Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.quote:Op maandag 11 april 2005 12:21 schreef RB het volgende:
@Pep
Ben nu voorzien van een andere fiets, hoef dus niet meer naar motoport A`dam![]()
En daarbij heb ik niet zin om achter jullie aan te hobbelen![]()
Werk in uitvoering ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom is de pic van de Fok! MC offline.
En ik mis het vorige deeltje.
Wacht eens op je bankstelquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Makster het volgende:
Wat een KUT topictitel zeg !!
Bepaal zelf wel of het gezellig is JA![]()
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef RB het volgende:
Hicham waarom nou weer een smiley achter m`n naam in de OP![]()
Kunnen ze nooit betalen johquote:Op maandag 11 april 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kunnen ze Hicham inhuren ofzo?
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzoquote:
Lekker weertje om binnen te zitten en te moeten wachten.quote:Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef Makster het volgende:
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzo
Gelukkig is het kut wer, scheelt weer
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.![]()
Maar so be it.![]()
Heb je nu al weer een nieuwe motor?quote:
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
@Mercy
Ja, die kleding heeft een keurmerk. Maar ik ken zat producten met een keurmerk en heel snel kapot gingen. Waarschijnlijk voldoet die LIDL kleding net aan het keurmerk, gewoon heel minimaal dus..... DENK ik hoor
Het is een mega motorevenement met races midden in de bebouwde kom, echt doorsnee Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef RB het volgende:
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.![]()
Dan zit ik liever op de motor
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik mag aannemen dat er nog veel meer dat soort merken zijn die dat doen en het kan zomaar zijn dat zo'n merk bij de Lidl te koop ligt,
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijdquote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Dat was jij toch al ?
En nu gaan jullie GVD terug in de hosts file
Latersz
Those were the days, WTF happend lately?quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijd, maar kwam niet al te vaak en toen kreeg ik de titel van Riet.
Voordat Mercy kwam zat hij altijd op mij en Hollander te vitten bij de vrijdagmiddag en doordeweek rel.
Auto kapot, motor kapot....quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Heb ik laatst ook gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Zat nog even te twijfelen vrijdag of ik hier zou komen rellen met een kloontje maar de registratie was me even teveel werk.
Rijden jullie alles helemaal op...quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Klonen heb ik nog zat en daar is zonder uitzondering al flink mee gerelt. (niet hier overigens.quote:Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan.
Alleen kloontje is al weer verwijderd door yvonne![]()
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....quote:Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef hollander172 het volgende:
Hoe is jouw kloon ontdekt cq waarom is ie verwijdert?
hihihi..quote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....
Maar dan ook echt hinderlijk!![]()
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.![]()
[..]
Manke Nelis, zonder brillepootje.
![]()
quote:
nou ja, kapot, hij rijd nog prima, alleen komt niet dor apk heen met die bodemplaat. Mag nog tot de 14e op de weg en met wat mazzel heb ik de onderdelen van de soes dan binnen dus zit ik iig niet zonder vervoerquote:Op maandag 11 april 2005 14:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Auto kapot, motor kapot....
het zit je ook niet mee hè?
Was het maar woensdagggggggggg.quote:Op maandag 11 april 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Was het maar woensdagggggggggg.![]()
![]()
Ik ben toe aan een vrije dag, en nieuwsgierig naar de Husk, CR ophalen enz, enz.
als het opdeze manier gaat wel jaquote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden jullie alles helemaal op...![]()
Maar ja dat wordt dus alweer de toegangskaartjes voor de Ska band verhogen.
Uiteindelijk betalen wij het dus.![]()
En jij beweegt je ook voort op 2 wielen bij een totaal gebrek aan een kreukelzone.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
als het opdeze manier gaat wel jatotall loss rijden zuigt. Das de derde wagen al die ik crash, waarvan er 1 niet van mij was :p
Welke dag gaat uw voorkeur naar uit??quote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...dit weekend wel boswegje doen
sowwyquote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij beweegt je ook voort op 2 wielen bij een totaal gebrek aan een kreukelzone.
Gelukkig ging ik aan de kant toen je mij vorig jaar inhaalde op het Kleinpolderplein.
Je had mij ook helemaal niet gezien bleek achteraf.![]()
Slicks, goedkoop te krijgen tweedehands met een paar rondjes circuit erop, en profiel even zelf snijden.quote:Op maandag 11 april 2005 16:19 schreef PatrickM het volgende:
Zag in deel 202 nog even iets over twee verschillende soorten banden?
Ik ga als m'n BT-45 achterband op is, de Avon AM24 Gripmaster er om laten leggen die nog steeds in de schuur ligt. Ideale combinatie... een BT-45 on-road band voor en een AM24 semi off-road band achter![]()
3 sets voor 100 euroquote:Op maandag 11 april 2005 16:29 schreef PatrickM het volgende:
Gaat niet erg opschieten met woon/werk verkeer... elke week andere banden om moeten leggen![]()
zaterdagquote:Op maandag 11 april 2005 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
Welke dag gaat uw voorkeur naar uit??
we zouden elkaar chasenquote:Moet wel de CR klaar zijn, of een Husk hebben.![]()
Jaja wel deze Honda he!quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Doktorsadvies: u mag geen supersport Honda CBR600 meer rijden, dan komt alles goed.
Wel deze Honda.
Nu met gratis trapje om erop te klimmen..
ik vond deze wel iets voor haarquote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Doktorsadvies: u mag geen supersport Honda CBR600 meer rijden, dan komt alles goed.
Wel deze Honda.
Nu met gratis trapje om erop te klimmen..
Ik ga er van uit dat het door gaat idd.quote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag
we zouden elkaar chasenik op me ZXR, jij op je CR...
quote:Op maandag 11 april 2005 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vond deze wel iets voor haar![]()
[afbeelding]
Wtf? Waar hebbie ut nou weer over....quote:Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Fix die foto's ff even in je home directory.
Of mail hem even, dan verander ik de link wel.![]()
![]()
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijnquote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
en als jij het niet vertrouwd is jou goed recht, maar ik vind niet dat je al bij voorbaat kan zeggen dat het troep is, zonder het zelf beoordeeld of in handen gehad te hebben![]()
De foto in de OP.quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wtf? Waar hebbie ut nou weer over....
Heb ik nie meerquote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De foto in de OP.![]()
http://members.chello.nl/amridder/FokMC.jpg
Ik ga skatennnnnnnnn.
niet naiver dan er van uitgaan dat duur per definitie veiliger isquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijn
quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het door gaat idd.![]()
[..]
Cool, wel even andere uitlaat, komt standaard 34 pk uit.
ik denk dat het eerder met vooroordelen te maken heeftquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijn
Pics ?quote:Op maandag 11 april 2005 17:52 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ik heb een leren pak
Evolution jas en Difi broek (met kneesliders)
Kleur: zwart, grijs en zilver...
Quanta kosta? ¤ 200,-
Enne, zit als gegoten...
* PatrickM moet alleen ff een paar kilotjes afvallen om het teletubbiegevoel in de jas kwijt te raken![]()
![]()
Ga ik het nogmaals zeggen...... zeg niet dat duur per definitie veiliger isquote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet naiver dan er van uitgaan dat duur per definitie veiliger is
Dat zien jullie wel weer op de volgende meetquote:Op maandag 11 april 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog pics van jezelf IN het pak he
Mede daarom laat ik 'm nu maar even staan...quote:Op maandag 11 april 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
t Is zo donker...
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuurquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm...
quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor een bmw
Zeg toch niksquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuur)
quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had weinig keus... was het pak van m'n zwager (en hij heeft geen motor meer, dus kon ik 'm overnemen als 'ie goed zatquote:
Vertel...quote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef PatrickM het volgende:
Het kan zo veranderen helaas (of gelukkig als het gunstig uitpakt)
Lijkt Luc zijn pak wel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar tel ik 11-12 meetings waar ik geweest ben als ik zo de mapjes bekijk. Best veel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor mn rbw
quote:Op maandag 11 april 2005 10:25 schreef Billy the kid het volgende:
Vervangen doe je als de compressie daalt. Hierdoor lopen de prestaties terug (druk in de verbrandingsruimte lekt weg langs de zuiger), verder niets.
Kapotlopen gebeurt bij een vastloper en dat as bijna altijd het gevolg van te hoge temperatuur (te arm mengsel, te veel wrijving door oliegebrek of nieuwe zuiger/cylinder die nog niet goed zijn ingelopen) of een vreemd voorwerp in de motor.
quote:Op zaterdag 09 april 2005 02:07 schreef boldor het volgende:
mmm... we kunnen wel een gebroken kleppen club beginnen.
Ik heb in de winter een TE610 gekocht uit 98 bij een particulier. 3 weken geleden dacht ik slim te zijn door een husky dealer een beurt te laten geven aan die motor waaronder kleppen stellen.
Ik had ook nog geen 30km gereden en reed nog een extra rondje over het industrieterrein toen mijn klep afbrak en deuken in mijn zuiger sloeg. Kost me een nieuwe zuiger en kleppen, incl. arbeid die kon er niet vanaf .... het kon namelijk niet aan hem liggen. De kosten zijn ingeschat rond de 800, terwijl ik dezelfde dag 300 had neergetikt voor de beurt (ivm startproblemen en nieuwe keerringen in de voorpoot).
Dat weekend werd het ook nog eens 23 graden, zonnetje erbij maar geen motor. Wel een kater. Succes in ieder geval. Mijn mening is dat die dealers doen alsof het heel normaal is. Crossers rijden toch ook elk seizoen op 2 motoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |