Dat zien jullie wel weer op de volgende meetquote:Op maandag 11 april 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog pics van jezelf IN het pak he
Mede daarom laat ik 'm nu maar even staan...quote:Op maandag 11 april 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
t Is zo donker...
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuurquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm...
quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor een bmw
Zeg toch niksquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuur)
quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had weinig keus... was het pak van m'n zwager (en hij heeft geen motor meer, dus kon ik 'm overnemen als 'ie goed zatquote:
Vertel...quote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef PatrickM het volgende:
Het kan zo veranderen helaas (of gelukkig als het gunstig uitpakt)
Lijkt Luc zijn pak wel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar tel ik 11-12 meetings waar ik geweest ben als ik zo de mapjes bekijk. Best veel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor mn rbw
quote:Op maandag 11 april 2005 10:25 schreef Billy the kid het volgende:
Vervangen doe je als de compressie daalt. Hierdoor lopen de prestaties terug (druk in de verbrandingsruimte lekt weg langs de zuiger), verder niets.
Kapotlopen gebeurt bij een vastloper en dat as bijna altijd het gevolg van te hoge temperatuur (te arm mengsel, te veel wrijving door oliegebrek of nieuwe zuiger/cylinder die nog niet goed zijn ingelopen) of een vreemd voorwerp in de motor.
quote:Op zaterdag 09 april 2005 02:07 schreef boldor het volgende:
mmm... we kunnen wel een gebroken kleppen club beginnen.
Ik heb in de winter een TE610 gekocht uit 98 bij een particulier. 3 weken geleden dacht ik slim te zijn door een husky dealer een beurt te laten geven aan die motor waaronder kleppen stellen.
Ik had ook nog geen 30km gereden en reed nog een extra rondje over het industrieterrein toen mijn klep afbrak en deuken in mijn zuiger sloeg. Kost me een nieuwe zuiger en kleppen, incl. arbeid die kon er niet vanaf .... het kon namelijk niet aan hem liggen. De kosten zijn ingeschat rond de 800, terwijl ik dezelfde dag 300 had neergetikt voor de beurt (ivm startproblemen en nieuwe keerringen in de voorpoot).
Dat weekend werd het ook nog eens 23 graden, zonnetje erbij maar geen motor. Wel een kater. Succes in ieder geval. Mijn mening is dat die dealers doen alsof het heel normaal is. Crossers rijden toch ook elk seizoen op 2 motoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |