vind je het erg als dit een tikkeltje ongeloofwaardig overkomt? heb je dat ergens op papier staan, voor we straks met euro's gaan wapperen op een als vermist opgegeven product?quote:Ik heb er een D500 teveel omdat er iets verkeerds ging bij de verzekering en Samsung en nu hou ik een splinternieuw Samsung D500 over die ik gewoon mocht houden van de verzekering.
Bij [TK] Samsung D500 Zwart ging ook niemand zeuren over dit, de toestel werd gewoon goed verkocht. En er staat toch duidelijk dat de telefoon gewoon compleet nieuw in doos is. Moet het uit de vrachtwagen gevallen zijn ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
vind je het erg als dit een tikkeltje ongeloofwaardig overkomt? heb je dat ergens op papier staan, voor we straks met euro's gaan wapperen op een als vermist opgegeven product?
Ik ben gewoon vaak met telefoons bezig en laat ik nou een keer het geluk hebben dat ik een extra telefoon mocht houden van de verzekering. In Rotterdam wonen er volgens mij toch echt wel meer dan 2 mensenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[TK] Samsung D500 Zwart
Hier ook al een met hetzelfde verzekeringsverhaal en ook zonder bon. Is het een kloontje of hebben jullie een gemeenschappelijke verzekeringsmaatschappij die graag gratis dure telefoons weggeeft en bovendien dezelfde woonplaats?Verder heb je laatst ook een dure Nokia verkocht ook zonder bon. Ik vind het wel een heel vreemd verhaal.
Nee sorry, ik ben niet echt helemaal weg van UMTSquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:30 schreef Patrick1975 het volgende:
Aangezien je zo graag met foons bezig bent...
Is inruil van een Sony v800 UMTS een mogelijkheid?
welke verzekeringsmaatschappij is dan zo ontzettend royaal voor die paar euro verzekeringspremie die ze vangen op jaarbasis? wat heb je ervan op papier staan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:10 schreef DeFlip het volgende:
Ik ben gewoon vaak met telefoons bezig en laat ik nou een keer het geluk hebben dat ik een extra telefoon mocht houden van de verzekering.
Bijna alle prijzen daar zijn boven de 300 euro, 275 komt nooit of heel nauwelijks voor, en probeer ook maar de eerste zijn om te reageren. Als je niet oppas krijg je misschien zelfs een oplichter. De nieuw prijzen in de winkel liggen tussen 400 en 450, dus bedenk maar wat je wilt. Enne beetje psychologisch doen doe je maar ergens anders hequote:Op zondag 27 maart 2005 00:59 schreef devilish1980 het volgende:
op speurders.nl doen nieuwe ongebruikt d500's al 275,-
dus zeg maar of we een deal hebben anders trek ik mn bod weer in...
hoe langer je wacht hoe ouder ie wordt, en hoe minder je er voor krijgt
Hihi ok doei en niet meer terug komen hier hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:57 schreef devilish1980 het volgende:
ik trek me terug heb net een nieuwe gekocht via speurders voor 250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |