feliquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef Danielson het volgende:
Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen komen ze hem thuis brengenHij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen

zekerquote:
quote:er isin Den Boch ook een soort van circuitjeik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren
de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto [de kap is aan de voorkant flink gescheurd [/sub]
heb h

quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo wat een teringgezeik zeg hierIk ga trouwens ook niet partij kiezen voor iemand ofzo, maar het is echt belachelijk wat hier nu gebeurt..... jullie zitten elkaar maar in hokjes te stoppen en dingen voor elkaar te belissen....

Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isquote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)

Zoals gezegd, ik kies geen partij.... praat namens mezelf, dus stop maar met je ''jullie''...quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op

quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isTerwijl dat helemaal niet het punt hier is.... dan moet je je toch aardig ver verlagen om zoiets te gaan doen....

Die post met een korrel zout nemen? O ja, vandaar dat er 1 meet-topic compleet over ging... circuitdag op Zolder enzo. Pepijn heeft het al meerdere malen gezegd, genoeg voor mij om het serieus te nemenquote:Op zondag 24 april 2005 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]echt niet te geloven
ik quote pepijn wel even: NEEM DEZE POST MET EEN KORREL ZOUT
lastig he lezen met een plank voor je kop

Ja helaas wel..........quote:

quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op

quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja
De nieuwe olie is een hele verbetering geweest voor het stuurgedrag van de VFR
stuurt een stuk preciezer nu

das minder jahquote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()

quote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()

Dit kan ik ook tegen jou zeggen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()

Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigenquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?

quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit kan ik ook tegen jou zeggen.

halve CMquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?

quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen

Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]En ik bedoelde het maar als grap
Bestaan ze nog echt ook![]()

Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn manquote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen

tot de rel is overgewaaidquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Is PatM nu (weer) weg?Voor hoelang zou t zijn

quote:
Ik snapte dat het serieus wasquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.
Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......

met dat gewicht krijg je armen als Arnold Swartseneggerquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man![]()
Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
![]()

Wat moet ik toegevenquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tot de rel is overgewaaidtoegeven is heel volwassen

Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Patquote:

quote:Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat

quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen

DAT is ook het hele punt nietquote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen

quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben wel heel erg meesterlijkblijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |