abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2005 @ 09:52:46 #1
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_26468443

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki ZXR400 '94 - (Makster)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Kawasaki ZX9R '97 & Kawasaki Z750 '80 - (ZX9R)
  • Suzuki GSF600N Bandit '96 - (hicham)
  • Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (PatrickM)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Wat is het laatste nieuws?

Holy testicle tuesday!

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC deel 203] voor alle gezellige motorlui!
    Fok Motorclub [SC deel 204] SuperMotard met een lange adem ;
    Fok Motorclub [SC deel 205] vierde opening op rij 8)7
    Fok Motorclub [SC deel 206] Pimpin'
    Fok Motorclub [SC deel 208] Slecht weer zuigt...
    Fok Motorclub [SC deel 212]Ik kan dit nietttttt

•   zondag 24 april 2005 @ 09:53:21 #2
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26468449
    Zo, heb ik het maar weer voor je gedaan Makster

Wat heeft het trouwens voor nut om hele tijd te gaan roepen wie volgens jou gelijk heeft en wie niet
    pi_26468500
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
    Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.
    wilde me er eigenlijk helemaal niet in mengen, maar kon het toch weer niet laten...
    quote:
    Zijn nu al precies een week de tofferikken aan het uithangen, en waarom
    iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
    quote:
    Begin er een beetje moe van te worden
      zondag 24 april 2005 @ 09:59:49 #4
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_26468529
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
    Zo, heb ik het maar weer voor je gedaan Makster

Wat heeft het trouwens voor nut om hele tijd te gaan roepen wie volgens jou gelijk heeft en wie niet [afbeelding]
    Enige die ALTIJD gelijk moet hebben ben jij, soms heb je dat in mijn optiek ook wel maar soms ook niet, vraag me af waarom je het altijd zo door moet drukken:?

En thanks want ik weiger inderdaad een topic te openen
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      zondag 24 april 2005 @ 10:00:59 #5
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26468543
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
    Correctie:

Zeg ik zelf ofzo dat ik zo sportief rijd Nee dus, integendeel, ik rijd vrij rustig, ik uit alleen mn mening over mensen met R1's die hun R1 niet gebruiken waar ie voor gemaakt is, hoezo wil ik hiermee aangeven hoe goed IK zelf kan rijden

En nu ga ik naar de Veluwe
      zondag 24 april 2005 @ 10:07:24 #6
    17596 Makster
    pi_26468608
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Correctie:

Zeg ik zelf ofzo dat ik zo sportief rijd Nee dus, integendeel, ik rijd vrij rustig, ik uit alleen mn mening over mensen met R1's die hun R1 niet gebruiken waar ie voor gemaakt is, hoezo wil ik hiermee aangeven hoe goed IK zelf kan rijden

Je voelt je dus wel aangesproken, zal er een kern van waarheid inzitten dan

En het is niet je mening over mensen met een R1 maar het gezeik richting andere hier die niet doen met hun motor waarvan jij denkt dat ze het wel moeten doen. Dat is het hele probleem, waar die onmogelijke drang vandaan komt om zo te doen weet ik ff niet
    pi_26468624
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
    Veluwe is leuk rijden

zondag 24 april 2005 @ 10:13:25 #8
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26468660
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[..]

en ben het volledig eens met voorgaande post in vorig topic
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 10:44:16 #9
    17596 Makster
    pi_26469025
    Wat is er relaxed om nu te gaan doen?

Zit te denken aan het strand maar ongetwijfeld sta ik dan in de file.... D\Apenheul is ook altijd goed natuurlijk
    pi_26469187
    Tering wat wordt alles toch weer heerlijk overtrokken...
    pi_26469204
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en ben het volledig eens met voorgaande post in vorig topic
    Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzo
    pi_26469623
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef PatrickM het volgende:
    Tering wat wordt alles toch weer heerlijk overtrokken...
    poging om je der uit te lullen
      zondag 24 april 2005 @ 11:36:06 #13
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26469851
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzo
    dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?

terwijl vorig jaar je een kapitaal aan een BMW uit wilde geven omdat jij op een dag 800 km wilde gaan toeren

ik vind het ook dat jouw posts de laatste tijd een heel hoog M-F gehalte hebben
    Let's race
    Buienradar
    pi_26469858
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

poging om je der uit te lullen
    Nee, het wordt gewoon overtrokken

Mijn mening is, en die deel ik met Riet, bij auto's koop je een auto ondermeer omdat je het model mooi vind, een bepaalde motorinhoud om dat je graag een vlotte auto wilt of juist een zuinge auto.
    Het gaat veel minder om of je een auto kan handelen of niet. Beter gezegd, het maakt echt geen ruk uit of je nou rijdt in een BMW 325i coupe of een Opel Corsa 1.2i ECO. Tuurlijk onder de minder ideale omstandigheden zal je met de BMW rekening moeten houden dat je achterwielaandrijving hebt, maar dan houdt het eigenlijk ook wel op...

Bij motoren is het juist belangrijk te kijken naar of je een motor kan handelen of niet. Er zitten genoeg figuren op een R1 bijvoorbeeld omdat ze 'm mooi vinden, maar op het moment dat ze per ongeluk het gas iets teveel beroeren omslaan in totale paniek omdat ze het niet aankunnen...
    En vaak durven ze het niet eens aan, en hebben ze totaal geen gevoel met wat de motor aan signalen doorgeeft (ze kunnen het simpelweg niet intrepeteren), waardoor ze in choppertempo een bocht doorgaan. En dat staat knullig en is gewoon triest, maar eigenlijk ook gewoon levensgevaarlijk...

Dat is het simpele punt
    pi_26469980
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?
    Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...

En ik vind een heleboel motoren heel erg mooi, heeft niets met wel of niet deugen van motoren te maken
    quote:
    terwijl vorig jaar je een kapitaal aan een BMW uit wilde geven omdat jij op een dag 800 km wilde gaan toeren
    Ik was toen nog onwetend en onder invloed van anderen binnen mijn familiare kring
    quote:
    ik vind het ook dat jouw posts de laatste tijd een heel hoog M-F gehalte heeft
    Mooie onderbouwde mening zeg
    pi_26470101
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
    Nee, het wordt gewoon overtrokken
    heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en riet zelfreflectie?? watisda
      zondag 24 april 2005 @ 11:49:56 #17
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26470140
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
    Wat is er relaxed om nu te gaan doen?

Zit te denken aan het strand maar ongetwijfeld sta ik dan in de file.... D\Apenheul is ook altijd goed natuurlijk
    Danhad je je ZXR maar moeten houden vriendin achterop, rugzakje, relaaaaxed.

Lekker geen fileprobleem.
    pi_26470185
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
    Bij motoren is het juist belangrijk te kijken naar of je een motor kan handelen of niet. Er zitten genoeg figuren op een R1 bijvoorbeeld omdat ze 'm mooi vinden, maar op het moment dat ze per ongeluk het gas iets teveel beroeren omslaan in totale paniek omdat ze het niet aankunnen...
    En vaak durven ze het niet eens aan, en hebben ze totaal geen gevoel met wat de motor aan signalen doorgeeft (ze kunnen het simpelweg niet intrepeteren), waardoor ze in choppertempo een bocht doorgaan. En dat staat knullig en is gewoon triest, maar eigenlijk ook gewoon levensgevaarlijk...
    en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond had

zolang ie maar rustig aan doet leert ie die R1 vanzelf wel rijden, jullie doen net of de mens niet in staat is om te groeien. uitzonderingen daargelaten die zichzelf te pletter rijden

laat iemand lekker een R1 rijden omdat ie hem mooi vind, maw laat iedereen lekker in zijn waarde en laat iedereen op zijn eigen manier genieten van zijn motor - ook pepijn ook al maakt ie nog geen ellenlange wheelies/hopjes
      zondag 24 april 2005 @ 11:54:27 #19
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26470237
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en riet zelfreflectie?? watisda
    Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.

Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.

Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.
    (neem deze post met een korreltje zout )
    pi_26470264
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef PatrickM het volgende:
    Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...
    MF-gehalte stijgt weer ieder zijn eigen beleving, jij vindt dat je hard en plat gaat...ik ook en mercy ook..want anders gingen we nog wel harder en platter....
    pi_26470492
    Ik begin Rietje met de dag veel beter te begrijpen
    pi_26470620
    M'n vader zei net: "Motorrijden is toch gewoon stoer!"
    En ik weet hoe mijn vader dat bedoelt
    pi_26470660
    Trouwens, ik vind niet dat ik plat ga, aangezien ik m'n knie nog niet aan de grond heb gehad...
    Maar daar zijn m'n banden ook niet naar (nou ja, dalijk als het asfalt + 20 graden is moet het wel lukken met die D220's )
    pi_26470707
    Ik vind wel dat ik hard ga door bochten, maar dat moet met sportbanden eronder nog veel harder kunnen
    pi_26470737
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.

Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.
      zondag 24 april 2005 @ 12:30:02 #26
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_26470918
    ik wil rijden
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_26470927
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 12:08 schreef PatrickM het volgende:
    Ik begin Rietje met de dag veel beter te begrijpen
    dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details de kern van mijn post wordt genegeerd/over het hoofd gezien onderstaande quote is een voorbeeld:
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef PatrickM het volgende:
    Trouwens, ik vind niet dat ik plat ga, aangezien ik m'n knie nog niet aan de grond heb gehad...
    pi_26470940
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond had

zolang ie maar rustig aan doet leert ie die R1 vanzelf wel rijden, jullie doen net of de mens niet in staat is om te groeien. uitzonderingen daargelaten die zichzelf te pletter rijden

laat iemand lekker een R1 rijden omdat ie hem mooi vind, maw laat iedereen lekker in zijn waarde en laat iedereen op zijn eigen manier genieten van zijn motor - ook pepijn ook al maakt ie nog geen ellenlange wheelies/hopjes
    Ja, dan vind ik het nichten die geen bewuste motorkeuze hebben gemaakt

Ik vind een R1 (vooral de '98's in rood/wit kleurstelling) rete mooi
    Had ook een R1 van '98 kunnen kopen budgettechnisch gezien.... maar ik heb liever een motor die ik berij en niet een motor die mij berijdt
    pi_26471007
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details
    Ik zie de kern van je post overduidelijk hoor, dat ieder zijn rijbeleving subjectief is...
    Maar moet ik perse op die kern reageren dan? En mag ik niet reageren op een detail uit die post?
    pi_26471081
    Trouwens wel jammer OPM dat uitgerekend jij zo reageert op dit alles. Je bent een van de weinige die nooit wat over rijtechnieken en banden enzo praat, maar wel echt kan rijden
      zondag 24 april 2005 @ 12:47:12 #31
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      zondag 24 april 2005 @ 12:51:48 #32
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26471322
    Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.

De complete gallery vind je hier.

Ik kijk er naar uit aankomende zaterdag.
    pi_26471755
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef Patrick281 het volgende:
    Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
    pi_26471816
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
    Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.

Racen in een 30 km zone

pi_26471848

Vrouw d'rop, gelijk de achtervering aan z'n eind

pi_26471940
    Ik zou cabaretier moeten worden eigenlijk
    pi_26472295
    Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst

Morgen komen ze hem thuis brengen Hij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen
      zondag 24 april 2005 @ 13:57:14 #38
    17596 Makster
    pi_26472894
    Goeie shit

RS 125? Volgens mij wel

Tis kut dat die races op kon.dag zijn anders had ik zeker wel gekomen, nu ben ik o.a. afhankelijk van omstandigheden

Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
    Echt OPM legt wat uit en je leest echt DWARS door heel de essentie van de post heen.

Vervolgens gaan we auto's met motoren vergelijken wat ook al NERGENS over gaat en dan ook nog is bepalen dat je een motor koopt voor de rijstijl die je wil. Had dan ipv een BMW een chopper gekocht, je wou toch touren

Al koopt iemand een voor het eerst een R1 en komt hij van een chopper af gaat ie ook als een nicht door de bocht terwijl hij misschien al 340.000 km er op heeft zitten. MAg hij daarom niet een R1 kopen

Denk dat ik het allemaal niet meer snap ofzo....

Wel lekker weer, zo maar is ff naar de SM gaan staren
      zondag 24 april 2005 @ 14:03:20 #39
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26473022
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
    Alsof ik serieus op jou kan reageren.

Je verbaast je erover dat OPM reageert, nou open je ogen want Makster en Hicham schreven nog wel minder over lijnen rijden, banden en poserig gedrag, bemoeiden zich in het verleden met niemand over "beterweter" weggedrag, maar hebben het in het vorige topic ineens wel over PatM die het hoog in zijn Bob de Rooy bolletje heeft.

Je maakt jezelf erg belachelijk, komt met redenatie's die kant nog wal slaan (auto - motor verhaal) en slijmt zich in de rondte (OPM, Riet) om maar enigzin steun te krijgen.
    Ik heb ook nog nooit iemand met zoveel vertoon afscheid zien nemen op Motor-Forum (maar ook enigzins op Fok!) en dan later gewoon weer schaamteloos terugkomt.

Ga maar lekker zo door Farmfrites figuuurtje, ik lag me rot om zoveel stommiteit.
    Have a nice life.

Zal mij lekker boeien allemaal. De groenten.
      zondag 24 april 2005 @ 14:11:10 #40
    61089 Free-Spirit
    de mening niet voor het denken
    pi_26473177
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef hicham het volgende:
    Ik zou cabaretier moeten worden eigenlijk
    Als ik blaf stem ik nog niet in..
      zondag 24 april 2005 @ 14:16:58 #41
    19297 stinkie
    pi_26473326
    er, jongens, de vrijdag is al voorbij en de maandag moet nog beginnen hoor
      zondag 24 april 2005 @ 14:21:36 #42
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26473432
    2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
    Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.
    Het niveau is ver te zoeken.

Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.
      zondag 24 april 2005 @ 14:34:19 #43
    19297 stinkie
    pi_26473717
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
    2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
    Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.
    Het niveau is ver te zoeken.

Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.
    Wel naar de goede rijden dan he

Ik ga zodra die fiets van mij weer rijd
    pi_26474975
    Gebeurd niet vaak dat Pepijn zich in een rel mengt Ik denk dat we in de Fok!MC gewoon niet meer over een vrijdag of maandagmiddag rel hoeven te praten. Eerder een woensdagmiddag-nietrel en de rest allemaal wel
    pi_26476737
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef Makster het volgende:

Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
    Tja, dat was toen

Maar goed, dat is hier heel normaal dat ouwe koeien uit de sloot gehaald worden getuigen het gebash op Riet in de vorige topic...
    En ongecontroleerde stuntrijder? Dan weet je meer dan ik
    pi_26477764
    iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...

vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:

mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the picture ik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost

het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bij echt leuke dingen mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
    pi_26478143

Zijn er ook chopper-mini's? Of een Goldwing
      zondag 24 april 2005 @ 17:43:19 #48
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26478506
    Uhhh ook goeiemiddag allemaal......

Zo, weer 360km erbij gezet. Mooiste stukje NL naast Zuid-Limburg Utrechtse Heuvelrug & Veluwe
      zondag 24 april 2005 @ 17:56:25 #49
    17596 Makster
    pi_26478826
    Oi

Heel goed dit weer, had vergevorderde plannen om op de SM te stappen totdat ik bij de auto kwam. Stond onder een boom geparkeerd en was serieus TOTAAL onder gekakt, en als ik zeg totaal dan ook echt TOTAAL. Kon echt niet door mijn achterruit kijken door de flatsen die er op zaten.

Ben dus 1,5 uur bezig geweest met wassen en schoon krijgen Waren ook geen merel flatsen ofzo, ik verdenk die teffus meeuwen ervan, die hiero in de rivier drijven

Naja is de auto ook weer schoon moeten we maar denken
      zondag 24 april 2005 @ 17:57:47 #50
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26478853
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...

vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:
    [afbeelding]

mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the picture ik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost

het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bij echt leuke dingen mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
    Cool er isin Den Boch ook een soort van circuitje ik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto de kap is aan de voorkant flink gescheurd

als we over een tijdje minibike hebben gaan we dus d:)aar eens scheuren geen grintbakken maar wel een mooie grasstrook ernaast
    Let's race
    Buienradar
    pi_26478859
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef Danielson het volgende:
    Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst

[afbeelding]

[afbeelding]

Morgen komen ze hem thuis brengen Hij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen
    feli gaaf ding

laten we newbies hier met open armen verwelkomen

zondag 24 april 2005 @ 18:00:45 #52
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26478936
    Zo wat een teringgezeik zeg hier Ik ga trouwens ook niet partij kiezen voor iemand ofzo, maar het is echt belachelijk wat hier nu gebeurt..... jullie zitten elkaar maar in hokjes te stoppen en dingen voor elkaar te belissen....
    pi_26478966
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
    Cool
    zeker als ik me sub eruit haal en achterbankje naar beneden doe kan ik er zo 1 inzetten
    quote:
    er isin Den Boch ook een soort van circuitje ik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto [de kap is aan de voorkant flink gescheurd [/sub] heb h
    ik heb me altijd afgevraagd of ik dat leuk zou vinden...denk t eerlijk gezegd niet zo omdat je zelf niet rijdt.
    pi_26478992
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
    Zo wat een teringgezeik zeg hier Ik ga trouwens ook niet partij kiezen voor iemand ofzo, maar het is echt belachelijk wat hier nu gebeurt..... jullie zitten elkaar maar in hokjes te stoppen en dingen voor elkaar te belissen....
    ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
      zondag 24 april 2005 @ 18:03:40 #55
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26479014
    oh ja

De nieuwe olie is een hele verbetering geweest voor het stuurgedrag van de VFR
    stuurt een stuk preciezer nu
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:05:22 #56
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479057
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller is Terwijl dat helemaal niet het punt hier is.... dan moet je je toch aardig ver verlagen om zoiets te gaan doen....
      zondag 24 april 2005 @ 18:06:53 #57
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479095
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
    Zoals gezegd, ik kies geen partij.... praat namens mezelf, dus stop maar met je ''jullie''...

Cool, Fok! WC is back Het is vandaag bewezen dat er ook gereld kan worden zonder mij

Nu vraag ik mij toch af wie er oogkleppen op heeft als je gaat zeggen dat iemand oogkleppen op heeft alleen omdat hij of zij een andere mening dan jij heeft.....
    pi_26479096
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller is Terwijl dat helemaal niet het punt hier is.... dan moet je je toch aardig ver verlagen om zoiets te gaan doen....
    echt niet te geloven

ik quote pepijn wel even: NEEM DEZE POST MET EEN KORREL ZOUT

lastig he lezen met een plank voor je kop
      zondag 24 april 2005 @ 18:08:25 #59
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479127
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

echt niet te geloven

ik quote pepijn wel even: NEEM DEZE POST MET EEN KORREL ZOUT

lastig he lezen met een plank voor je kop
    Die post met een korrel zout nemen? O ja, vandaar dat er 1 meet-topic compleet over ging... circuitdag op Zolder enzo. Pepijn heeft het al meerdere malen gezegd, genoeg voor mij om het serieus te nemen

Dat zinnetje "neem deze post met een korrel zout'' is naar mijn inziens alleen maar om zichzelf in te dekken Wel sneaky opzich, zolang er niemand op reageert is het goed, maar zodra iemand erop reageert gaan zeggen dat ie wilt rellen en dat het geintje was....

Zo gaat dat hier blijkbaar. Erg hoog Fok! MC gehalte
      zondag 24 april 2005 @ 18:09:32 #60
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_26479154
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef hicham het volgende:

Zijn er ook chopper-mini's?
    Ja helaas wel.......... Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_26479168
    ik ben wel heel erg meesterlijk blijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
    quote:
      zondag 24 april 2005 @ 18:11:03 #62
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26479187
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
    oh ja

De nieuwe olie is een hele verbetering geweest voor het stuurgedrag van de VFR
    stuurt een stuk preciezer nu
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:11:40 #63
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479196
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?
    pi_26479200
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja helaas wel.......... Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
    das minder jah maar op zich best leuke dingen
    pi_26479208
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

En ik bedoelde het maar als grap
    Bestaan ze nog echt ook
      zondag 24 april 2005 @ 18:12:22 #66
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479209
    quote:

[..]

Dit kan ik ook tegen jou zeggen.
    pi_26479221
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen
      zondag 24 april 2005 @ 18:12:48 #68
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479222
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:

[..]

....................
    pi_26479230
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
    Dit kan ik ook tegen jou zeggen.
    ik ben tenminste origineel

zondag 24 april 2005 @ 18:13:35 #70
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26479240
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

halve CM
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:14:53 #71
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26479265
    quote:

[..]

Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:17:01 #72
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_26479308
    quote:

[..]

Bestaan ze nog echt ook
    Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.

Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
      zondag 24 april 2005 @ 18:17:04 #73
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479311
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik ben tenminste origineel

Is PatM nu (weer) weg? Voor hoelang zou t zijn
      zondag 24 april 2005 @ 18:17:51 #74
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479332
    quote:

[..]

Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
    pi_26479346
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
    Is PatM nu (weer) weg? Voor hoelang zou t zijn
    tot de rel is overgewaaid toegeven is heel volwassen
    pi_26479375
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

....................
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.

Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......
    Ik snapte dat het serieus was Vandaar die ' ' Je woont wel in een 'leuke' buurt kennelijk Die mini dingen zijn leuk, nog leuker als er mensen in de buurt zijn met die dingen, niet leuk als er onbezonnen op wordt gereden
      zondag 24 april 2005 @ 18:20:34 #77
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479387
    Toegeven.... er valt niks toe te geven Gaat om een meningsverschil
      zondag 24 april 2005 @ 18:20:45 #78
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26479392
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
    met dat gewicht krijg je armen als Arnold Swartsenegger
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:21:58 #79
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479422
    Wie is Zoals Arnold?
      zondag 24 april 2005 @ 18:26:02 #80
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26479521
    Route van vandaag

Echt hele mooie route. Mooiste omgeving na omgeving Mergelland.... in Nederland dan
    pi_26479719
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

tot de rel is overgewaaid toegeven is heel volwassen
    Wat moet ik toegeven
    pi_26479949
    Heftig dagje he? Of moet ik week zeggen.

Wij hebben vandaag weer een heerlijke lange middag gereden. Mooie dijken, maar het was er vandaag helaas wel erg druk. Op een stuk konden we niet harder rijden dan 20-30 en het was dan in het leer nog heel erg warm. En ik dacht notabene dat het zo'n slecht weer zou worden.

De VFR rijdt nu inderdaad nog beter. Echt top dat we kunnen wisselen. Beide motoren hebben een paar fantastich mooie voordelen, waardoor het op beide leuk rijden is.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_26480014
    edit, ik kan beter gaan motorrijden, want typen kan ik nie
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zondag 24 april 2005 @ 18:50:29 #84
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_26480045
    Vrouwen en techniek
    Let's race
    Buienradar
      zondag 24 april 2005 @ 18:55:15 #85
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26480154
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:35 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Wat moet ik toegeven
    Vraag ik me ook af....
      zondag 24 april 2005 @ 19:40:27 #86
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26481174
    Nou sorry hoor PatM wat ik allemaal zei.

Maar ik vond het allemaal wel erg eenzijdig gelul, en dat al vanaf vrijdag.
    Waarom blijf je daar nou tot in detail zo over uitwijden?

En dan die opmerkingen dat je Riet steeds beter gaat begriijpen dat had met deze hele discussie niets te maken, het raar vind dat OPM erop reageert dan heb je wel een bord voor je kop, zeker als gisteren Makster en Hicham al hetzelfde zeiden.

Zijn we uitgepraat of wilde je nog wat zeggen.
      zondag 24 april 2005 @ 19:43:50 #87
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_26481258
    ik ga ff een stukkie rijden. Hele weekend geen tijd voor gehad met de kleine, waren bij FS aan het logeren. Lees jullie later weer. .
      zondag 24 april 2005 @ 19:46:26 #88
    35786 Rietvaerder
    'Ringvaerder'
    pi_26481330
    Voorzichtig aan
    pi_26481798
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:35 schreef PatrickM het volgende:
    Wat moet ik toegeven
    stug volhouden plaaaat
    pi_26481814
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

stug volhouden plaaaat
    Vertel dan wat ik moet toegeven
      zondag 24 april 2005 @ 20:14:31 #91
    17596 Makster
    pi_26482000
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:06 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Vertel dan wat ik moet toegeven
    Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat
    pi_26482055
    Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
    pi_26482079
    wat mark zegt
    pi_26482081
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Makster het volgende:

[..]

Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat

Zie mijn post hierboven
    pi_26482110
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    wat mark zegt
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
    Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
      zondag 24 april 2005 @ 20:19:41 #96
    17596 Makster
    pi_26482119
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
    DAT is ook het hele punt niet

Maar heb er verder ook totaal geen zin meer in om me er mee te bemoeien. Kon het tot nu toe altijd goed negeren maar zelfs dit gecrap werd mij te veel
    pi_26482150
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    ik ben wel heel erg meesterlijk blijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
    [..]

pi_26482161
    zie post hieronder
    pi_26482187
    quote:
    Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]
    Mooi, dan is deze discussie ten einde
    pi_26482300
    Maarreuh, waarom heb je opeens geen icon meer en is je profiel helemaal leeg
    Op die provocerende sig na dan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')