quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
[..]
HAhahahahhahahahahahhahaha![]()
En dan snap jij mij niet![]()
nee, deze komt 'los' in de kofferbak (zit er al in natuurlijk) en de amp en cap worden wel ingebouwdquote:Welke hoeken en randen, dat ding wordt toch ingebouwd??
thxquote:Ziet er gaaf uit, zou van een SM bezitter kunnen zijn.
dat zou perfekt zijnquote:Ik heb wel zelfklevend celrubber in 2 mm dik, lijkt mij wel mooi spul om erop te plakken.
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
Is aad gaar geworden ofzo
Slechte zaak van ze, maarja misschien was ie wel niet klaar![]()
Super goed manquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bling bling
me vriendin vond me een patser
had ze nooit achter mij gedacht
![]()
Beter doet aad zijn bestquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.![]()
Toen moest de koppelingstift besteld worden, en die kwam pas vrijdag binnen.
Dus ik zei: dan kom ik hem zaterdag ophalen.
OK .. zei die man.
Maar zaterdagmiddag heftige plensbuien, dus maar niet daarnaar toe gegaan.
Affijn, wilde maandag gaan en ik dacht nog even slim te zijn door mijn komst aan te kondigen in de lunchpauze.
(hit and run)
Was hij nog steeds niet klaar.![]()
Die middag zouden ze het blok openmaken, en dan moest de zuiger besteld wordenen dan was hij woensdag klaar ..
Toen woensdag FS laten bellen, want ik werd het een beetje zat.![]()
Nu was het verhaal dat de zuiger nog binnen moest komen, en de cylinder (buiten de deur) geslepen..
Vrijdag zou de zuiger arriveren, en dan kon het zaakje inelkaar gezet worden..
Einde van de dag klaar...............................................................................................
Morgenochtend weet ik meer..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja ik had met brengen 2 weken geleden afgesproken om hem die donderdag op te halen.![]()
Toen moest de koppelingstift besteld worden, en die kwam pas vrijdag binnen.
Dus ik zei: dan kom ik hem zaterdag ophalen.
OK .. zei die man.
Maar zaterdagmiddag heftige plensbuien, dus maar niet daarnaar toe gegaan.
Affijn, wilde maandag gaan en ik dacht nog even slim te zijn door mijn komst aan te kondigen in de lunchpauze.
(hit and run)
Was hij nog steeds niet klaar.![]()
Die middag zouden ze het blok openmaken, en dan moest de zuiger besteld wordenen dan was hij woensdag klaar ..
Toen woensdag FS laten bellen, want ik werd het een beetje zat.![]()
Nu was het verhaal dat de zuiger nog binnen moest komen, en de cylinder (buiten de deur) geslepen..
Vrijdag zou de zuiger arriveren, en dan kon het zaakje inelkaar gezet worden..
Einde van de dag klaar...............................................................................................
Morgenochtend weet ik meer..![]()
Bij http://www.jstmotoren.nl/ in Giessenburg, dat zit best in de buurt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Makster het volgende:
En waar koop ik snel zo een crosserbok?
thxquote:
check me amp dannnnnquote:Heh
Pimpppppppppp my ride
Wil je met je Arie op die Bosdemper gaan zitten danquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij http://www.jstmotoren.nl/ in Giessenburg, dat zit best in de buurt.![]()
En anders geef je mij ff een lift naar Aadje morgen he, heb ze daar in het chroom zien staan.![]()
http://www.motorcrossaad.nl
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
Is nog schokabsorberend ook.![]()
Maar geef de maten maar op dan knip ik een stuk af op de zaak.![]()
Zo fout dat het meesterlijk wordtquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
[..]
check me amp dannnnn
[afbeelding]
dit is ongeveer de 2/3 van de lengte
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:........................................................................................ze zijn gewoon aan crossen met je CR
![]()
Met de auto uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil je met je Arie op die Bosdemper gaan zitten dan
Misschien is met de auto ook wel een optie
zal wel lekker klinken trouwensquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Makster het volgende:
die Bosdemper
Desnoods zonder zuiger erin, de eerste 30 minuten merk je het verschil toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel lekker klinken trouwensmaar es even filmen dit weekend
die CR morgen gewoon ophalen, pepijn![]()
Dus wel meepimpen maar zonder dat het ooit uitkomt voor de buiten wereld?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ach, is toch niemand die het ziet en dit is voor mij de perfekte combi
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Desnoods zonder zuiger erin, de eerste 30 minuten merk je het verschil toch niet![]()
yups, alles wat wordt ingebouwd komt achter originele beschermkapjes etc. om zo de niet betalende shoppers buiten te houden...tis toch een grijze muisquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Dus wel meepimpen maar zonder dat het ooit uitkomt voor de buiten wereld?
zompigquote:Om je vraag even te beantwoorden, daar heb je speciale "vloerbedekking" voor. Celrubber zal wat dempen en zorgen voor een zompig geluid.
quote:Wel goed voor die t#ringmuziek die jij leuk vindt.
hoe bedoel je, afschuinenquote:Schuin de hoeken trouwens nog wat af, goed voor de harmonischen en voor een beter eindresultaat als je hem bekleed hebt.
Relaxed kom je me met de Fiero ophalen, ideaal. dan breng ik OF je fiero terug naar de basis of ik rijdt je CR terug naar de basisquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja .. en een kilometerteller zit er niet op, dus zal het nooit weten.
![]()
[..]
Met de auto uiteraard.![]()
Dat zal wel meevallen, het zit aan de buitenkant van de klankkast, 2 mm is niet al te dik, en het zijn bovendien hele kleine cellen met een gesloten structuur. Het enige wat het zal dempen zijn de eventuele klappen die het krijgt in de kofferbak.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Om je vraag even te beantwoorden, daar heb je speciale "vloerbedekking" voor. Celrubber zal wat dempen en zorgen voor een zompig geluid. Wel goed voor die t#ringmuziek die jij leuk vindt.
Schuin de hoeken trouwens nog wat af, goed voor de harmonischen en voor een beter eindresultaat als je hem bekleed hebt.
De CR terugrijden, je had al een rugprotector he?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:03 schreef Makster het volgende:
Relaxed kom je me met de Fiero ophalen, ideaal. dan breng ik OF je fiero terug naar de basis of ik rijdt je CR terug naar de basis
Goeie deal
Hoe laat ben je bij Aad? Moet namelijk echt zo een ding hebben...
Kan je dan ook gelijk mijn deuk er uitbatsenquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De CR terugrijden, je had al een rugprotector he?
Maar ik ga eerst naar de sportshool denk ik, kan het weer wat opklaren ondertussen.![]()
Dus kom maar met die 2001 Alfa hier voorrijden om 12:30.![]()
Kan ik gelijk die wegligging ook'es testennn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |