wilde me er eigenlijk helemaal niet in mengen, maar kon het toch weer niet laten...quote:Op zondag 24 april 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Pfff, ik ga de post niet eens meer af lezen.![]()
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......quote:Zijn nu al precies een week de tofferikken aan het uithangen, en waarom
quote:Begin er een beetje moe van te worden![]()
Enige die ALTIJD gelijk moet hebben ben jij, soms heb je dat in mijn optiek ook wel maar soms ook niet, vraag me af waarom je het altijd zo door moet drukken:?quote:Op zondag 24 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb ik het maar weer voor je gedaan Makster
Wat heeft het trouwens voor nut om hele tijd te gaan roepen wie volgens jou gelijk heeft en wie niet [afbeelding]
Correctie:quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
Je voelt je dus wel aangesproken, zal er een kern van waarheid inzitten danquote:Op zondag 24 april 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Correctie:
Zeg ik zelf ofzo dat ik zo sportief rijdNee dus, integendeel, ik rijd vrij rustig, ik uit alleen mn mening over mensen met R1's die hun R1 niet gebruiken waar ie voor gemaakt is, hoezo wil ik hiermee aangeven hoe goed IK zelf kan rijden
En nu ga ik naar de Veluwe![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iedereen wilt graag weten hoe goed ie kan rijden...dat hoeven we niet onder stoelen of banken te steken. maar nu slaan sommige figuren door, denk ik......
[..]![]()
![]()
![]()
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzoquote:Op zondag 24 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ben het volledig eens met voorgaande post in vorig topic![]()
poging om je der uit te lullenquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef PatrickM het volgende:
Tering wat wordt alles toch weer heerlijk overtrokken...
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?quote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zei degene die het altijd heeft over bochtentechniek enzo![]()
Nee, het wordt gewoon overtrokkenquote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
poging om je der uit te lullen
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...quote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus jij vind praten over bochtentechniek hetzelfde als stoer lopen doen over hoe goed een SV wel niet is ? en dat de rest van de motoren niet deugen tov SV ?
Ik was toen nog onwetend en onder invloed van anderen binnen mijn familiare kringquote:terwijl vorig jaar je een kapitaal aan een BMW uit wilde geven omdat jij op een dag 800 km wilde gaan toeren
Mooie onderbouwde mening zegquote:ik vind het ook dat jouw posts de laatste tijd een heel hoog M-F gehalte heeft
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietquote:
Danhad je je ZXR maar moeten houdenquote:Op zondag 24 april 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
Wat is er relaxed om nu te gaan doen?
Zit te denken aan het strand maar ongetwijfeld sta ik dan in de file.... D\Apenheul is ook altijd goed natuurlijk
en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond hadquote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef PatrickM het volgende:
Bij motoren is het juist belangrijk te kijken naar of je een motor kan handelen of niet. Er zitten genoeg figuren op een R1 bijvoorbeeld omdat ze 'm mooi vinden, maar op het moment dat ze per ongeluk het gas iets teveel beroeren omslaan in totale paniek omdat ze het niet aankunnen...
En vaak durven ze het niet eens aan, en hebben ze totaal geen gevoel met wat de motor aan signalen doorgeeft (ze kunnen het simpelweg niet intrepeteren), waardoor ze in choppertempo een bocht doorgaan. En dat staat knullig en is gewoon triest, maar eigenlijk ook gewoon levensgevaarlijk...
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.quote:Op zondag 24 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel vreemd dat het door iedereen hier wordt overtrokken behalve door jou en rietzelfreflectie?? watisda
MF-gehalte stijgt weerquote:Op zondag 24 april 2005 11:42 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind het triest als ik mensen vollop over bochtentechniek hoort praten maar als een slappe vaatdoek door de bochten gaan...
quote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)
dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op detailsquote:Op zondag 24 april 2005 12:08 schreef PatrickM het volgende:
Ik begin Rietje met de dag veel beter te begrijpen
quote:Op zondag 24 april 2005 12:18 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens, ik vind niet dat ik plat ga, aangezien ik m'n knie nog niet aan de grond heb gehad...
Ja, dan vind ik het nichten die geen bewuste motorkeuze hebben gemaaktquote:Op zondag 24 april 2005 11:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan?? is ie dan een nicht?? alsof jij meteen na je eerste kms op een motor meteen je knie aan de grond had
zolang ie maar rustig aan doet leert ie die R1 vanzelf wel rijden, jullie doen net of de mens niet in staat is om te groeien. uitzonderingen daargelaten die zichzelf te pletter rijden
laat iemand lekker een R1 rijden omdat ie hem mooi vind, maw laat iedereen lekker in zijn waarde en laat iedereen op zijn eigen manier genieten van zijn motor - ook pepijn ook al maakt ie nog geen ellenlange wheelies/hopjes
Ik zie de kern van je post overduidelijk hoor, dat ieder zijn rijbeleving subjectief is...quote:Op zondag 24 april 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat begin ik steeds beter te begrijpen; jullie concentreren beiden iig op details
Racen in een 30 km zonequote:Op zondag 24 april 2005 12:51 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, hier wat piccie's van de SuperMotard race in Rozenburg uit 2004.![]()
Alsof ik serieus op jou kan reageren.quote:Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alweer zo'n prachtig onderbouwde post
Wel naar de goede rijden dan hequote:Op zondag 24 april 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
2 dagen achter elkaar wordt mij echt teveel hoor.
Als het nou nog interessant was allemaal, en echt goede argumenten uit meerdere invalshoeken over tafel kwamen.![]()
Het niveau is ver te zoeken.
Binnenkort eens naar je maat in Pijnacker rijden voor een bakkie koffie, en om de motoren eens naast elkaar te zetten.![]()
Tja, dat was toenquote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef Makster het volgende:
Verder vind ik het mooi om te lezen dat de man die mij en reetspeerder 2 jaar geleden in een vangrail wenste bij de Baars nu zelf een ongecontroleerde stuntrijder is geworden
Coolquote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen bereikt op een gegeven moment een punt dat het genoeg is...dat punt heeft pepijn bereikt, en zover ik pepijn ken moet je een aadig eind gaan om dat te bereiken...
vanmiddag zag het er zo'n beetje zo uit op het Gelredome:
[afbeelding]
mwah, ok het Gelredome is geen circuit, ze hadden geen leer aan en gingen ook niet zo plat maar you get the pictureik en mijn vriendin zijn daar een klein half uurtje staan kijken, echt leuke dingen vooral als er een jochie van 6-7 jaar jong op rondcrost
het waren voornamelijk ss-mini's (stuk of 6) maar er zat 1 mini-ktm bike bijecht leuke dingen
mijn vriendin: hoeveel kosten die dingen?. ik: huh
relaxed, 'toestemming' om in de toekomst 1 aan te schaffen is er al
![]()
feliquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef Danielson het volgende:
Danielson presenteert met trots zijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen komen ze hem thuis brengenHij is uit 2001 en heeft 7000km gelopen
zekerquote:
quote:er isin Den Boch ook een soort van circuitjeik ga daar met een maat van me met onze Taymia race auto's een dagje scheuren
de laatste keer dat ik tegen hem gereden had was weliswaar een overwinning maar wel met veel schade aan de auto [de kap is aan de voorkant flink gescheurd [/sub]
heb h
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo wat een teringgezeik zeg hierIk ga trouwens ook niet partij kiezen voor iemand ofzo, maar het is echt belachelijk wat hier nu gebeurt..... jullie zitten elkaar maar in hokjes te stoppen en dingen voor elkaar te belissen....
Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isquote:Op zondag 24 april 2005 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Enige oplossing om de grote monden te snoeren is toch een circuitdagje organiseren.
Blijken de uislovers ineens 10 seconden langzamer dan de rest.![]()
Dan huur ik wel ff een motor, ik heb zoveel controle dat ik er toch niet mee onderuit ga bij hoge snelheden.![]()
(neem deze post met een korreltje zout)
Zoals gezegd, ik kies geen partij.... praat namens mezelf, dus stop maar met je ''jullie''...quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
quote:Op zondag 24 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit is sowieso al heel kansloos, wedstrijdje gaan houden om te kijken wie er sneller isTerwijl dat helemaal niet het punt hier is.... dan moet je je toch aardig ver verlagen om zoiets te gaan doen....
Die post met een korrel zout nemen? O ja, vandaar dat er 1 meet-topic compleet over ging... circuitdag op Zolder enzo. Pepijn heeft het al meerdere malen gezegd, genoeg voor mij om het serieus te nemenquote:Op zondag 24 april 2005 18:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]echt niet te geloven
ik quote pepijn wel even: NEEM DEZE POST MET EEN KORREL ZOUT
lastig he lezen met een plank voor je kop
Ja helaas wel..........quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
ik heb gezegd wat ik ervan vind...als jullie met oogkleppen en planken blijven reageren houd de discussie wmb op
quote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
oh ja
De nieuwe olie is een hele verbetering geweest voor het stuurgedrag van de VFR
stuurt een stuk preciezer nu
das minder jahquote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja helaas wel..........Hier in de buurt rijd een peuter van 3 op zo'n ding zonder toezicht, reed bijna de hond finaal door midden.
![]()
Dit kan ik ook tegen jou zeggen.quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigenquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit kan ik ook tegen jou zeggen.
halve CMquote:Op zondag 24 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoeveel cm schaamrand houd je nu over?
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]En ik bedoelde het maar als grap
Bestaan ze nog echt ook![]()
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn manquote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Te veel om de koop van z'n motor te rechtvaardigen
tot de rel is overgewaaidquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Is PatM nu (weer) weg?Voor hoelang zou t zijn
quote:
Ik snapte dat het serieus wasquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.
Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......
met dat gewicht krijg je armen als Arnold Swartseneggerquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man![]()
Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
![]()
Wat moet ik toegevenquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tot de rel is overgewaaidtoegeven is heel volwassen
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Patquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
DAT is ook het hele punt nietquote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben wel heel erg meesterlijkblijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |