jij ging toch sleutelen ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:15 schreef Makster het volgende:
Thuis!
Wat zijn de plannen nou voor morgen?
Moet ik nog komequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:15 schreef Makster het volgende:
Thuis!
Wat zijn de plannen nou voor morgen?
Moet je wel verhuizen of een garage huren, binnen stallen is verplicht voor de verzekering.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
HEe Pepijn, als ik dan toch ooit auto moet gaan rijden, wil ik graag zo 1 tje
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke verzekering? Alsof je maar uit 1 verzekering kan kiezenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet je wel verhuizen of een garage huren, binnen stallen is verplicht voor de verzekering.
Omdat wij willen gaan rijden.......quote:
Is polyester eventueel met staallegering dan niet makkelijker?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
DamnZelf carbon delen maken voor je motor.
Check ondermeer deze Gixxer.
[afbeelding]
(om maar even een piccie van een supersport te planten)
Kratje bier.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, raad de verkoopprijs van deze motor eensz.
[afbeelding]
En niet op de site kijken he.
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
Zo, heb eindelijk een paar pics voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon er geen grotere demper op?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepsie speerder, een 150 BT090quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Best dikke slof achter of niet Marque
Bij de Husk Haan velgen met ook 150 brede sloffen, was ook erg opvallend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Yepsie speerder, een 150 BT090![]()
Op Excel Taksago spaakvelgen![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dus ook niet, ik vroeg net op MSN, is hij nou echt zoveel waard als die ZXRquote:
Tja je wilt weleens wat anders hehquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar ik kan er nog steeds niet bij dat je deze hiervoor hebt geruild:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:07 schreef hollander172 het volgende:
Kratje bier.![]()
Meer zou ik er niet voor durven vragen als ie van mij was.
Check de tekst van de site.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
????????
100 euro meer dan mijn Bandit
idd...zijn ZXR was toch wel een uniek exemplaar...net als de mijnequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dus ook niet, ik vroeg net op MSN, is hij nou echt zoveel waard als die ZXRZou hem wel voor erbij kopen eventueel, dus echt niet als mn enige motor
dat is het belangrijkstequote:Maar goed, als hij er blij mee is
Kocht dan iets gelijkwaardigs.... of verkocht je ZXR, kocht vervolgens een SM en hield wat geld over, maar ruilen snap ik niet helemaal, maar goedquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Check de tekst van de site.
Ik zoek een motor... Ben je op zoek naar een nieuwe of tweedehands motor? Dan zit je goed op deze site. Motogadgets is een motorfietsenzaak, waar je terecht kan voor een technisch goede motorfiets voor een prima prijs. Op dit moment biedt Motogadgets een ruime keus in lichte hanteerbare motoren. Kom langs in Punthorst en geniet van 160m2 motorplezier!
Merk: Yamaha
Type: HL500
Bouwjaar: 1979
Km-stand: onbekend
Prijs: 4250.-
Bijzonderheden: Unieke HL500 met origineel kenteken.
Typfoutje denk ik hoor, 425 euro denk ik eerderquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Check de tekst van de site.
Ik zoek een motor... Ben je op zoek naar een nieuwe of tweedehands motor? Dan zit je goed op deze site. Motogadgets is een motorfietsenzaak, waar je terecht kan voor een technisch goede motorfiets voor een prima prijs. Op dit moment biedt Motogadgets een ruime keus in lichte hanteerbare motoren. Kom langs in Punthorst en geniet van 160m2 motorplezier!
Merk: Yamaha
Type: HL500
Bouwjaar: 1979
Km-stand: onbekend
Prijs: 4250.-
Bijzonderheden: Unieke HL500 met origineel kenteken.
Haha okee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
Vind die demper juist wel cool, lekker aso
Ik denk dat ze er een liefhebbersprijs voor vragen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat de komma verkeerd staat: 425,00 euro
![]()
Wel handig dat tankje.quote:Merk: Harley-Davidson
Type: MT Off Road 350 cc
Bouwjaar: niet bekend
Km-stand: 6700 mijl
Prijs: 3950.- / in prijs verlaagd
Bijzonderheden: Geheel in originele staat. Inclusief mitrailleurkoffer en munitiekoffer. Uitgevoerd met startmotor ém kickstarter. Compleet met taxatierapport.
Tja, tis maar hoe je erover denkt heh. Vind het prima zo, alleen die velgen op die SM zijn al flink wat waard. Verder is ie motorisch ok, en kon ik me zo veel gezeik voorkomen met verkopen enzo. Vind het helemaal best zoquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kocht dan iets gelijkwaardigs.... of verkocht je ZXR, kocht vervolgens een SM en hield wat geld over, maar ruilen snap ik niet helemaal, maar goed
HAhahahah echt goedquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een liefhebbersprijs voor vragen.![]()
Net als deze.![]()
[..]
Ik ken dat, heel frustrerendquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
Trouwens niet eens voicemail van die lui, of een mailtje dat de motor klaar is.![]()
Hehquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat vinden jullie van mijn sub met spider grill?
[afbeelding]
gebouwd volgens specs van Rockford en moet em alleen nog bekleden, vraag me af hoe ik dat het beste kan doen met de hoeken en randen enzo
Is aad gaar geworden ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha okee.![]()
Mijn CR heeft maar een 130 bandje achter.![]()
![]()
Schijnt voor het sturen wel beter te zijn, maar voor het posen weer minder.![]()
Trouwens niet eens voicemail van die lui, of een mailtje dat de motor klaar is.![]()
Welke hoeken en randen, dat ding wordt toch ingebouwd??quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
gebouwd volgens specs van Rockford en moet em alleen nog bekleden, vraag me af hoe ik dat het beste kan doen met de hoeken en randen enzo
HAhahahahhahahahahahhahahaquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |