Is dat een vereiste danquote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, waarom heb je opeens geen icon meer en is je profiel helemaal leeg
Op die provocerende sig na dan
Nee. Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PatrickM het volgende:
En ik vind wat ik vind... mag ik dat niet vinden dan? Ben ik dan een kansloze mongool die wilt prediken dat 'ie de echte motorrijder is en alles perfect doe?
Wat ga je doen in die maand ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot over een maand(misschien)
Ik wil gebanned worden voor een maand
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie weetquote:Op zondag 24 april 2005 20:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ga je doen in die maand ?jezelf ontwikkelen ?
![]()
Insgelijks.quote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Ik dacht dat Riet de enige was, maar PatrickM kan er ook wat van hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je bij tijd en wijlen al in en in triest maar je schopt het nog verder.
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Holocaustontkenning doet het goed de laatste tijd, succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een grote jongen was geweest had je ook gewoon kunnen mailen naar forum@fok.nl ipv zo'n wanstaltige vertoning neer te zetten.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Niet vergeten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... aan te passenquote:Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen!![]()
....en dat maakt het nog triester........quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zullen we ter ere van dit moment de club een andere naam geven ?
ik zat te denken aan FOK MCOLK
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een ouwe geile chocoprins ridder en is Raus een man die zich als vrouw voordoet als ik het zo goed begrijp
quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Ik moet jullie namens Riet de hartelijke groeten doen
Jij bent echt te ranzigquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Horloge en armband af he Patrick?
Was een goed advies hoor.quote:
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........quote:Maare, wanneer mag ik je vriendin nou eens een veeg geven?
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemandquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vriendin 1 keer gezien.........Wat denk je nou?
![]()
Je hebt geen woord met haar gewisselt.![]()
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?quote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, even een "volwassen" post ter afsluiter....
Dit is niet echt plotseling, post hier eigenlijk niet voor mn plezier meer, tis meer een gewoonte geworden.... een slechte gewoonte.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
PatM, laterz, hou het heel en ik zie je volgende jaar wel naast Rossi op je SV rondcrossen
Minimaal een maandquote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook een "volwassen" reply dan maar, dit is niet de eerste keer dat je dit zegt, hoelang duurt het nu voor je weer terug bent?
Was volgens haar heel gezellig met Peppie tijdens de afwas.quote:Op zondag 24 april 2005 21:16 schreef PatrickM het volgende:
Nee duh, volgens mij hebt je vriendin zo goed als de hele avond geen woord gewisseld met iemand
Niet verder denken, je snapt er geen hol van.quote:Maare, ik dacht, jullie hebben iets van een soort van een open relatie, dusse![]()
Ik wil hier niet al te veel woorden aan kwijt en weet sowieso niet hoe ik het goed naar jou kan overbrengen, maar naar mijn inziens ligt het toch ook grotendeels aan jezelf. Je komt vaak als een aansteller over (bwooehoeohoehoe, niemand heeft op mijn foto gereageerdquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:20 schreef Mobydick het volgende:
Een CR500 is niet makkelijk om te rijden en vele rijders onderschatten de 500.De 500 laat zich wel makkelijk rijden als je als een bejaarde gaat rijden en dan nog is het niet lekker rijden.De CR500 vraagt om gas en daar kan je de fout in gaan,want dan gaat hij je plotseling verassen en wanneer je je realiseerd wat er is gebeurt heb je al een kont met tramsporen erin.Ik rij al 4 jaar een CR500 en kan het aardig onder kontrole houden,maar afgelopen zondag heeft hij me verast.Ik was in zijn 4 en stond op de steps met een snelheid van ongv 80km/h.Toen gaf ik plotseling meer gas en hij reageerde door direkt kaasrecht voor me te gaan staan.Ik wil echt geen andere motor hebben,maar weet het zeker dat mijn 500 me een keer tramsporen in mijn kont zal geven..Maar het is en blijft een lekkere motor om te rijden,Je hebt power wanneer je het wil.Maakt niet uit welke versnelling je bent.
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef hollander172 het volgende:
Waarom doe je dat niet eerst voor je allerlei andere variabelen gaat veranderen?
Geen idee.quote:Heb het misschien gemist maar wat heeft Aadje met je carbs gedaan?
Niet op zijn achterwiel? dat doet die KLX van mij zelfs in zijn 1 en volgasquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
OK, gaat lekker hier .. to whom it concerns .. even djust a little.
Ik ben net weer terug van een stukje rijden, ik wil eigenlijk nog een sessie het dingetje aanpakken, warm rijden, en bij hoge toeren de onsteking uitzetten en de bougie eruit draaien om te checken, maar het wordt nu al te laat voor sommige mensen in de straat.
Op een bedrijfsterrein hier voor Hoogvliet heb ik hem voorbij die trillingen getrokken in de eerste versnelling, maar het ding wil echt puur op vermogen niet klimmen in die ketting, ook niet in 2, 3 whatever. Moest het even doen om te testen, wil weten wat er is.
Wel is de snelheidsensatie veel groter dan op de Beemer, maar ik denk zoals eerder gezegt (en dus geen smoesje was) dat niet al het vermogen eruit komt wat er in kan zitten..
Het is gewoon de enigste 25 Kw CR500 van Nederland.
Aan de zuiger kan het toch niet liggen, en ook niet aan de olie want er zit nu het best van het beste in.![]()
(is bij de Halfords niet te koop, die stoppen bij Castrol TTS volsyntheet, dit is A747 race olie -mengen en binnen 2 dagen opstoken)
Piccie van de bougie.
[afbeelding]
Ziet er op de foto nog schraler uit dan irl hoor.![]()
Maar hij is wel grijs dus dat duidt op oververhitting en te weinig benzine.
De luchtschroef nu weer een stuk naar binnen gedraaid. Zit nog 1 1/4 deel naar buiten.
Bij de laatste kwart slag moet er een andere stationair sproeier in, maar ik denk dat er iets met de hoofdsproeier is.
Zo ff de heren op MF spammen.
Dat wordt de carb toch even openschroeven schat ik.![]()
Maar ja eenmaal gedaan lach je achteraf om de onwetenheid die ik nu nog heb.![]()
Moet een simpel klusjes zijn voor 2 linkerhanden.![]()
Ik denk niet dat Fok!MC gebaseerd is op mijn posts en inbreng...quote:Op zondag 24 april 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
Waarom denk je dat de Fok club gebasseerd zijn op jou posts of inbrang?
De oplossing is vaak heel simpel, het zoeken er naar langdurig maar met een positieve instelling wel heel leuk.quote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik blijf hopen dat ik er vlakbij zit, al voel ik rationeel wel aan dat het mijlenver is.
Carb(s) even loshalen en ultrasonisch laten reinigen, kost je de kop niet en dat is 1 struikelblok minder. (plus het feit dat je dan zeker weet dat het daar niet aan ligt)quote:Geen idee.![]()
Ik las al ergens iets over een clipje op een naald verzetten, dus moet het daar ergens zoeken.
De bedoeling is om er zonder die lui uit te komen.![]()
Bellen is waarschijnlijk makkelijker.![]()
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog wel een kleine blessure van vorige week zondag, omdat de CR alleen met gas erop wil rijden, niet met half of weinig gas..
De bal van mijn linkerhand doet nog pijn als je op het plek duwt die de hele dag de tegendruk moest geven van het koppelingshandel.![]()
Maar ja dat hoort er allemaal bij, dingen zijn niet gemaakt om te toeren he.![]()
de geschiedenis herhaalt zichquote:Op zondag 24 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon rustig de tijd nemen en goed alles noteren wat je verandert. Af en toe even rijden, lijkt het goed? Af laten koelen en als ie koud is nog eens proberen.
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af hakenquote:
Ah, mijn eerste reactie was dat je een verzameling brommers hebt.quote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Clipje op de naald is heel simpel, zal morgen even een piccie posten van die van mij. Bij 1 van de carbs zat het clipje eentje te laag ivm de anderen......Vond het al raar dat ie stationair niet lekker liep.
(nooit opgemerkt totdat ik "echt" ging kijken.
)
Tja we zijn niet allemaal echte rijders natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wanneer er iets georganiseerd wordt, neem ik aan dat jullie na veel vijfen en zessen wel een datum weten te prikken, waarbij zeker zes man mee gaan en dan op het laatste moment vier man af haken
Ach Patje... ik fear je toch helemaal niet.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Als je echt weg wil kan je ook gewoon niet posten, of moet je bevestiging van andere hebben om ervoor te zorgen dat je iets niet doet wat je niet wilt?quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Do not fear, ik komt niet meer terug
Maar ik wacht nog steeds op die klote ban
Sta je wel volledig achter je keuze? Kan me andere keren herrinderen namelijkquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
R1 kleuren.
[afbeelding]
Rijstijl waar geen wegpiraat aan kan tippen.
[afbeelding]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook alquote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Ziet er goed uit
Hoe laat begint dat gedoe in Rozenburg volgende week?
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doenquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
'S morgens was de opbouwquote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jah, dat vroeg Ralf nou ook aler is wel een topic op MF, maar nergens een rijschema.
![]()
Heb het in een ander topic ook al aan iemand gevraagt die meedoet of in de organisatie lijkt te zitten.![]()
Ik ben voor Ralf bang dat het pas in de middag is. ( s'ochtends wel iets van trainingen)
Jouw maakt het misschien niet uit hoe laat, als je maar weet hoe en wat in te plannen??
Via de sportschool is misschien nog een jongen die het weet, was vorig jaar baancommisaris..
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Rozenburg ben ik in principe zo, is zelfs op de SM nog te doen
Kan wel weer in Dordt city naar het jaarlijks beukfeesie gaan maar dat gaat na 4 jaar ook wel vervelen![]()
grote kans dat ik er uiteraard weer bij ben![]()
De laatste zin.quote:Wil je nou eindelijk wel eens leren driften? Trident Racing is op zoek naar
supermotard coureurs die geïnteresseerd zijn in een SPEEDWAY TRAINING op de
speedwaybaan in Lelystad. Deze officiele speedwaybaan staat, bij goed weer
en voldoende deelname, op zondag 10 april a.s. volledig ter beschikking van
supermotard rijders. Het inschrijfgeld bedraagt maximaal 50 euro maar is
afhankelijk van het aantal deelnemers. Voor meer informatie kun je contact
opnemen met Johan Cornelis (06-53845899) of Maikel Huisman (0527-620222).
nieuwe data voor nieuwe speedway trainingen volgt zo snel mogelijk!!
Dat zal wel te laat voor Ralf zijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:16 schreef Free-Spirit het volgende:
'S morgens was de opbouw
Aanvang om 14.00
quote:Hallo,
heeft u die banden nog te koop of andere onderdelen ,(motorforum)
ga binnekort naar nederland.
gruss
Heinrich
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.quote:Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Lars mag ik een keer je Dogo lenen kan die ff die KUT hielenlikker van hierboven opvreten!
Wat ben ik dat beest ZAT aan het worden zeg hee, zit echt heel de fucking dag te blaffen als dat kutwijf van hem er niet is
Wel cool om een keer te doen, kan nooit kwaad denk ik danquote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.
Vorig jaar waren er nog quad demonstratie's, enz.
Vond het echt een gek evenement zo midden in mijn geboortedorpie.![]()
![]()
Zie net trouwens dit op supermotard.nl staan.
[..]
De laatste zin.![]()
Wie zijn datquote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Aan de banverzoeken van PatrickM en Rietvaerder is voldaan overigens.
Praten gaat niet werken, dat beest blaft als een teefquote:Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.Neem hem even in huis en ga je vriendin uitschelden/bedreigen ofzo, wedden dat je gevloerd wordt?
Die kleintjes zijn sowieso niet rustig te krijgen. Ga gewoon even met die mensen praten zou ik zeggen.
Eeuwig zondequote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Jullie zijn de beroersten niet hè...quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
te triest voor woorden...............quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Ze zijn niet dood hoor.quote:
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.quote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jullie zijn de beroersten niet hè...
Dat nam ik ook aan.quote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef hicham het volgende:
Voel me wel een beetje Pepijn eigenlijk, die zat ook tot diep in de nacht een keer te klussen toch?
Nope, maar mijn broer begon er ooit mee en wij volgdenquote:Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is het een famillie bedrijfje van jullie dat krantenbezorgen ?Mogge
quote:
Mwoah, was best simpel te doen. Kabeltje klein beetje strippen (oeh sexyquote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wel knap dat je iets provesorisch repareert, en dan nog goed vastmaakt ook.
Er bestaan ook motorrijdenden gelenquote:Toch maar bij die gelen gaan werken langs de weg, hebben veel Marokanen met oude BMW's je provesorische hulp nodig.![]()
![]()
![]()
Hij leest nog altijd meequote:Hoe gaat het trouwens met Youssef, konden we geen ban omruilen.![]()
Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasquote:Vanochtend weer in mijn opa stijlde CR aangetrapt, 2 keer flink mijn enkel verzwikt toen de kickstarter terugsloeg.
Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.
![]()
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.![]()
hadden ze die ookquote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasEcht gewoon van boven tot beneden, met het onderschrift: de kickstarter werkte niet mee
Wat gebeurd er dan
Slaat dat ding terug ofzo?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef E.G.J. het volgende:
Er is een nieuwe zuiger in gekomen, betekent meestal een overmaat. Dit houd dan in dat de cilinderinhoud vergroot is. Betekend dan meestal wel een grotere sproeier. En die zwarte bougie direct na het ophalen komt waarschijnlijk door de olie die zij hebben gebruikt om het spul mee in elkaar te zetten. Dit kan nog vrij lang na branden. Vaak als je van uit onder toeren optrekt rookt het ineens weer extra.
Maar wat stom, hebben zij die motor dan helemaal niet geprobeerd? Want die afstelling hoort er ook bij. Of ze hadden jou daar sowieso op moeten wijzen. Ik zou niet meer zo snel naar die zaak toe gaan. Kijk een reparatie van 50 euro OK. Maar voor het geld wat jij uitgeeft mag je iets meer service verwachten.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Mario2T het volgende:
Ik zou maar even terug gaan naar de motorzaak als ik jou was.
Zij hebben de zuiger geplaatst en nu staat hij wel te arm. daar kan Castrol op lange termijn niet tegen helpen.
De stukjes op de bougie lijkt wel of er aan gelast is!!
Controleer eens of je ontsteking wel helemaal goed staat.
grondplaat niet verdraaid, of zit er iets los?
Je motor is van 86, maar het blok is jonger. Ik weet dat bij de Honda CR250 van 89, de ontsteking van een oudere wel past, maar dan moet je de grondplaat iets verzetten, vandaar. Is maar een suggestie hoor.
In elk geval moet je zorgen dat hij meer benzine krijgt. Hoe? Zoals 4x2 ook al zegt: Met de sproeier.
Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.quote:Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef 4x2 het volgende:
[...]
Luchtschroef kan ook rijker komen te staan als je 'm uitdraait, dat verschilt per motor (meen als ie voor de gasschuif zit dat ie dan rijker komt te staan met indraaien en na de gasschuif precies andersom, maar dat weet ik niet 100% zeker).
Maar die luchtschroef heeft geen invloed op je volgasmengsel, dat doet je hoofdsproeier en die moet echt eerst goed staan.
Luchtschroef heeft eigenlijk maar invloed tot 1/4 gas ofzo.
Die blaren zijn misschien stukjes aluminium van de zuiger ?
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen wordenquote:Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.![]()
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er word heel wat af gesleuteld hiero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |