abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 22:38:00 #176
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26485789
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef Makster het volgende:
Lars mag ik een keer je Dogo lenen kan die ff die KUT hielenlikker van hierboven opvreten!

Wat ben ik dat beest ZAT aan het worden zeg hee, zit echt heel de fucking dag te blaffen als dat kutwijf van hem er niet is
Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt. Neem hem even in huis en ga je vriendin uitschelden/bedreigen ofzo, wedden dat je gevloerd wordt?

Die kleintjes zijn sowieso niet rustig te krijgen. Ga gewoon even met die mensen praten zou ik zeggen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26485888
Aan de banverzoeken van PatrickM en Rietvaerder is voldaan overigens.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 24 april 2005 @ 22:42:16 #178
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26485892
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Er zijn nog een hoop andere activiteiten, er is ook een Hayabusa team bijvoorbeeld.
Vorig jaar waren er nog quad demonstratie's, enz.
Vond het echt een gek evenement zo midden in mijn geboortedorpie.

Zie net trouwens dit op supermotard.nl staan.
[..]

De laatste zin.
Wel cool om een keer te doen, kan nooit kwaad denk ik dan

Moet wel eerst de SM ombouwen, word nog een grafklus maarja MOET er echt aan geloven

Jammer dat ik pas na 25 mei iet wat tijd beschikbaar heb om te gaan klooien maar dan wil ik ook wel gelijk aan de slag. Nu vooral info zoeken en onderdelen vinden. Heb al aardig wat op eht oog, jammer alleen van al die Euro's
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_26485912
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Lucille het volgende:
Wie zijn dat
Moet je niet in 1 of ander autoslowchat topique zijn?
  zondag 24 april 2005 @ 22:43:50 #180
17596 Makster
pi_26485921
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:38 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mag best maar we hebben hem zo af gericht dat ie alleen bij echte nood inspringt. Neem hem even in huis en ga je vriendin uitschelden/bedreigen ofzo, wedden dat je gevloerd wordt?

Die kleintjes zijn sowieso niet rustig te krijgen. Ga gewoon even met die mensen praten zou ik zeggen.
Praten gaat niet werken, dat beest blaft als een teef

Denk dat je dogo lenen de beste oplossing gaat zijn, net als Whisky in Flodder. Die had ook passende maatregels
  zondag 24 april 2005 @ 22:44:16 #181
17596 Makster
pi_26485933
quote:
Eeuwig zonde
  zondag 24 april 2005 @ 22:44:18 #182
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26485934
quote:
Jullie zijn de beroersten niet hè...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26486044
quote:
te triest voor woorden...............

en ondertussen wel elke dag meelurken dit is het laatste wat ik erover zeg, ik stel voor dat de rest volgt

en nu weer over tot de orde vd dag
  zondag 24 april 2005 @ 22:56:37 #184
17596 Makster
pi_26486241
Eens is
pi_26486254
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef Makster het volgende:

[..]

Eeuwig zonde
Ze zijn niet dood hoor.
pi_26486285
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Jullie zijn de beroersten niet hè...
Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.
  zondag 24 april 2005 @ 23:14:36 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26486768
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ze vroegen het zelfs expliciet per mail, dus ik neem aan dat het geen geintje was.
Dat nam ik ook aan.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26488402
Tering tyfus hey

Kwam er om 22:00 achter dat ik nog m'n brommer moest checken omdat ie in de ochtend op de terugweg van m'n krantenwijk wat raar deed Bougie gechecked maar kon niks vinden zo 1,2,3. Had geen andere bougies om te testen. Zei m'n pa om 23:30 dat er nog wel andere bougies lagen die nog goed waren, dus ik die getest. Nog steeds problemen.

Wat kappen eraf gehaald, proberen hier en daar kabeltjes en contactpunten schoon te maken, trek ik zo een kabeltje los, gaat het contactpunt (zo een stekkertje) opeens los . Heb toen maar ff geimproviseerd met wat tape en dat ding goed vastgemaakt, groot testrondje gedaan en waarachtig, hij doet het weer perfect TRIOMF om 00:30 'snachts

Was beetje een dillema omdat ik morgen voor m'n (oudere - niet tweeling)broer krantenwijk moet invallen, hij's op vakantie dus brommer deed precies op het verkeerde moment raar omdat ik ook nog eens mijn eigen wijken moet lopen. Maar omdat ik 4:30 op moet wou ik dus ook op tijd slapen

Naja, brommer doet het iig en slaap moet ik maar een beetje zien in te halen tussendoor. Gaat weer een zware week worden aangezien ik niet echt tijd heb om een keer vroeg te slapen doordeweeks

Tot zover mijn vage verhaal die ik even kwijt moest. Nog even wat dingetjes regelen en dan slapen

Voel me wel een beetje Pepijn eigenlijk, die zat ook tot diep in de nacht een keer te klussen toch?
  maandag 25 april 2005 @ 08:39:14 #189
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26491020
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef hicham het volgende:

Bromfiets klus verhaal
is het een famillie bedrijfje van jullie dat krantenbezorgen ?

Mogge
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_26491097
morgen
  maandag 25 april 2005 @ 09:17:19 #191
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26491381
quote:
Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef hicham het volgende:

Voel me wel een beetje Pepijn eigenlijk, die zat ook tot diep in de nacht een keer te klussen toch?

En wel knap dat je iets provesorisch repareert, en dan nog goed vastmaakt ook.

Toch maar bij die gelen gaan werken langs de weg, hebben veel Marokanen met oude BMW's je provesorische hulp nodig.

Hoe gaat het trouwens met Youssef, konden we geen ban omruilen.

Vanochtend weer in mijn opa stijl de CR aangetrapt, 2 keer flink mijn enkel verzwikt toen de kickstarter terugsloeg. Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.
  maandag 25 april 2005 @ 09:24:12 #192
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26491490
Kan ik vanavond verder provesorisch bougie kijken en afstellen. (zat een telefoontje doorheen )
  maandag 25 april 2005 @ 09:38:01 #193
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26491694
er word heel wat af gesleuteld hiero
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_26491768
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is het een famillie bedrijfje van jullie dat krantenbezorgen ?

Mogge
Nope, maar mijn broer begon er ooit mee en wij volgden Verdient veel beter dan een stom bijbaantje in de supermarkt en in de ochtend heb je toch niks anders te doen (behalve slapen dan wat ik dus regelmatig tekort kom )
quote:
Op maandag 25 april 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En wel knap dat je iets provesorisch repareert, en dan nog goed vastmaakt ook.
Mwoah, was best simpel te doen. Kabeltje klein beetje strippen (oeh sexy ), door een gaatje heen steken ( ) en wat schildersplakband eromheen. Zelfs jij had het kunnen doen Nadeel is alleen dat jij niet om 00:30 's nachts nog even kan testen of ie het doet. Naja, kan wel, maar of je buren daar ook tevreden mee zijn
quote:
Toch maar bij die gelen gaan werken langs de weg, hebben veel Marokanen met oude BMW's je provesorische hulp nodig.
Er bestaan ook motorrijdenden gelen Maar dat doen ze alleen in de betere dagen of als het minder druk is volgens mij, de rest van het jaar gewoon in de auto
quote:
Hoe gaat het trouwens met Youssef, konden we geen ban omruilen.
Hij leest nog altijd mee Heeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
quote:
Vanochtend weer in mijn opa stijl de CR aangetrapt, 2 keer flink mijn enkel verzwikt toen de kickstarter terugsloeg. Benzine is nu bijna op, en de portemonnee ligt bij FS.
Straks maar even geld bietsen hier, en de volsyntheet olie van Louis erin pleuren.
Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw was Echt gewoon van boven tot beneden, met het onderschrift: de kickstarter werkte niet mee Wat gebeurd er dan Slaat dat ding terug ofzo?
pi_26491900
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
Hij leest nog altijd mee Heeft ook wat Lidl spullen gekocht zoals Shoei tanktas en een Arai niergordel
hadden ze die ook

maandag 25 april 2005 @ 09:53:35 #196
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26491929
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
quote:
Had nog een keer een pic gezien waarbij iemand's hele been blauw was Echt gewoon van boven tot beneden, met het onderschrift: de kickstarter werkte niet mee Wat gebeurd er dan Slaat dat ding terug ofzo?

Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.

quote:
Op zondag 24 april 2005 23:56 schreef E.G.J. het volgende:
Er is een nieuwe zuiger in gekomen, betekent meestal een overmaat. Dit houd dan in dat de cilinderinhoud vergroot is. Betekend dan meestal wel een grotere sproeier. En die zwarte bougie direct na het ophalen komt waarschijnlijk door de olie die zij hebben gebruikt om het spul mee in elkaar te zetten. Dit kan nog vrij lang na branden. Vaak als je van uit onder toeren optrekt rookt het ineens weer extra.

Maar wat stom, hebben zij die motor dan helemaal niet geprobeerd? Want die afstelling hoort er ook bij. Of ze hadden jou daar sowieso op moeten wijzen. Ik zou niet meer zo snel naar die zaak toe gaan. Kijk een reparatie van 50 euro OK. Maar voor het geld wat jij uitgeeft mag je iets meer service verwachten.
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:37 schreef Mario2T het volgende:
Ik zou maar even terug gaan naar de motorzaak als ik jou was.
Zij hebben de zuiger geplaatst en nu staat hij wel te arm. daar kan Castrol op lange termijn niet tegen helpen.

De stukjes op de bougie lijkt wel of er aan gelast is!!
Controleer eens of je ontsteking wel helemaal goed staat.
grondplaat niet verdraaid, of zit er iets los?

Je motor is van 86, maar het blok is jonger. Ik weet dat bij de Honda CR250 van 89, de ontsteking van een oudere wel past, maar dan moet je de grondplaat iets verzetten, vandaar. Is maar een suggestie hoor.

In elk geval moet je zorgen dat hij meer benzine krijgt. Hoe? Zoals 4x2 ook al zegt: Met de sproeier.
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:41 schreef 4x2 het volgende:
[...]

Luchtschroef kan ook rijker komen te staan als je 'm uitdraait, dat verschilt per motor (meen als ie voor de gasschuif zit dat ie dan rijker komt te staan met indraaien en na de gasschuif precies andersom, maar dat weet ik niet 100% zeker).
Maar die luchtschroef heeft geen invloed op je volgasmengsel, dat doet je hoofdsproeier en die moet echt eerst goed staan.
Luchtschroef heeft eigenlijk maar invloed tot 1/4 gas ofzo.

Die blaren zijn misschien stukjes aluminium van de zuiger ?
Dat wordt toch dat klipje/clipje verzetten.
pi_26491937
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hadden ze die ook

Ja, alleen zat het merkje er niet op
pi_26491962
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij niet aanslaat gebeurt er niets, al hij net niet aanslaat slaat hij hard terug, als hij aanslaat en loopt, maar je haalt je voet er niet af dan slaat hij megahard terug en snijdt je laars doordemidden.
op een HD schijn je gelanceerd te kunnen worden
  maandag 25 april 2005 @ 09:56:58 #199
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26491997
quote:
Op maandag 25 april 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
er word heel wat af gesleuteld hiero
Had jij je rommel alweer in mekaar gezet met andere voorveren enzo.
Zal wel nog niet, want ik heb er nog geen hosanna bericht over gelezen.

Disclaimer rommel is geen rommel in de context van rommel.
  maandag 25 april 2005 @ 09:58:32 #200
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_26492029

Je bent er ff niet, en er zijn gelijk 2 mensen gebanned
Ik moet toch ff weer regelmatiger komen hier, anders wordt er niet zoveel meer gepost

Met de Soes is alles goed, ik moet alleen ff wat connectors regelen om de kleine knippers voor erop te gooien. Solderen is crap
Er zat ook een kleurverschil in de achterkant vanaf het begin, maar deze hebben ze ff omgewisseld en ziet er nu stukken beter uit.
Inmiddels ook al een keer de 275 op de teller aangetipt
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')