aan het verkloten zijn.
[TK] Toshiba Satellite Pro
wat is daar in godsnaam mis mee? Mensen moeten eerst eens nadenken voordat ze onzinnige verboden invoeren...quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
.. Zoeken of aanbieden van diensten (vrijwillig of betaald) mag niet dus.
Omdat het hier anders binnen de kortste keren volstaat met allerlei personeelsadvertentiesquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
wat is daar in godsnaam mis mee? Mensen moeten eerst eens nadenken voordat ze onzinnige verboden invoeren...
whehe jij kan het ook al niet latenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:05 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Omdat het hier anders binnen de kortste keren volstaat met allerlei personeelsadvertenties
V&A is een beetje de rommelzolderverkoop van FOK!. Overleg anders eens met een mod van GC of je dergelijke verzoeken daar mag plaatsen
oh ja, dat zou ik niet meer doen sinds mijn aftreden als V&A mod![]()
strak planquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:16 schreef detulp050 het volgende:
Misschien kunnen we samen als parttime mod weer V&A modden
Wat detulp050 zegt dusquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:57 schreef metalbazzz het volgende:
wat is daar in godsnaam mis mee? Mensen moeten eerst eens nadenken voordat ze onzinnige verboden invoeren...
als jij nou gewoon eens op GoT je meuk gaat aanbiedenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:
strak plan, die Adelante bakt er niks van.
Ik ben hem zo zat, hij ziet nog niet eens het verschil tussen een muis en een kat.
Dus alsjeblieft; ga V&A weer modden.... dan...zit ik hier niet met die vodden
aargh fuck rijmen, ik ga wel weer ergens anders slijmen.
geef me maar de knopjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat detulp050 zegt dus
Ow en heren; u bent van harte welkom hoor. Hoe meer modder, hoe meer vreugd
Dus ik mag in elk topic zeuren over de prijs? Jij biedt en ferrari aan en ik zeg dat je dafje voor de helft van de prjs kan kopen.... appels met peren vergelijken dat is wat er gebeurd. Ik biedt iets aan en iemand anders biedt dan wat hij er voor wilt geven... dacht dat het zo werkte ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:02 schreef Adelante het volgende:
valt toch wel mee meneerdeman? ik zie dat mijn lieftallige medemodster al heeft geëdit
Zo werkt het inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:05 schreef meneerdeman het volgende:
Dus ik mag in elk topic zeuren over de prijs? Jij biedt en ferrari aan en ik zeg dat je dafje voor de helft van de prjs kan kopen.... appels met peren vergelijken dat is wat er gebeurd. Ik biedt iets aan en iemand anders biedt dan wat hij er voor wilt geven... dacht dat het zo werkte ?
Je mailquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef Adelante het volgende:
en tulp, w'rom heb je dan ook niet op m'n mail gereageerd?
Hij is dichtquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:48 schreef DeFlip het volgende:
[TK] Samsung D500, nieuw in doos en compleet mag dicht
heb je msn dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |