quote:
Ik snapte dat het serieus wasquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bedoelde het ook serieus, rijd hier nu 1 zo'n choppermini rond (max. 50 km/h), twee minicrossers (max. 70 km/h), 1 semiminicrosser (max 90 km/h) en een SS mini (max 60 km/h) en de berijders zijn tussen de 3 & 7 jaar oud.
Ook heeft een van die teringjochies een 250CC Quad waar hij nu al 1 aanrijding mee heeft gehad......
met dat gewicht krijg je armen als Arnold Swartseneggerquote:Op zondag 24 april 2005 18:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ech nie, ga leren wat voor soort motoren er zijn man![]()
Met een sporttour is het ok om schaamranden te hebben
![]()
Wat moet ik toegevenquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tot de rel is overgewaaidtoegeven is heel volwassen
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Patquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat je als een mongool probeerd te communiceren dat je rijdt als een "echte" motorrijder, en dat de rest rijdt als mieten. Dat je bochten als de king aanstuurt en wheely's produceert bij de vleet, terwijl het allemaal reuze meevalt beste Pat
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
DAT is ook het hele punt nietquote:Op zondag 24 april 2005 20:17 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind gewoon wat ik vind, en ik verkondig wat ik vind en heb me geenzins verder zin om me verder om constant uit te blijven leggen en te blijven verdedigen
quote:Op zondag 24 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben wel heel erg meesterlijkblijkbaar kan ik voorlopig verwijzen naar deze post:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |