Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.quote:Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Lars mag ik een keer je Dogo lenen kan die ff die KUT hielenlikker van hierboven opvreten!
Wat ben ik dat beest ZAT aan het worden zeg hee, zit echt heel de fucking dag te blaffen als dat kutwijf van hem er niet is
Wel cool om een keer te doen, kan nooit kwaad denk ik danquote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.
Vorig jaar waren er nog quad demonstratie's, enz.
Vond het echt een gek evenement zo midden in mijn geboortedorpie.![]()
![]()
Zie net trouwens dit op supermotard.nl staan.
[..]
De laatste zin.![]()
Wie zijn datquote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Aan de banverzoeken van PatrickM en Rietvaerder is voldaan overigens.
Praten gaat niet werken, dat beest blaft als een teefquote:Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt.Neem hem even in huis en ga je vriendin uitschelden/bedreigen ofzo, wedden dat je gevloerd wordt?
Die kleintjes zijn sowieso niet rustig te krijgen. Ga gewoon even met die mensen praten zou ik zeggen.
Eeuwig zondequote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Jullie zijn de beroersten niet hè...quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
te triest voor woorden...............quote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Ze zijn niet dood hoor.quote:
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.quote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jullie zijn de beroersten niet hè...
Dat nam ik ook aan.quote:Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.
quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef hicham het volgende:
Voel me wel een beetje Pepijn eigenlijk, die zat ook tot diep in de nacht een keer te klussen toch?
Nope, maar mijn broer begon er ooit mee en wij volgdenquote:Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is het een famillie bedrijfje van jullie dat krantenbezorgen ?Mogge
quote:
Mwoah, was best simpel te doen. Kabeltje klein beetje strippen (oeh sexyquote:Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wel knap dat je iets provesorisch repareert, en dan nog goed vastmaakt ook.
Er bestaan ook motorrijdenden gelenquote:Toch maar bij die gelen gaan werken langs de weg, hebben veel Marokanen met oude BMW's je provesorische hulp nodig.![]()
![]()
![]()
Hij leest nog altijd meequote:Hoe gaat het trouwens met Youssef, konden we geen ban omruilen.![]()
Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasquote:Vanochtend weer in mijn opa stijlde CR aangetrapt, 2 keer flink mijn enkel verzwikt toen de kickstarter terugsloeg.
Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.
![]()
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.![]()
hadden ze die ookquote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd meeHeeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw wasEcht gewoon van boven tot beneden, met het onderschrift: de kickstarter werkte niet mee
Wat gebeurd er dan
Slaat dat ding terug ofzo?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef E.G.J. het volgende:
Er is een nieuwe zuiger in gekomen, betekent meestal een overmaat. Dit houd dan in dat de cilinderinhoud vergroot is. Betekend dan meestal wel een grotere sproeier. En die zwarte bougie direct na het ophalen komt waarschijnlijk door de olie die zij hebben gebruikt om het spul mee in elkaar te zetten. Dit kan nog vrij lang na branden. Vaak als je van uit onder toeren optrekt rookt het ineens weer extra.
Maar wat stom, hebben zij die motor dan helemaal niet geprobeerd? Want die afstelling hoort er ook bij. Of ze hadden jou daar sowieso op moeten wijzen. Ik zou niet meer zo snel naar die zaak toe gaan. Kijk een reparatie van 50 euro OK. Maar voor het geld wat jij uitgeeft mag je iets meer service verwachten.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Mario2T het volgende:
Ik zou maar even terug gaan naar de motorzaak als ik jou was.
Zij hebben de zuiger geplaatst en nu staat hij wel te arm. daar kan Castrol op lange termijn niet tegen helpen.
De stukjes op de bougie lijkt wel of er aan gelast is!!
Controleer eens of je ontsteking wel helemaal goed staat.
grondplaat niet verdraaid, of zit er iets los?
Je motor is van 86, maar het blok is jonger. Ik weet dat bij de Honda CR250 van 89, de ontsteking van een oudere wel past, maar dan moet je de grondplaat iets verzetten, vandaar. Is maar een suggestie hoor.
In elk geval moet je zorgen dat hij meer benzine krijgt. Hoe? Zoals 4x2 ook al zegt: Met de sproeier.
Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.quote:Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef 4x2 het volgende:
[...]
Luchtschroef kan ook rijker komen te staan als je 'm uitdraait, dat verschilt per motor (meen als ie voor de gasschuif zit dat ie dan rijker komt te staan met indraaien en na de gasschuif precies andersom, maar dat weet ik niet 100% zeker).
Maar die luchtschroef heeft geen invloed op je volgasmengsel, dat doet je hoofdsproeier en die moet echt eerst goed staan.
Luchtschroef heeft eigenlijk maar invloed tot 1/4 gas ofzo.
Die blaren zijn misschien stukjes aluminium van de zuiger ?
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen wordenquote:Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.![]()
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.quote:Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er word heel wat af gesleuteld hiero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |