Hmm ... ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:41 schreef MC het volgende:
Zelf vind ik de vraagprijs te hoog, Dus daarom bied ik 300. Nieuw heeft de laptop ongeveer 900 euro gekost. Een laptop wordt ongeveer in 3 jaar afgeschreven. Dus een 1/3 van de nieuwprijs vind ik een genereus bod.
Nieuw kost een Toshiba wel iets meer dan 900 euro. Eerder richting 1600 euro.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:41 schreef MC het volgende:
Zelf vind ik de vraagprijs te hoog, Dus daarom bied ik 300. Nieuw heeft de laptop ongeveer 900 euro gekost. Een laptop wordt ongeveer in 3 jaar afgeschreven. Dus een 1/3 van de nieuwprijs vind ik een genereus bod.
Ik heb er ook al een, dezelfde. Die koste nieuw 899,- en heb ik zo'n 2 jaar geleden gekocht, en dat was dus inclusief BTW. Dus meer dan 1000 euro heeft de notebook dan ook niet gekost. Dit zijn gewoon de goedkopere modellen van toshiba.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:51 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Nieuw kost een Toshiba wel iets meer dan 900 euro. Eerder richting 1600 euro.
1/3 = 535 euro, dus 500 euro is redelijk. Ik heb er alleen al één dus...
Vrijwel onbeschadigd. We hadden deze laptops voor het thuiswerken, alleen daar deden we niet aanquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:13 schreef Adelante het volgende:
in welke staat verkeert de laptop, ik ben zelf nl niet altijd even "zuinig" op spulletjes van m'n werkgever
Ook nog veel te weinig, maar bedankt voor het bod. (Zo ben ik dan ook wel weer)quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Adelante het volgende:
350 euro geboden
Niet om je af te kraken, alleen een paar honderd euro bij je vraagprijs en je hebt een nieuwe laptop die ook nog eens sneller is. Dus ik denk dat je vraagprijs niet aantrekkelijk is vanwege het feit dat een nieuwe laptop toch aantrekkelijker is. Want voor onder de 700 euro heb je al een laptop die sneller is.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef meneerdeman het volgende:
Schop ... wat is er mis met dit laptopje![]()
Het is een 2100 ja. Geen orginele boekjes e.d. er meer bij ... die zijn gelijk in de prullenbak gegooidquote:Op donderdag 14 april 2005 14:07 schreef KermitKrul het volgende:
Wat is het typenummer? Aan je beschrijving denk ik aan de Satellite 2100 Pro.
Zitten alle originele boekjes - Product Recovery CD's e.d. erbij?
Die van mij (deze is van mijn maat zoals je hebt kunnen lezen) is voor iets minder dan de vraagprijs weggegaan. En ik had voldoende animo om hem te verkopen. Te duur ben ik echt niet. Appels en peren .... daar hebben we het hier over .... en druk maar eens op configureer en bestel .... dan komt er ongeveer 200 euro bovenop de prijs ..... maar dit alles heb ik je ook al eens uitgelegt over msn waar je met prijzen aankwam ex btw. . . .quote:Op donderdag 14 april 2005 14:53 schreef Het_Biertje het volgende:
voor ¤549 heb ik al een Dell C 2.6Ghz in huis.
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/inspn_1150?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
spijt me maar je bent echt te duur.
*msn log tjekt*quote:Op donderdag 14 april 2005 15:04 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
maar dit alles heb ik je ook al eens uitgelegt over msn waar je met prijzen aankwam ex btw. . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |