quote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik mag aannemen dat er nog veel meer dat soort merken zijn die dat doen en het kan zomaar zijn dat zo'n merk bij de Lidl te koop ligt,
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijdquote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Dat was jij toch al ?
En nu gaan jullie GVD terug in de hosts file
Latersz
Those were the days, WTF happend lately?quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijd, maar kwam niet al te vaak en toen kreeg ik de titel van Riet.
Voordat Mercy kwam zat hij altijd op mij en Hollander te vitten bij de vrijdagmiddag en doordeweek rel.
Auto kapot, motor kapot....quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Heb ik laatst ook gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Zat nog even te twijfelen vrijdag of ik hier zou komen rellen met een kloontje maar de registratie was me even teveel werk.
Rijden jullie alles helemaal op...quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Klonen heb ik nog zat en daar is zonder uitzondering al flink mee gerelt. (niet hier overigens.quote:Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan.
Alleen kloontje is al weer verwijderd door yvonne![]()
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....quote:Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef hollander172 het volgende:
Hoe is jouw kloon ontdekt cq waarom is ie verwijdert?
hihihi..quote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....
Maar dan ook echt hinderlijk!![]()
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.![]()
[..]
Manke Nelis, zonder brillepootje.
![]()
quote:
nou ja, kapot, hij rijd nog prima, alleen komt niet dor apk heen met die bodemplaat. Mag nog tot de 14e op de weg en met wat mazzel heb ik de onderdelen van de soes dan binnen dus zit ik iig niet zonder vervoerquote:Op maandag 11 april 2005 14:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Auto kapot, motor kapot....
het zit je ook niet mee hè?
Was het maar woensdagggggggggg.quote:Op maandag 11 april 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Was het maar woensdagggggggggg.![]()
![]()
Ik ben toe aan een vrije dag, en nieuwsgierig naar de Husk, CR ophalen enz, enz.
als het opdeze manier gaat wel jaquote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden jullie alles helemaal op...![]()
Maar ja dat wordt dus alweer de toegangskaartjes voor de Ska band verhogen.
Uiteindelijk betalen wij het dus.![]()
En jij beweegt je ook voort op 2 wielen bij een totaal gebrek aan een kreukelzone.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
als het opdeze manier gaat wel jatotall loss rijden zuigt. Das de derde wagen al die ik crash, waarvan er 1 niet van mij was :p
Welke dag gaat uw voorkeur naar uit??quote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...dit weekend wel boswegje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |