Dudequote:Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.![]()
Wil je nog je post herzien in ik weet niet hoeveel topics geleden over van Aad?quote:Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.
een echte disclaimerquote:Op maandag 25 april 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
Disclaimer rommel is geen rommel in de context van rommel.
Mijn enkel werd vanochtend 2 keer dubbel geslagen.quote:Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen worden![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Romius het volgende:
Er zat ook een kleurverschil in de achterkant vanaf het begin, maar deze hebben ze ff omgewisseld en ziet er nu stukken beter uit.
quote:Inmiddels ook al een keer de 275 op de teller aangetipt![]()
![]()
Volgens mij ben je al zolang niet geweest dat je Youssef ook nog moet meetellenquote:Op maandag 25 april 2005 09:58 schreef Romius het volgende:
![]()
Je bent er ff niet, en er zijn gelijk 2 mensen gebanned
Ik moet toch ff weer regelmatiger komen hier, anders wordt er niet zoveel meer gepost
quote:
Inmiddels ook al een keer de 275 op de teller aangetipt![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Hoe kan dat
Is het een schademotor
![]()
[..]doe ik dagelijks
Nee Youssef had ik nog meegelezen, met z'n holocaustontkenningquote:Op maandag 25 april 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al zolang niet geweest dat je Youssef ook nog moet meetellen3 dus
[..]
denk niet dat het magquote:Op maandag 25 april 2005 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn enkel werd vanochtend 2 keer dubbel geslagen.
Het is maar net welke hoek je maakt, die HD zal idd ook wel een aardige compressie hebben met die 1300 ? cylinders.![]()
Heb je er al een keer mee gereden, of mag dat niet van oompje lief ?![]()
![]()
Dat koppel lijkt mij wel relaxed rijden.![]()
In de eerste de beste bocht meteen alles aan de grond rijdenquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
denk niet dat het magheb het nog niet gevraagd iig
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:04 schreef Romius het volgende:Nee de achterkant was wat groener, die wordt in dezelfde fabriek gespoten waar ook Kawasaki kuipdelen worden gespoten
![]()
Nee de dealer zei idd dat ze op een andere plek worden gespoten en ja verder niks. Slap verhaal![]()
Maargoed, het ziet er goed uit zo.
Dat is iets voor Mythbustersquote:Op maandag 25 april 2005 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen worden![]()
dan heb ge niet goed gelezuh want er is wel hosanna verhaal over geweest,quote:Op maandag 25 april 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.
Zal wel nog niet, want ik heb er nog geen hosanna bericht over gelezen.
Disclaimer rommel is geen rommel in de context van rommel.
en met jouw enkel lijkt het mij ook niet echt een goed idee eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2005 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
(heb nu een bod uitstaan op een BMW R80GS)
quote:Op maandag 25 april 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Maar hij had al op die vorige ZXR van jou geblazen toch.
![]()
quote:Misschien als je hem even wat veren geeft op bepaalde plaatsen, dat HD je van het is, en je zoooo graag er eens op zou willen rijden.![]()
Als hij dan zeg dat je hem dan zelf moet aantrappen zou ik het niet doen.
quote:Maarrr plaats eens een pic van dat ding. Ik wordt oud geloof ik.![]()
(heb nu een bod uitstaan op een BMW R80GS)
nee idd..wat pepijn zegt; hij zal hem wel ff moeten aantrappenquote:Op maandag 25 april 2005 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en met jouw enkel lijkt het mij ook niet echt een goed idee eigenlijk![]()
![]()
Mensen kunnen veranderen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hij laat me rijden of hij laat me niet rijden…of ik nu ga slijmen of niet
hij weet hoe ik over sjoppers denk...
Pics van beide? K,R .. weet verder geen typenummers van die gietijzeeren bakken.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren trouwen die nieuwe BMW 1210 boxer gezien in het echt
is lelijkvind de 1200 veeeeeeeeeel mooier
![]()
Ik zou wel willen maar jij weet ook hoe het werkt bij Randstad.quote:Op maandag 25 april 2005 11:21 schreef Makster het volgende:
Pepijn wat doe je
Anders doe je voortaan een bod op iets mooiere motoren
@Luc...
Waarom geen alfa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |